Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 15:40   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du må jo väre det perfekte timeglass - den reneste Marilyn!


Fasongen er grei nok, men alt er litt for stort under midja kan du si

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:19   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Fra BH til Gunnis' figur, men jeg har jo sett deg Gunnis, og du har jo den perfekte kjolekropp du!...Moten som er nå med tunika og greier må jo være som skapt for deg!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:20   #43
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



OK!
Takk

Men jeg har ikke et midjemål på 67 jeg nei.. her ligger vi på rundt 85.. men når jeg er ganske smal rundt brystpartiet, og så har jeg ganske brede hofter - så blir det ganske "timeglass" ja
Men tror IKKE jeg slår Maud! .


Jeg har målt. Jeg er 80. (Rundt der BH sitter).
Bruker 75.. tror jeg dør i 65. Hvor mange cm forskjell er det egentlig?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:23   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Fra BH til Gunnis' figur, men jeg har jo sett deg Gunnis, og du har jo den perfekte kjolekropp du!...Moten som er nå med tunika og greier må jo være som skapt for deg!



Ja, dagens mote kler meg godt
(untatt smale bukser ).

Har jo aldri vært kjoledame før.. så alltid veldig "telt" ut
Men nå er det litt gøy.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:24   #45
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har målt. Jeg er 80. (Rundt der BH sitter).
Bruker 75.. tror jeg dør i 65. Hvor mange cm forskjell er det egentlig?

Jeg var rundt 72 der bh`n sitter .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:27   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.764
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De fleste bruker jo for stort rundt ryggen har jeg hørt...Jeg har rygg som en russisk bryter og har 75 rundt ryggen...


85 her...

85A

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:50   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

85 her...

85A

Men du ser ikke ut som en russisk bryter altså! Så langt der ifra! - I hodet mitt er du jo en tynn liten spirrevipp....

Tror du ikke at du kunne gått til 80B da?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:53   #48
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

UnBRA = IkkeBRA?

Det var et merkelig navn på produktet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:54   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.764
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men du ser ikke ut som en russisk bryter altså! Så langt der ifra! - I hodet mitt er du jo en tynn liten spirrevipp....

Tror du ikke at du kunne gått til 80B da?

85 er litt trang sjø... Hadde 90 før jeg slanget meg 10 kg (som ikke er 10 lenger, men 67... )

Og du er den søteste russiske bryteren jeg har sett

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:05   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg var rundt 72 der bh`n sitter .

Og jeg var visst ikke mer enn 70 - som er den störrelsen jeg bruker (b-cup, sånn ca). 65 har jeg omtrent aldri sett, men för brukte jeg 75a. Kanskje jeg skulle ta en tur innom en ordentlig undertöysforretning og pröve 65, gitt. Hvem vet - kanskje 65 C er rett störrelse for meg? :fantaserer:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:06   #51
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Måtte limt den Bh`en med superlim hvis den skulle funket . Nei jeg får holde meg til mest mulig støtte for å holde disse "knuste termosene" til å se ok ut

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 00:31   #52
missy_vikky
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1
missy_vikky har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Jeg har prøvd, og forstår ikke hvordan noen kan gå med den.Ble helt rart for min del, og jeg har ikke store og tunge bryster! Fikk den av mamma for den var forliten for henne, men var ikke mye passelig på meg heller.

missy_vikky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 07:26   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og jeg var visst ikke mer enn 70 - som er den störrelsen jeg bruker (b-cup, sånn ca). 65 har jeg omtrent aldri sett, men för brukte jeg 75a. Kanskje jeg skulle ta en tur innom en ordentlig undertöysforretning og pröve 65, gitt. Hvem vet - kanskje 65 C er rett störrelse for meg? :fantaserer:

Anbefaler et besøk på en undertøysforretning uansett!
Jeg har iallefall fått god hjelp der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 21:23   #54
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Tuller du nå, eller finnes det bh'er i G-cup? :uvitende B/C-cupjente:

Tuller ikke nei, jeg ligger mellom G og H cup så vet du det

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:39   #55
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Lenge siden jeg har vært innom her, ser jeg.

Og jeg trodde venninnen min med DD hadde store pupper! Hennes problem er at hun er smal rundt ryggen og bruker "stor" (skjønner nå at det ikke er schvær ) bh. Kan jeg tipse henne om gode merker som har str 65-70 i D/DD(/E?) cup?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:43   #56
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Lenge siden jeg har vært innom her, ser jeg.

Og jeg trodde venninnen min med DD hadde store pupper! Hennes problem er at hun er smal rundt ryggen og bruker "stor" (skjønner nå at det ikke er schvær ) bh. Kan jeg tipse henne om gode merker som har str 65-70 i D/DD(/E?) cup?


Mitt favorittmerke er "Fantasie"
De er glimrende, og LØFTER virkelig slappe pupper .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 23:48   #57
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mitt favorittmerke er "Fantasie"
De er glimrende, og LØFTER virkelig slappe pupper .

Har søkt på nett og funnet link. E-post sendt.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 07:46   #58
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

den der unBRA - blir den festet med dobbelsidig tape *treg som lurer på det først nå* - Kjenner smerter i brystvortene bare ved tanken...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 07:46   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

den der unBRA - blir den festet med dobbelsidig tape *treg som lurer på det først nå* - Kjenner smerter i brystvortene bare ved tanken...

Pysa .
Man må jo evt lide litt for skjønnheten!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 15:27   #60
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

den der unBRA - blir den festet med dobbelsidig tape *treg som lurer på det først nå* - Kjenner smerter i brystvortene bare ved tanken...

Nei det er bare en veldig klebrig type plast den er laget av. Ikke vond å ta av.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no