Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger telt-tips til 4 pers

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-14, 21:10   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger telt-tips til 4 pers

Jeg har bestemt meg for å bli en som tar med barna på telttur. Vi trenger derfor et telt. Har liten telterfaring. Har følgende kriterier:
- Teltet bør kunne brukes fra april-september
- Bør kunne tåle noe/endel regn slik at alt ikke blir vått om, det kommer en kraftig skur
- Plass til fire stk

Noen som har kjennskap til telt og har mulighet til å gi oss noen tips?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 21:35   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Vi har den store varianten av dette og det er et veldig praktisk telt!!

http://www.xxl.no/villmark/telt-og-l...088482_1_style

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 21:52   #3
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Me har dette, og er godt fornøgd. Eg set det opp åleine, eller saman med ungene om det er litt vind.
God plass inni. Dersom eg er på tur åleine med ungane sover me alle tre i eit rom, og har bagasje i eit.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 21:58   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Skal dere bære det med dere på tur? I så fall ville jeg sett mye på vekt i tillegg til vannsøyle. Bergans tåler det meste, er min erfaring, så et telt derfra er et godt valg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:03   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Men er vannsøyle 3000 noe tess? Eller skal det brukes regntelt eller duk over? Vil nødigst våkne klissvåt første overnatting med barna..

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:09   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Skal dere bære det med dere på tur? I så fall ville jeg sett mye på vekt i tillegg til vannsøyle. Bergans tåler det meste, er min erfaring, så et telt derfra er et godt valg.

Nå surrer jeg. Vi har bare Helsporttelt, så det er de jeg har erfaring med.

Dette var kult:
http://www.helsport.no/no/produkter/TELT/_Trek/Gimle_4

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:16   #7
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå surrer jeg. Vi har bare Helsporttelt, så det er de jeg har erfaring med.

Dette var kult:
http://www.helsport.no/no/produkter/TELT/_Trek/Gimle_4

Dette har vi! Jeg liker det godt.

Man setter opp ytterteltet først og hekter på innerteltet etterpå, slik at innerteltet ikke blir vått hvis det regner mens teltet settes opp.

Teltet er litt tungt, så det er nok ikke det man velger hvis man har tenkt å gå langt og bære det med seg.

Takhøyden er god, men jeg kan ikke stå helt oppreist inne i teltet. Det er plass til fire stykker inne i teltet, men telt med plass til 4 vil aldri ha god plass til 4, bare nok.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:16   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Vi har valgt to tremannstelt i stedet for ett firemanns til oss fire. Da får vi bedre plass (det ER ikke plass til tre i et tremannstelt ) og teltene er mer anvendelige dersom bare en eller to av oss skal på tur, når ungene skal på tur alene etterhvert etc. I tillegg kan vi bære ett telt hver.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:23   #9
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.




Hvilket telt er dette Puslingen?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:24   #10
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Teltet bør vel kunne bæres et lite stykke tenker jeg.

Har snust litt på Gimle 4+2. Men hvor høy bør vannsøylen være for at det skal tåle litt vær?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:27   #11
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Vi har brukt teltet vårt (Gimle 4) i styrtregn og det har ikke regnet gjennom. Det blir jo litt klamt, men det er nok ikke til å unngå når det er fuktig vær.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:29   #12
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Vannsøyle på 3000 skal i hvert fall holde. Gimle 4+2 veier litt, men hvis det fordeles på to sekker så går det greit (4+4 kg). Skal dere bære teltet lenge og langt, ville jeg valgt et lettere, men da blir det fort mye trangere.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 07:33   #13
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Hvilket telt er dette Puslingen?

Kanskje eg skulle skrevet det også, ja. Dette er High Peak Como 4. Det er litt tungt, så me kjem til å kjøpe to mindre lettvektstelt til turer der me skal bera telt. Dette passer best til kjøreturer. Teltet er stort nok til å ha eit lite campingbord og to stoler inni. Har heller aldri blitt gjennomvått i regn, men det har ikkje akkurat sprutregna då me har vært på tur.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 09:46   #14
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Vi har også Gimle 4, og det holder godt tett i regnvær. Godt høyde inne i teltet, noe som var viktig for oss når vi skulle ha med oss speunger, og siden jeg synes det lett blir klaustrofobisk når det blir for lavt under taket. Vi prøvde oss på tremanns fjelltelt pluss tomannstelt. Det blir lettere å bære siden vekten kan fordeles på flere, men det ble for trangt og styrete for unger som skal skiftes på.
Gimle 4 har grei plass til oss fire, men litt lite plass til bagasje.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 10:03   #15
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Jeg har forresten teltet i skikkelig uvær (vind, hardt regn og torden), og da har jeg vært veldig glad for at teltet har vært solid. Både når det gjelder "tetthet", men også i forhold til fornuftig plassering av barduner osv.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:10   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Vi har Outwell Sun Valley 6, og det hadde vært vanskelig å få meg til å telte i noe mindre. Det er ordentlig vanntett, man kan stå oppreist inne, og det har to separate "soverom", med plass til oppblåsbare madrasser av "deluxe"-typen. (Nei, jeg er egentlig ikke noe campingmenneske.)

