Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 00:41   #21
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Om de kommer i 75G er jeg klar som et egg jeg.



Frem til det får vi tape dem akkurat over brystvortene, og prøve å samle dem så mye un-braen klarere...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 00:55   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Det var faktisk en lang tråd om denne BH på NM. De med små, faste pupper syntes den virket fint og formede pent, mens de mere storbarmede og dem som trengte støtte ikke planla noen raid på butikkene.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 07:08   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Tuller du nå, eller finnes det bh'er i G-cup? :uvitende B/C-cupjente:

Jeg bruker 65 G

Shopper ikke akkurat bh på HM nei

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 08:29   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Isj, kan heller bruke ducktape....*økonomisk*

De funker kanskje til sitt bruk, men får hindre tyngdekraftens innvirkning vil den nok funke dårlig...

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:22   #25
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg bruker 65 G

Shopper ikke akkurat bh på HM nei

65 G? Da er du enormt smal rundt ryggen, med noen enorme mugger ...


Lola, er det deg?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:44   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.


Lola, er det deg?



Nei men har stusset over 65 størrelsen jeg og.
Kanskje det er jeg som bruker feil undertøystørrelse mener jeg.
Men tror seriøst jeg ville fått pustestans i 65 altså.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:45   #27
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det var faktisk en lang tråd om denne BH på NM. De med små, faste pupper syntes den virket fint og formede pent, mens de mere storbarmede og dem som trengte støtte ikke planla noen raid på butikkene.

Dette kan jeg bekrefte. Den løfter ikke noe særlig. Men den gjør sånn at man ikke har en pupp under hver arm. Men har man hengepupper så tror jeg at jeg ville stått over uansett.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:07   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.



Nei men har stusset over 65 størrelsen jeg og.
Kanskje det er jeg som bruker feil undertøystørrelse mener jeg.
Men tror seriøst jeg ville fått pustestans i 65 altså.

De fleste bruker jo for stort rundt ryggen har jeg hørt...Jeg har rygg som en russisk bryter og har 75 rundt ryggen...

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:36   #29
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De fleste bruker jo for stort rundt ryggen har jeg hørt...Jeg har rygg som en russisk bryter og har 75 rundt ryggen...

Jeg bruker 75. Jeg er 172 og ganske normal vil jeg si. Merker at 80 blir for stort, men jeg føler 70 blir for trangt. Kriteriet mitt er å kunne lene meg fram uten at noe detter ut verken over eller under.
Pluss at fasongen skal ta seg opp litt da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:52   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

65 G? Da er du enormt smal rundt ryggen, med noen enorme mugger ...


Lola, er det deg?

Fikk ikke sett bilde da? !

Jeg brukte en stund 70FF. Men til slutt måtte jeg ha den på det strammeste, så da anbefalte hun å gå ned til 65 G istedet.
Litt trang i starten, men de går ut. Nå passer den helt fint

Jeg har ikke SÅÅ store pupper da, men fordi jeg går ned såpass mye rundt, må jeg opp i cup.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 23:01   #31
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Fikk ikke sett bilde da? !

Jeg brukte en stund 70FF. Men til slutt måtte jeg ha den på det strammeste, så da anbefalte hun å gå ned til 65 G istedet.
Litt trang i starten, men de går ut. Nå passer den helt fint

Jeg har ikke SÅÅ store pupper da, men fordi jeg går ned såpass mye rundt, må jeg opp i cup.

Så rart.

Da jeg var på mitt tynneste, fra ca 18-20 år(og da var jeg STYGGTYNN) brukte jeg 75 B. Kunne godt brukt 75 C, men jeg brukte litt for liten BH, kuin for å få puppene så langt opp mot halsen som mulig ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 06:54   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Så rart.

Da jeg var på mitt tynneste, fra ca 18-20 år(og da var jeg STYGGTYNN) brukte jeg 75 B. Kunne godt brukt 75 C, men jeg brukte litt for liten BH, kuin for å få puppene så langt opp mot halsen som mulig ...

Jeg har aldri brukt mindre enn 75 før jeg heller. I ungdomsåra brukte jeg det .
Men tror det forsvant noen ribbein under fødselen Aldri vært så smal rundt der som jeg er nå iallefall.

Men mamma feks, som er 178 cm og tynn, bruker 80. Man kan jo være "beinete" og litt bred, selv om man er tynn også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 07:23   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Så rart.

Da jeg var på mitt tynneste, fra ca 18-20 år(og da var jeg STYGGTYNN) brukte jeg 75 B. Kunne godt brukt 75 C, men jeg brukte litt for liten BH, kuin for å få puppene så langt opp mot halsen som mulig ...

Jeg for min del går ned på omkretsen og på cupen ved å handle i dyre undertøyssalonger. For meg er det er et effektivt - men dyrt - selvbedrag.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 07:40   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Hadde ikke funka på mine "appelsiner i nylonstrømpe" heller. Jeg tør ikke tenke på hvordan det hadde sett ut, engang! :angst:

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 09:31   #35
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Så for oss med hengepupper og ingen naturlig kløft, så må man ha to BH'er da? En UnBRA for å få kløft og en vanlig BH utenpå for å få holdt spetaklene oppe?

Ok, skjønner at dette ikke er for meg...

  Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:58   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har aldri brukt mindre enn 75 før jeg heller. I ungdomsåra brukte jeg det .
Men tror det forsvant noen ribbein under fødselen Aldri vært så smal rundt der som jeg er nå iallefall.

Men mamma feks, som er 178 cm og tynn, bruker 80. Man kan jo være "beinete" og litt bred, selv om man er tynn også.


*slår fast at Gunnis har vepsetalje*

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:08   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

*slår fast at Gunnis har vepsetalje*

At jeg har hva??

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:27   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

...og jeg som trodde jeg var noenlunde slank med et midjemål på 67.

Guniss: Vepsetalje er et kompliment! Det er litt sånn dronning Maud-aktig:



Som du ser har vepsen skikkelig timeglassfigur:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:32   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?



OK!
Takk

Men jeg har ikke et midjemål på 67 jeg nei.. her ligger vi på rundt 85.. men når jeg er ganske smal rundt brystpartiet, og så har jeg ganske brede hofter - så blir det ganske "timeglass" ja
Men tror IKKE jeg slår Maud! .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:39   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men jeg har ikke et midjemål på 67 jeg nei.. her ligger vi på rundt 85.. men når jeg er ganske smal rundt brystpartiet, og så har jeg ganske brede hofter - så blir det ganske "timeglass" ja

Du må jo väre det perfekte timeglass - den reneste Marilyn!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no