Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-09, 16:03   #141
Afrodite
Mamma mia...
 
Afrodite sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: på ei øy
Innlegg: 7
Afrodite har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Kanon bra saker!
Også for fint hår som eller måtte ha hatt en boks med spray for å holde seg på plass.
Kombinerer med Saltvanns spray. den hos frisøren er DYR. Kjøper den på H&M. Dillig og bedre!

__________________
Afrodite
Stolt mamma til Gullet (01) og Skatten (03)

Sist redigert av Afrodite : 09-05-09 kl 16:22.
Afrodite er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:49   #142
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Da har jeg bestilt en sånn hos LF! Håper det funker på mitt tynne glatte hår..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:06   #143
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da har jeg bestilt en sånn hos LF! Håper det funker på mitt tynne glatte hår..

Jeg tror dette produktet absolutt passer best til tynt / fint glatt hår. Husk at det er veldig lite som skal til ... har du i for mye blir det bare ekkelt og vanskelig å få ut ...

Nå vet jeg ikke hvor mye det koster på LF men under hundringsen på blivakker.no

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:08   #144
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg har en nesten ubrukt boks i skapet jeg. Håret mitt er for langt eller noe sånn. Saltvannsspray er bedre altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:17   #145
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Her koster den knappe hundrelappen.
http://blivakker.no/default.aspx?mfi...=97&mfpgid=127

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:18   #146
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg bruker dette merket. Og denne er super å ha i vått hår, før man føner.



... og så litt voks...






Og denne sprayen til slutt:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:19   #147
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Portoen er ganske høy på blivakker.no

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:35   #148
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Portoen er ganske høy på blivakker.no

Ja hvis man bare bestiller en ting så blir den jo ganske høy. Ellers synes jeg den er helt grei for større bestillinger. Jeg har begynt å bestille mer derifra og synes jeg sparer en del på det faktisk i forhold til LF (både Tigi og Redken produkter)

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:56   #149
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg bruker fudge. Saltvannssprayen lukter deilig kokos og funker veldig godt i mitt hår. (jeg er ingen føner)

Fudge skyscraper skal jeg kjøpe meg nå. Den lukter deilig jordbær

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 08:46   #150
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg har nettopp bestilt Dust it fra feelunique.com og der er det ikke porto

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 13:48   #151
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Ang. Dust it: Teip over hullene slik at det bare er 2 hull igjen som er opne, da kommer det akkurat passe ut når man drysser.......

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:07   #152
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Nå har jeg endelig fått vidundermiddelet. Men hvordan skal det fordeles i hele håret hvis man kun skal bruke litt...?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:07   #153
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Se et innlegg over deg Iben

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 12:33   #154
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Da har jeg testet og er ganske fornøyd. Minnet meg litt om talcum pulver som søstra mi dynka kroppen sin med på 80-tallet...
Håret holdt seg på plass og virket nyvasket selv om det ikke var det. Men det ble litt elektrisk.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 12:34   #155
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Klaga til lookfantastic på treig levering, og de skulle sende meg en til i posten

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 12:46   #156
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Men det ble litt elektrisk.

Mitt blir også sinnsykt elektrisk av dette nå på vinteren.

Ang mengde, så funker det å drysse i hånda før man tar i håret. Det gjør jeg alltid.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 12:58   #157
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Hva bruker dere i tillegg til dust it?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 12:59   #158
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg bruker ikke dust it, men fudge saltvannsspray. Elsker den.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no