Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kissme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 15:55   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kissme

Noen som har handlet herfra?

Jeg sitter og vurderer om jeg skal bestille prøvepakke av noe, men aner virkelige ikke hvor jeg skal begynne og hva jeg eventuelt trenger.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 12:35   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kissme

Jeg bestilte på mandag og fikk varene i dag. Det er noe av det deiligste av øyenskygger jeg har tatt på og jeg er omtrent forelsket.

Jeg bestilte en børste og prøvepakker på en del forskjellige farger, og nå er jeg så fin! Skikkelig uflaks at jeg ligger med feber og streptokokker og ikke kan gå ut og svinge meg i kveld.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 15:47   #3
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Kissme

Prøvepakke? Er det dyrt? Finner ikke frem på den siden jeg...

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 15:58   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kissme

Je, jeg syns også siden var litt vond å finne frem i. Om du skal ha øyenskygge går du inn på "øyne" i stolpen på venstre side, vil du komme til en side der det står mini-prøver i forskjellige farger. Disse miniprøvene koster kr. 10,- per stykk, og jeg syns det var greit å kjøpe en del sånne før jeg eventuelt kjøper noe, for nå får jeg sett om denne type sminke er noe for meg og hvilke farger jeg skal ha (fargene på siden var dårlige syns jeg).

Om du går inn på "ansikt" vil du finne foundations og sånt. Prøvepakker til en rimelig penge av dette også.

Hadde det ikke vært for at jeg VILLE prøve disse produktene, hadde jeg nok ikke handlet fra denne siden, for jeg sleit lenge med å finne fram der, men når jeg først bestilte gikk det veldig kjapt og greit å få varene. Nå som jeg har handlet der en gang og brukt litt tid på å finne frem på siden, kommer jeg garantert til å handle derfra igjen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 21:45   #5
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Kissme

Får ta meg en tur innom igjen, og se om jeg skjønner noe.

Takk.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no