Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilke hårprodukter bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 11:48   #1
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Hvilke hårprodukter bruker du?

Ja, det lurer jeg på


Jeg tenker på både shampo, balsam, stylingprodukter og kurer.
Skriv gjerne om håret ditt er tørt, tykt, krøllete, fint, langt osv

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 11:58   #2
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg bruker All Soft fra Redken, shampoo og balsam. Stylingprodukter bruker jeg veldig sjeldent, men om jeg klesser litt i håret, så er det noe paste-greier fra Define eller noe greier fra BedHair som jeg ikke husker hva er.

Jeg har halvlangt, tykt og glatt hår.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 12:34   #3
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg har halvlangt, tykt hår med litt fall i. Brunt.

Jeg bruker også Redken All Soft, shampo og balsam. Skal kjøpe den for farget hår også, for å variere litt.
Av hårstyling bruker jeg av og til skum fra Define, og bruker hårspray fra Fudge. Skyscraper.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 12:34   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg bruker All Soft fra Redken, shampoo og balsam. Stylingprodukter bruker jeg veldig sjeldent, men om jeg klesser litt i håret, så er det noe paste-greier fra Define eller noe greier fra BedHair som jeg ikke husker hva er.

Jeg har halvlangt, tykt og glatt hår.

All Soft er KJEMPEBRA. Det er igrunn alle Redkens produkter. Vi hadde det der jeg jobbet før. Savner de igrunn. All Soft lukter utrolig godt også. Tror det var i den serien de hadde en ren proteinkur. (husker ikke om det var kun til salongbruk), men den var supergod, og vi pleide å smøre litt på hendene og neglene.

Jeg bruker selvsagt de produktene vi selger i salongen, det blir jo mye billigere. Nå bruker jeg en ny serie fra Loreal som er for "gammelt" (voksent) hår. Den er kjempebra, har masse fuktighet og lukter skikkelig godt.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 13:02   #5
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Til vanlig bruker jeg Redken eller Wella i ulike varianter, men nå er jeg gravid og supersær på lukt. Dermed har jeg endt opp med noe jeg trolig aldri ville kjøpt ellers; Define Every Day shampoo og balsam. Helt mystisk, det der.
Hvis jeg skal fiffe meg litt ekstra, er det Paul Mitchell Tea Tree Shaping Cream som gjelder. Den lukter hææærlig!
Har brunt, halvlangt/langt, glatt hår.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 19:18   #6
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Bestiller dere Redken fra lookfantastic?

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 19:34   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg har brukt Redken i mange år, men nå bruker jeg Joico. Veldig fornøyd med det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:01   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Den shampoen som står nærmest, og balsam om jeg klarer å nå den.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:16   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg bruker mest Redken, varierer med litt forskjellige typer fra lookfantastic.com. All Soft syns jeg også er bra. Har akkurat fått en ny shampo derfra, Aveda, etter å ha lest veldig positv omtale ett eller annet sted. Den er god, men jeg liker ikke lukten. Det hjelper sannelig lite at det er "pure flower and plant essences" når lukten er kjempesterk. Jeg er ikke glad i lukten på sånne naturprodukter, måtte blant annet kaste en Dr. Hauschka solkrem fordi den luktet så sterkt og vondt.

Jeg har blondt hår med striper, ganske tykt og med lengde ca. til haken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:19   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg kjøper for tiden nesten al min hudpleie hos Body Shop. Shampoo og balsam har vært den med solbær for farget hår en stund, men nå var de utsolgt over nyttår, og jeg prøvde brændenældeshampoo og en-eller-annen fantastisk luktende volumgivende balsam. Kommer til å kjøpe mere av dem.

En gang iblandt bruker jeg brazil nut hårmaske. De sjeldne gange jeg bruker stylingprodukter, er det Wella Hair Fix spray og styling gel.

Jeg har masse fint skulderlang hår som jeg farger gyldenblond med striper ved hjelp av Garnier hårfarge (skiftet nylig fra honey 9.3 til pineapple 7.3) og Garnier stripekit.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:51   #11
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Shampo. Det merket som står i dusjen. Akkurat nå er flaska grønn.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:54   #12
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Shampo og balsam. Hva som helst, vi kjøper det på daglivarehandel. Jeg har ganske langt og rart hår. Rart fordi jeg har krøller under og slett på toppen. Og så er jeg avhengig av spraybalsamen min (wella), jeg er i perioder veldig statisk elektrisk og da klistrer håret seg overalt, og jeg hater det. Denne sprayen hjelper veldig på det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:00   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg liker best Pantene Pro V, men det er snart umulig å få tak i.
Wella er en god nr. 2.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:08   #14
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


Jeg har blondt hår med striper, ganske tykt og med lengde ca. til haken.

Da har vi omentrent likt hår. Jeg har litt lengere.

Jeg har bestilt Redken All soft og Redken for blondt hår. Jeg satser på at de er gode

Jeg trenger gode stylingprodukter til tykt hår. Mitt hår har en tendens til å bli veldig flatt, og så er det også veldig tungt. Jeg vil ha mer volum i det, og noe som holder. Tips?

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:21   #15
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Fargeshampo fra Redken og All Soft balsam også Redken.

Bruker sjelden styling produkter da håret mitt er kort, kraftig og tykt og vil helst legge seg som det selv vil. Hvis jeg forsøker å temme det, så bruker jeg en type spray-skum kjøpt hos frisøren.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:22   #16
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Bestiller dere Redken fra lookfantastic?

Jepp.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:24   #17
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jepp.

Bestiller du for under 200?

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:28   #18
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Bestiller du for under 200?

Ja, det har blitt til det. Stort sett så trenger jeg ikke shampo og balsam samtidig, så da blir det til at jeg kun kjøper en flaske av gangen (kommer godt under kr. 200). Redken produktene er utrolig drøye synes jeg (nå har jo jeg kort hår, men allikevel), så det går langt tid mellom hver gang jeg bestiller.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 00:19   #19
Maud
Påskehore
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 24
Maud har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg har til vanlig brukt Redken clear moisture, men akkurat nå har jeg fått en prøvepakke med sjampo og balsam fra Kerstin Florian, og så langt er jeg så fornøyd at jeg skal kjøpe et sett.

Hårspray bruker jeg Redken og ingenting annet! Det finnes ingen spray som er så god som Redken sin. Ellers bruker jeg hårvoks fra både Fudge og Renati.


Sist redigert av Maud : 17-02-08 kl 14:19.
Maud er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 01:27   #20
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Bruker All Soft og Body Full fra Redken. Nå har jeg litt tørr og sensibel hodebunn, så jeg bruker Dermalogica sin Shine Therapi shampoo.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no