Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Enkle tips for pene negler.

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 23:57   #1
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enkle tips for pene negler.

Tro meg, jeg trenger det. Neglene mine er en katastrofe per i dag. Jeg biter dem ikke så mye, men de fliser seg opp og jeg er ikke snill med dem.

Jeg trenger enkle tips, jeg kommer ikke til å bruke negellakk hver dag. Har dere noen så del dem med meg

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 10:01   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkle tips for pene negler.

Henger meg på her jeg.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 10:45   #3
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkle tips for pene negler.

Jeg synes man kommer langt med en neglefil og neglebuffer (?) - en slik som man polerer neglene med. Håndkrem slik at man smører neglebåndene og ser til at de ikke kryper opp langs neglen eller fliser seg opp.

Jeg er ikke flink til dette

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:02   #4
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Enkle tips for pene negler.

Olje morgen og kveld. Altså, ikke en hvilken som helst olje, men slike man kjøper som er beregnet for negler. Selv er jeg veldig fornøyd med SolarOil som leveres av Creative (negleakademiet).

Håndkrem og negleforsterker. Unngå negleforsterkere fra H&M o.l. Bruk litt ekstra penger på en fra neglesalong, de er veldig gode.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:19   #5
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkle tips for pene negler.

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Olje morgen og kveld. Altså, ikke en hvilken som helst olje, men slike man kjøper som er beregnet for negler. Selv er jeg veldig fornøyd med SolarOil som leveres av Creative (negleakademiet).

Håndkrem og negleforsterker. Unngå negleforsterkere fra H&M o.l. Bruk litt ekstra penger på en fra neglesalong, de er veldig gode.

Er Creative en neglesalong? Jeg vet ikke av noen neglesalonger, er dette noe man kan få tak i på vanlige parfymerier også?
Takk ellers for svar, det høres ut som om dett er noe som kan fungere for meg.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:32   #6
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Enkle tips for pene negler.

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Er Creative en neglesalong? Jeg vet ikke av noen neglesalonger, er dette noe man kan få tak i på vanlige parfymerier også?
Takk ellers for svar, det høres ut som om dett er noe som kan fungere for meg.

Creative er et merke som selges i mange neglesalonger. TL (tonelise) er ikke så verst det heller, og det er også godt utbredt.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no