Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er «uekte» på deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 11:22   #181
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, for det er jo veldig stigmatiserende og uvanlig å ha migrene.

Jeg tenker at når man uten nevneverdig sjenanse kan fortelle om sexlivet sitt, er det ikke så veldig sannsynlig at man synes det er kjempeflaut å si at man har migrene.

Jeg kjenner også folk som aldri vil innrømme noen form for svakhet, inkludert å ha vondt noe sted. Fordi de er livredd for å virke sytete. Det overrasker meg at du som har levd såpass lenge, og er borti så mange ulike mennesker, ikke regner det som sannsynlig at det finnes folk som er ukomfortabel med å snakke om egen sykdom, selv om de kan snakke om sexlivet sitt. Men det finnes selvsagt også mange som vil skrøne på seg en migrene for å "slippe unna med" å ha tatt botox, uten å bli latterliggjort. Så jeg utelukker ikke det heller. Resultatet er jo at de blir latterliggjort for forklaringen de bruker for å slippe latterliggjøring.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-04-18 kl 11:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 11:32   #182
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg syns det er rart å ikke anerkjenne "sinnarynke" som litt mer plagsomt enn andre rynker. Ikke at det betyr at det er noe som "bør" tas, men jeg syns det er forskjell på en rynke som endrer hvordan du oppfattes i møte med andre, og rynker som bare viser at du eldes, og syns det må være lov å irritere seg litt ekstra over den.

Jeg plages ikke av rynkene i panna (tenkerynker!) og rundt øynene (smilerynker!), men ergrer meg i blant over at "henget" og de dype furene jeg har ved munnen gjør at jeg når jeg ikke prater eller "bruker" fjeset, så ser jeg sur/trist ut. Men: Jeg innbiller meg at så snart jeg bruker mimikken min, ler smiler, er sarkastisk, himler med øynene, snurper munnen når jeg tenker og alle de andre bevegelsene, så blir det preget "borte". Desto viktigere å bevare mimikk, for mitt vedkommende! Særlig siden jeg oftere skravler enn er stille.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 11:40   #183
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er rart å ikke anerkjenne "sinnarynke" som litt mer plagsomt enn andre rynker. Ikke at det betyr at det er noe som "bør" tas, men jeg syns det er forskjell på en rynke som endrer hvordan du oppfattes i møte med andre, og rynker som bare viser at du eldes, og syns det må være lov å irritere seg litt ekstra over den.

Det som er så dønn kjipt med sinnarykesutrere og særlig dem som fikser den er at de bidrar til å flytte grenser for hvordan man ser på akkurat den rynken. Bare det å kalle det sinnarynke gjør noe med hvordan man ser på den.

Jeg hadde aldri hørt om sinnarynke før FP og botoxreklame. Når markedsføring sier at dette er en rynke som gir et sinna uttrykk og middelaldrende kvinner irriterer seg over den så bidrar det til flytting av grenser for mangfold.

Kanskje sinnarynke etterhvert blir så ille at samfunnet bør sponse botox til alle? Eller er det bare de med alt for mye penger å kaste bort som skal få gleden av å ikke se sinna ut?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 11:51   #184
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Det er vel det samme som med Vestkantbunaden. Det er jammen ikke mange som sier at de har den UTEN å si at de har familie fra den kanten.
Når jeg snakker om min bunad så føler jeg ikke at jeg må forklare i samme åndedrag hvorfor jeg har den.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 11:59   #185
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er rart å ikke anerkjenne "sinnarynke" som litt mer plagsomt enn andre rynker. Ikke at det betyr at det er noe som "bør" tas, men jeg syns det er forskjell på en rynke som endrer hvordan du oppfattes i møte med andre, og rynker som bare viser at du eldes, og syns det må være lov å irritere seg litt ekstra over den.

