Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye snop spiser dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-18, 19:08   #21
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg er enig i at det er mye. Jeg er veldig glad i chips og kan glatt spise en pose alene, men jeg prøver så langt det går å la være. Er ikke alltid jeg klarer.
For oss (2 voksne og 3 barn) tenker jeg at det bør holde rikelig med 1-2 poser chips (avhengig av størrelse), litt smågodt til ungene og ei plate sjokolade til oss voksne på deling. Noen ganger blir det mer, ofte blir det mindre.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:17   #22
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Hele familien (2 voksne og 2 barn) deler en pose potetgull eller micro popcorn i helgen. Ungene får også en liten skål hver med godteri lørdag. Det hender vi voksne også får litt smågodt i helgen, men ikke hver uke. Vi drikker noe brus i løpet helgen. Mest cola zero, men tror vi skal stramme inn litt her.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:25   #23
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi spiser følgende på lørdager:
18-åringen: en liten sjokolade
15-åringen: en pose Sørlandschips
8-åringen: 15-25 smågodtbiter (avhengig av størrelse)
Mannen og jeg: enten ingenting eller 10-15 smågodtbiter hver.

Det hender vi popper popkorn fredag. Ellers null snop.

Dette er nå. Før var det mengder. Det går ikke i lengden fant jeg ut.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:26   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi pleier ikke å kjøpe chips eller lignende så ofte, sikkert ikke hver måned. Vi har ikke veldig faste helgevaner når det gjelder godteri. Poden kjøper av og til en pose smågodt eller en stor sjokoladeplate eller en pose Smash i helgen, og vi voksne spiser ofte, men ikke alltid, sjokolade i størrelsesorden én stor plate sjokolade på deling i løpet av helgen. Det hender vi spiser sjokolade på hverdager også, særlig hvis vi har kaffebesøk, men så veldig mye blir det ikke i løpet av en vanlig uke. Ingen av oss drikker brus.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:27   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Yngste kunne spist hver dag om han fikk lov. Derfor må det gjemmes eller dt må bare kjøpes litt på lørdager.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:29   #26
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Yngste kunne spist hver dag om han fikk lov. Derfor må det gjemmes eller dt må bare kjøpes litt på lørdager.

JEG kunne spist hver dag om det var lov. Vi kan ikke ha sånt liggende, for å si det sånn. Det som kjøpes, spises.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:43   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Ungene får lørdagsgodt på lørdager, type 10-15 smågodtbiter eller 1/4 pose chips. De får ikke så mye is og kake ellers, og ikke brus, med hederlige unntak. Jeg er bevisst litt kjip. Mannen kjøper sjelden noe annet enn veldig mørk sjokolade eller øl, men snoker innimellom på mitt.

Jeg kunne sikkert spist to store sjokoladeplater om dagen, eller en halvkilo smågodt. I perioder har jeg nok gjort det og, om ikke hver dag så i hvertfall altfor ofte. Dog er jeg klar over at det er altfor mye.


Sist redigert av Timar : 22-04-18 kl 22:39.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:45   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvor mye snop spiser dere i uka? Jeg er interessert i både en enkelt person, og hele familier.

Jeg føler at vi har vent oss til mengder som er langt unna normalen, men resten av familien synes jeg er helteit.


(Vi spiser i snitt 1 pose potetgull hver i løpet av helgen, av og til 1,5. Dvs vi kjøper da 4 poser potetgull på fredagene og av og til 2 på lørdagene også. I tillegg spiser mannen og jeg 2-400 gram sjokolade hver i løpet av helgene. Også spiser jeg en 10-12 twist på jobb hver fredag, og kake 2-4 ganger per mnd på jobb. Også kommer det i tillegg en liten sjokolade hvis jeg handler mens jeg er sulten, det kan være 1-5 ganger i mnd.)

I mine øyne er dette utrolige mengder.

Vi spiser:

Jeg: Fredagskveld og lørdagskveld kjøper mannen en liten pose smågodt, ca 200 g, sier han bak meg her, og den deler vi (altså jeg og han). Aldri kake eller snop på jobb. Aldri brus eller potetgull. Aldri is.

Mannen: Samme, se over. Men han drikker en halvliter Pepsi Max om lørdagen.

Ungene (16 og 14): Aldri brus eller potetgull hjemme, unntaksvis en liten sjokolade i helgen. (Hvis de kommer på det.) De er mye på farten da, så jeg vet at de av og til spiser snop andre steder. Men ikke mye.

Det er vel det. Det er ikke sånn at brus er fy fy, men ingen av oss har behov for det, vi drikker vann (og vin) til helgemiddagene.


