Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan skjuler jeg "All" (alle bøker kjøpt) på en kindle?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-19, 18:10   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan skjuler jeg "All" (alle bøker kjøpt) på en kindle?

Datteren min låner min paperwhite og jeg ønsker å slå på kode for å få tilgang til amazonbiblioteket mitt. Jeg hadde det før, men nå finner jeg bare ikke ut av hvordan jeg får den på igjen?

NB! Jeg vet at det fins parental control, men jeg ønsker uansett å ha på kode på biblioteket.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 21:54   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skjuler jeg "All" (alle bøker kjøpt) på en kindle?

Enda en Kindletråd med null svar? Jeg skjemmes over oss.

(Skulle gjerne visst dette selv. Min datter kjøpte i vanvare (håper jeg) en scifierotisk bok på Kindle, og jeg skulle gjerne ha skjult den for min sønn som jeg deler bibliotek med, (fordi den er så dårlig (jeg har lest littegrann) at jeg håper han finner bedre erotisk litteratur (eller scifi for den del) om han skulle være interessert i sånt).

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 22:12   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skjuler jeg "All" (alle bøker kjøpt) på en kindle?

Det er innstillinger på det der om du logger på kontoen på Amazon. Du kan både slette kjøp og dele/slutte å dele bibliotek. Account —> Manage content and devices

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 22:45   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan skjuler jeg "All" (alle bøker kjøpt) på en kindle?

Man kan lage barnekontoer og velge hvilke bøker som skal vise på dem. Kan lages her tror jeg https://www.amazon.com/myh/manage?re...ycd_myh_manage
Og endre hvilke bøker som skal legges til her https://www.amazon.com/hz/mycd/myx#/...ksAll/dateDsc/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no