Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ny ansiktskrem lukter harskt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-19, 00:39   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny ansiktskrem lukter harskt

Jeg kjøpte en Biotherm ansiktskrem i går. Den lukter harskt når den kommer på huden. Har kastet kvitteringen. Har det noen hensikt å gå tilbake med den?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-19, 01:33   #2
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny ansiktskrem lukter harskt

Det synes jeg du skal gjøre. Det er jo en reklamasjon, og da bør det holde at du viser til kontoutskriften som bevis for kjøpet. Kan være det er en dårlig batch. Du får nok ikke penger igjen, men å bytte den er god service

Vær obs på at enkelte innholdsstoffer har en duft i seg selv som kan være vanskelig å maskere, og de kan også dufte mer i kontakt med huden på grunn av f.eks økt temperatur.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-19, 02:09   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny ansiktskrem lukter harskt

Ville prøvd å klage. Kremen kan være harsknet, eller så er det bare at den lukter slik pga at den evt er uparfymert, eller at din kroppslukt reagerer slik mot akkurat den kremen.

men prøv å klag. Du får ikke verre enn et avslag liksom.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-19, 09:32   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny ansiktskrem lukter harskt

Takk for svar!

Jeg har opplevd dette noen få ganger før. Jeg har alltid tenkt at kremen er gammel når dette skjer. Merker det godt i ansiktet, da kjenner jeg lukten godt. Men det er ikke noe jeg har opplevd ofte.

Kremen lukter godt når den er i krukken. (Det er den grønne Biotherm Skin Oxygen.) Lett og frisk. Men på huden er den helt tydelig harsk. Jeg gned hånden uforvarende i ansiktet i går, og håndbaken stinket... testet etterpå flere ganger med samme resultat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no