Sist redigert av Hyacinth : 22-04-18 kl 19:51.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:00   #29
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Poden får en sjokolade, tortillachips og en surt og godt pose , deler med overnattingsgjester som han har omtrent hver helg.
Hva vi voksne spiser varierer stort.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:02   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi spiser en del is i sommerhalvåret.
Lager gjerne smoothie en gang i løpet av helga. Ingen av ungene liker brus, men de får saft eller juice fredag og lørdag.
Vi (2 voksne og 3 barn) deler 2 poser potetgull eller popcorn i løpet av helga. Lørdagsgodt til ungene er som regel en liten sjokolade hver og 1-2 poser med noe gummigodt e.l. på deling. Jeg og mannen deler gjerne en pose med et eller annet søtt. Sjokoladebiter, lakris med sjokolade e.l. på lørdagskvelden. Vi drikker som regel ca 2 alkoholenheter hver fredag og lørdag også. Øl, cider eller deler en flaske vin. 19-åringen har jeg ikke oversikt over.

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:25   #31
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

På den lyse siden drikker ingen av oss brus, da.

Jeg tror vi må ha et familiemøte.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:26   #32
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Auda. Får være lutt motvekt til de andre jeg- det er omtrent det samme vi spiser hos oss.
Mulig vi fordeler det over litt flere dager, er helt kriminelt gode på å snopet litt den halvtimen vi har for oss selv før leggetid.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:31   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi kjøper kanskje en liten pose snacks til helgen. Av det spiser jeg sånn ca fire flak potetgull, mannen og pøbelprinsessen dler resten. vi kjøper sjelden inn snop, jeg spise sjokolade kanskje 5 ganger i året. Pøbelprinsessen pleier å ha med seg noe søtt - feks an sånn Alpen-bar eller en cookie når hun har tentamen.

Jeg drikker ikke brus, mannen drikker lite brus, pøbelprinsessen drikke av og til smoothie eller iste. Noen ganger drikker jeg farris.

Jeg synes dere spiser MYE, Elise. Jeg strever veldig med å holde vekten, og hadde vært veldig stor hvis jeg hadde spist så mye snop som du skisserer - det er jo en ganske anselig mengde kalorier.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:31   #34
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg drikker brus da, det glemte jeg. Det går noen liter cola zero i uka, delt på meg og mannen.

I julestrømpa og i påskeegget får alle uanstendige mengder godteri, mye mer enn alle jeg har pratet med.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:43   #35
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Meg og mannen deler om regel en pose chips fordelt på fredag og lørdag (type sørlandschips). Sper på med oliven, god ost og spekemat. Hender det forsvinner to poser iløpet av en "dårlig" uke.

Vi deler som regel 200 g sjokolade på fire iløpet av helgen. Gutta spiser en micropopcorn og noe smågodt (en neve ca) iløpet av helgen.

1.5 liter brus til familien ila helgen (ikke alltid). Ofte dessert på søndager.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:45   #36
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Ca 400 g sjokolade i uka, fordelt på meg og mannen. Ikke chips. Men vi baker ofte noe godt i helgene og spiser is hver dag om sommeren i Spania.

Ungene lever på påskeegg og Halloweengodteri og får ikke lørdagsgodt. De spiser kaker og is og boller sammen med oss lår vi har sånt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:55   #37
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi kjøper gjerne 2-4 poser potetgull i helgene, guttene syns det er det beste snopet. Innimellom kjøper vi også smågodter, men ikke hver helg. Det er sikkert mye potetgull for noen, men jeg baker kun til bursdag så de får ikke kaker og boller ofte og kun eldste drikker brus. Is spiser vi ofte om sommeren, sjelden om vinteren.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:56   #38
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Her får barna godteri på lørdag, men ikke noe fredag.

15-åringen: Smågodt. Grei mengde, som utgjør en sånn liten Ikea barneplastskål Tar seg kanskje litt Cheez Doodles også.
13-åringen: Litt over en halv pose Sørlandschips.
5-åringen: Litt potetgull (en, kanskje to Ikea barneplastskål), et par, tre sjokoladebiter.
Mannen: Resten av Sørlandschipsen til sønnen
Jeg: Nada. Skeier eventuelt ut med et glass Litago Uten Men hadde jeg kunnet spise godteri og sjokolade så hadde jeg gjort det...

Vi har aldri brus, så det drikker ingen. Barna får endel is i sommerhalvåret.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 20:58   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg spiser nøtter og popcorn mellom nyttår og jul. Det blir ikke så mye, kanskje en pose popcorn i måneden. Resten av året, dvs en uke, spiser jeg alt av godteri og da blir det mye. Hadde jeg spist alt av godteri året rundt så hadde jeg hatt vanskelig å begrense meg. Nå går det helt fint.

Herremannen spiser mest popcorn, han er ikke så glad i tradisjonelt godteri. Pelenmannen spiser mørk sjokolade, nøtter og en sjelden gang noe annet.

Så ikke mye godterispising hjemme hos oss.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 21:01   #40
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi er 3 stk og kan fort spise ganske så mye smågodt på lørdagen. Det blir fort ihvertfall 200g per person. Chips spiser vi lite av, kanskje 1 pose hver annen uke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no