Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kjøpe laptop - hjelp

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 09:53   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Spørsmål

Kjøpe laptop - hjelp

Jeg har helt siden PC'ens ungdom (?) hatt tilgang til hjemme-PC fra jobben. Vel, ikke nå lenger, så nå skal jeg faktisk kjøpe husets første PC (bærbar). Den gamle har harket et års tid, og nå har den fått et eller annet virusdrit, så nå kasseres den. Pris ca. 5000?

Hva ser jeg etter? Jeg har ikke for mye tid, er sånn passe lite interessert i detaljer og spesifikasjoner, men vil ha en driftsikker maskin førsteklassingen min etterhvert kan slippe mer til på. Laster ikke ned store mengder, surfer og kommer til å bruke den til en del dokumentbehandling.

Hva gjør jeg f. eks. med virusprogrammer? Klarer jeg å sette opp maskinen selv? Kommer de med "normale pakker" på nødvendig programvare? Nettverkskort installert etc?

Hvis jeg f. eks. skulle ha kommet til å rote bort en installasjonsCD til printeren, kan jeg kople den opp mot ny PC likevel?

Enlighten me, please!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no