Jeg plages ikke av rynkene i panna (tenkerynker!) og rundt øynene (smilerynker!), men ergrer meg i blant over at "henget" og de dype furene jeg har ved munnen gjør at jeg når jeg ikke prater eller "bruker" fjeset, så ser jeg sur/trist ut. Men: Jeg innbiller meg at så snart jeg bruker mimikken min, ler smiler, er sarkastisk, himler med øynene, snurper munnen når jeg tenker og alle de andre bevegelsene, så blir det preget "borte". Desto viktigere å bevare mimikk, for mitt vedkommende! Særlig siden jeg oftere skravler enn er stille.

Ja, jeg er helt enig med deg. Det er stor forskjell på å bli tatt for å være eldre er eldre enn man er, og å bli tatt for å være i et helt annet humør enn man er, gang på gang. For den ene av de jeg kjenner, som har snakket om dette, er det spesielt sårt at små barn sier at hun ser sint og streng ut. Det er heller ikke en person som er usikker i forhold til eget utseende på andre områder, verken grå hår, kroppsfasong eller andre rynker, men akkurat dette er noe hun sliter med (har hatt denne siden relativt ung alder, på grunn av år med smerter og psykiske problemer, ikke noe som har kommet ved å ha blitt middelaldrende). Jeg synes jo ikke at hun trenger å ta noe botox, jeg synes hun er fin som hun er, det er jo slik hun ser ut. Jeg kjenner henne, og vet når hun er glad og sur. Men det betyr ikke at jeg ikke klarer å sette meg inn i problemstillingen, og jeg får i alle fall ikke noe behov for å himle eller hånle av det. Det har bare gitt meg et litt mer nyansert syn på hvorfor enkelte vurderer botox. Det er alt. I løpet av livet opplever man stadig ting som gjør at man justerer sitt syn på hva som er "fasiten" i verden.

Jeg har heller ikke problemer med noen av mine rynker i ansiktet, og heller ikke med at jeg har grå hår. Det sier jo ikke noe om meg som person, ut over at jeg har nådd en viss alder, noe jeg jo også har. Men det er heller ingen som misforstår min personlighet eller mitt humør ut fra disse tingene. Og jeg har nok også relativt god selvtillit når det gjelder slike ting, og orker ikke å gå rundt og være redd for hva folk synes om utseendet mitt. Så mitt bidrag er å normalisere grått hår for 45 år gamle kvinner. Har inntrykk av at de aller fleste på min alder farger det. Inkludert de som fnyser av andres behov for å glatte over alderen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-04-18 kl 12:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:28   #186
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så mitt bidrag er å normalisere grått hår for 45 år gamle kvinner. Har inntrykk av at de aller fleste på min alder farger det. Inkludert de som fnyser av andres behov for å glatte over alderen.

Mener du virkelig det? (Les: Er jeg SÅ naiv?) Jeg blir også 45 i år, og har kun farget håret én gang (fordi jeg fikk det i gave ). Har ikke tenkt på at jeg er så lite representativ, men det er jeg kanskje?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:29   #187
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Husker du ikke "vurderer du å la håret bli grått"-tråden, Bluen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:35   #188
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Husker du ikke "vurderer du å la håret bli grått"-tråden, Bluen?

Jo, kanskje helt vagt!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:38   #189
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg bare ser rundt meg her på jobb jeg. Ikke mange med grått hår å se, av den kvinnelige andelen kolleger. Heller ikke på de over 50.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:38   #190
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg bare ser rundt meg her på jobb jeg. Ikke mange med grått hår å se, av den kvinnelige andelen kolleger. Heller ikke på de over 50.

Her på jobb kjører vi en naturlig stil - har jeg innbilt meg. Vi langhårede kommer neppe til å begynne å farge det, i alle fall. De med kortere frisyrer gjør det kanskje.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:29   #191
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Bluen, du har jo en fordel av at grått hår ikke synes så mye som det gjør på mange av oss andre. Jeg "farger", men det har ikke noe med de grå hårene som begynner å komme frem å gjøre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:41   #192
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Bluen, du har jo en fordel av at grått hår ikke synes så mye som det gjør på mange av oss andre. Jeg "farger", men det har ikke noe med de grå hårene som begynner å komme frem å gjøre.

