Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tryllepenn fra YSL

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 00:14   #21
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

YSL Touche Eclat - radiant touch, er mye bedre enn alt annet jeg har prøvd! Det finnes de som dekker bedre men da ser jeg mye mer rynkete ut i huden.
Det jeg liker best med YSL er at selve kremen er så utrolig god, den er silkeglatt å smøre ut og den kladder ikke.

Setter inn et bilde av tryllepennen så kan de som ikke har sett den før se hvordan den ser ut!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ysl tryllepenn.JPG (52,1 KB, 42 visninger)
__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 01:05   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg har en fra dior. Er denne MYE bedre eller? :løpogkjøp:

Ja, denne fra YSL er myyyye bedre!! Den fra Dior er for tørr. Har prøvd begge og Touché Eclat/Radiant touch er best!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:02   #23
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Jeg har YSL og Estee Lauder sitt. Jeg er mer fornøyd med Estee Lauder sitt.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:50   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg har YSL og Estee Lauder sitt. Jeg er mer fornøyd med Estee Lauder sitt.

Hva heter "tryllepennen" fra Estee Lauder? Den har jeg aldri sett tror jeg. Ellers synes jeg at Estee Lauder har fantastiske kremer, og det er KUN pennen jeg bruker fra YSL, resten av produktene deres er ikke bra synes jeg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:44   #25
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Jeg har en YSL Touché Eclat radiant touch eller noe.. den er gullfarget og man trykker på den.. aner ikke hva den kosta men kjøpte dne på parfymeriet lipstick

Visste ikke den var så bra.. men nå ble jeg glad.. tror den var litt dyr og..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 22:53   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Var på tax-free her om dagen. Så etter en ny " tryllepann" fra YSL ( den gamle er oppbrukt) fikk da tips fra ekspeditøren der om å prøve Chanel sin Èclait Lumière, den var visstnok mye bedre? Litt billigere også, faktisk. Min dom: Like bra, og siden den var billigere....verdt å prøve?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 22:55   #27
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

De pennene funket dårlig på min hud, ble bare enda tørrere av det.

Jeg ble også veldig tørr av YSL. Prøv Clarins sin. Den funker veldig fint på meg.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 22:56   #28
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Gullpennen er magisk ja.

Jeg dytter den forsiktig ut med fingertuppen, gnir ikke, men tapper som sagt forsiktig rundt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 11:35   #29
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Touche Eclat fra YSL er uunnværlig, men den er dessverre ikke så drøy synes jeg. Kan anbefale Magic Concealer fra Helena Rubenstein også.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 11:41   #30
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Gullpennen er magisk ja.

Jeg dytter den forsiktig ut med fingertuppen, gnir ikke, men tapper som sagt forsiktig rundt.

Enig med deg! Legger den på likens som deg, og den er MAGISK

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 11:43   #31
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Jeg har en, men synes den er oppskrytt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 12:23   #32
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg har en, men synes den er oppskrytt.

Den ligger i og samler støv mesteparten av tiden.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 12:43   #33
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Hadde ikke klart meg uten tryllepennen min.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 14:34   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Jeg bruker den hver dag, men det er heller usikkert om forandringen er så kjempestor.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 15:51   #35
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Brukte denne for et par å siden, husker jeg var veldig fornøyd med den. Nå har jeg en i pudderform fra i.d, men den er ikke så bra som ysl sin.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 15:54   #36
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Jeg er blitt helt avhengig av denne

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 20:02   #37
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tryllepenn fra YSL

Jeg har brukt både kanebo og ysl sin. Den fra kanebo måtte jeg bare hive etter en stund. Den ble jeg tørr av.
Nå har jeg lagt min elsk på den fra la prairie. Nettop begynt på penn nr. 3 i denne.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no