Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 20:33   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Det tok meg for øvrig 5-6 år å få langt hår, og så klippet jeg meg igjen. Først skulderlangt, så litt kortere, og nå tror jeg jammen jeg skal ha det enda kortere. :luta lei det lange, flokete håret:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 21:25   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: falskt hår, altså sånn man får langt hår*ler*

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Neida, har bare tatt seks år for min del. (Nå var jeg riktig oppmuntrende? Ikke sant? )




Fra hvor kort til hvor langt? hehe


Jeg er fornøyd om jeg først får det til skuldrene.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 13:05   #23
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: falskt hår, altså sånn man får langt hår*ler*

Du har vel ikke akkurat en optimal lengde på ditt eget hår med tanke på hairextension. Den "perfekte" lengden er halvlangt hår når man skal sette på til.
Men det er klart det lar seg gjøre med ditt korte hår også, men resultatet blir ikke optimalt.
Vi tok ca 15 000,- pluss/minus, for å sette på ett helt hår. Håret må også byttes ut etter maks 6 måneder, da ser det ikke fint ut lenger.


Sist redigert av Line : 19-02-08 kl 18:00.
Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 13:18   #24
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: falskt hår, altså sånn man får langt hår*ler*

Opprinnelig lagt inn av Line, her.

Du har vel ikke akkurat en optimal lengde på ditt eget hår med tanke på hairextension. Den "perfekte" lengden er halvlangt hår når man skal sette på til.
Men det er klart det lar seg gjøre med ditt korte hår også, men resultatet blir ikke oprimalt.
Vi tok ca 15 000,- pluss/minus, for å sette på ett helt hår. Håret må også byttes ut etter maks 6 måneder, da ser det ikke fint ut lenger.

Takk for svar



Jeg har bestilt time til frisør på torsdag.
Ikke helt bestemt meg om det skal klipper kortkort eller bare fikses på...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 09:56   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Jeg skal gjøre dette til uka.
Jeg har litt lenger hår enn deg da (bob). Har fått estimert prisen til å bli 5000-6000kr, og hun sa at så lenge man stelte pent med det og regnet med litt "vedlikehold" så kunne man fint ha de 9 månder til 1 år.
Og da er mye gjort for min del.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 10:00   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Men ødelegger man ikke det nye håret ved å sette på extensions da? *uvitende*

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 10:02   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Men ødelegger man ikke det nye håret ved å sette på extensions da? *uvitende*

Man fjerner de med et spesielt middel når det er tid for det visstnok. Dessuten så festes det ikke exstentions på alle hårene, men bare noen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 10:19   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Jeg regner medjeg klipper meg kort.
Så får jeg heller kjøpe en party parykk
*ler*



takk for alle svar

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 13:03   #29
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Det var på tilbud på Lillestrøm hørte jeg, ca. 9000,-.
Kjenner man noen så får man det billigere.
Men tror du har for kort hår. Jeg har endel lenger enn deg, og fikk beskjed om å spare i noen mnd. først.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 15:56   #30
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Falskt hår, altså sånn man får langt hår *ler*

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Det var på tilbud på Lillestrøm hørte jeg, ca. 9000,-.
Kjenner man noen så får man det billigere.
Men tror du har for kort hår. Jeg har endel lenger enn deg, og fikk beskjed om å spare i noen mnd. først.


Nå har jeg for kort jah
Det er nesten pinnkort nå

Men fant en parykk på ebay til170 kr. gud det frister..

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no