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 16:40   #17
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Vi har dette va Helsport. Storfornøyde! Ståhøyde i store deler av teltet, og to ganske store soverom. Teltet veier litt, men vil ikke si det er noe problem og dra med seg på tur i skogen. Når man får litt øvelse setter man det fort opp. Innerteltet festes enkelt med klips i ytterteltet.

http://www.klikk.no/helse/trening/te...icle234921.ece

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 23:07   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Ville kjøpt et litt større telt enn til 4 personer sånn at dere har plass til litt bagasje også. Vi har et gedigent og tungt telt med 3 soverom, stue og 2,40cm under taket, og det importerte jeg selv fra nettbutikk i England. Kjapp frakt og eneste som kommer i tillegg er 25% norsk moms. De har også fått inn mange telt som er litt lettere også og i alle størrelser og fasonger. Se på f.eks. dette 7-mannsteltet:



De har også veldig stort utvalg på denne nettsiden jeg linker til: www.campingworld.co.uk. Veldig lett og importere telt derfra. Se i menyen øverst på venstre side på den siden så kan du bare gå inn på hvor mange personer du ønsker telt til, men ville som sagt hatt litt større enn til akkurat 4 personer. Men noen har jo et ekstra rom, så du kan jo se på 4-manns telt også. Du burde egentlig se på 5-6 manns teltene på denne siden. Du får i alle prisklasser og vekt klasser.


Sist redigert av Elisabet : 26-05-14 kl 23:13.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 08:35   #19
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Vi har dette va Helsport. Storfornøyde! Ståhøyde i store deler av teltet, og to ganske store soverom. Teltet veier litt, men vil ikke si det er noe problem og dra med seg på tur i skogen. Når man får litt øvelse setter man det fort opp. Innerteltet festes enkelt med klips i ytterteltet.

http://www.klikk.no/helse/trening/te...icle234921.ece

Vi har dette og har brukt det mye, men jeg synes det er for stort og tungt til å bære med seg (11-12 kg) selv om mannen min og jeg er vant til å gå med tunge sekker.

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ville kjøpt et litt større telt enn til 4 personer sånn at dere har plass til litt bagasje også. Vi har et gedigent og tungt telt med 3 soverom, stue og 2,40cm under taket, og det importerte jeg selv fra nettbutikk i England. Kjapp frakt og eneste som kommer i tillegg er 25% norsk moms. De har også fått inn mange telt som er litt lettere også og i alle størrelser og fasonger. Se på f.eks. dette 7-mannsteltet:

Dette er vel heller ikke telt som er til å bære med seg?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 09:00   #20
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger telt-tips til 4 pers

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ville kjøpt et litt større telt enn til 4 personer sånn at dere har plass til litt bagasje også. Vi har et gedigent og tungt telt med 3 soverom, stue og 2,40cm under taket, og det importerte jeg selv fra nettbutikk i England. Kjapp frakt og eneste som kommer i tillegg er 25% norsk moms. De har også fått inn mange telt som er litt lettere også og i alle størrelser og fasonger. Se på f.eks. dette 7-mannsteltet:



De har også veldig stort utvalg på denne nettsiden jeg linker til: www.campingworld.co.uk. Veldig lett og importere telt derfra. Se i menyen øverst på venstre side på den siden så kan du bare gå inn på hvor mange personer du ønsker telt til, men ville som sagt hatt litt større enn til akkurat 4 personer. Men noen har jo et ekstra rom, så du kan jo se på 4-manns telt også. Du burde egentlig se på 5-6 manns teltene på denne siden. Du får i alle prisklasser og vekt klasser.

Fine telt, men så vidt jeg kan finne ut har de bare vannsøyle på 1000 mm. Det er lite.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no