Ja, det er fordelen med et musegrått utgangspunkt. I tillegg slekter jeg nok på min far, som begynte å bli grå i håret først langt uti 60-åra. (Jeg ser for øvrig at det er veldig mange med min hårfarge som ikke kunne tenke seg annet enn å bleike/stripe det, altså. Mange synes åpenbart at denne kommunefargen er pyton.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:48   #193
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg syns at du er betydelig lysere enn musegrått. På oss som er mørkere synes grått veldig mye raskere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:50   #194
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

er det spesielt sårt at små barn sier at hun ser sint og streng ut.

Dette var noe av det rareste.... Hva med å lære små barn at rynkete folk ikke nødvendigvis er sint og streng? Istedet for å lære neste generasjon at man må være glatt i ansiktet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:52   #195
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Dette var noe av det rareste.... Hva med å lære små barn at rynkete folk ikke nødvendigvis er sint og streng? Istedet for å lære neste generasjon at man må være glatt i ansiktet.

her også.
Jeg får stadig nye bekreftelser på at verden i ferd med å gå helt av hengslene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:00   #196
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

I dag morges kunne jeg gitt ene armen for en rynke som fikk meg til å se sint og streng ut.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:20   #197
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Dette var noe av det rareste.... Hva med å lære små barn at rynkete folk ikke nødvendigvis er sint og streng? Istedet for å lære neste generasjon at man må være glatt i ansiktet.

Det har hun da vel gudhjelpe meg forklart for hvert_bidige_småbarn som har kommentert det noensinne. Er det motsetning i det, og i å synes at det er sårt i lengden? Det gjelder vel ikke rynkete folk generelt, det gjelder en person som har en bestemt rynke som har denne effekten på akkurat henne. Som gjør at jeg i hennes tilfelle fikk en liten forståelse for hvorfor akkurat hun vurderte botox. Jeg synes ikke hun burde gjøre det, men jeg klarer å sette meg inn i hvordan hun føler det, uten å dåne. Selvsagt må barn lære at rynker er naturlig, og selvsagt bør ikke botox bli normalen. Det er da vel ingen som har sagt eller ment noe annet.

Jeg prøver bare å nyansere litt, og mener generelt at botox, filler, farging av grå hår, selvbruning, brystforstørring, bukplastikk, anusbleking og hva det måtte være jevnt over er HELT unødvendig og til dels motbydelig, men at jeg i enkelte tilfeller, etter å ha hørt historien til enkelte mennesker, har fått en ørliten forståelse for at akkurat de, i deres tilfelle, vurderer ett av disse tiltakene (ok, kanskje ikke anusbleking da). Jeg var vel også ganske kategorisk på dette feltet (og ikke bare dette) tidligere, men med tiden møter man mennesker og kommer borti problemstillinger som gjør at verden blir litt mindre svart hvitt, heldigvis. Og at det går stadig lenger mellom hver gang jeg fnyser av det som andre opplever som problem.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-04-18 kl 14:25.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:22   #198
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg synes det er skuffende få bortforklaringer på anusbleking.
Det må da være en eller annen diagnose man blir bedre av hvis man bleker rumpehullet også? Gikt?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:27   #199
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor alle skal bry seg og mene så innmari mye om hva andre gjør og ikke gjør.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:28   #200
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes det er skuffende få bortforklaringer på anusbleking.
Det må da være en eller annen diagnose man blir bedre av hvis man bleker rumpehullet også? Gikt?

Jeg utelukker selvsagt ikke at jeg en gang i framtiden kan få et nyansert syn på anusbleking også, rarere ting har skjedd, men akkurat nå virker det litt usannsynlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no