Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilke hårprodukter bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-08, 11:58   #21
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Bruker enten All soft fra Redken, eller en fra Sebastian. Bytter litt på.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 12:07   #22
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Har brukt litt forskjellig, kms og big sexy hair. Men nå har jeg fått litt psoriasis i hårbunnen og etter tips herfra har jeg nå byttet til Einerlågshampoo som jeg kjøper på helsekost.

Jeg har tykt hår litt lenger enn halvlangt. Med litt fall i.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 12:21   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

TIGI controllfreak shampo og balsam. Bruker bare litt hårspray og shineserum hvis jeg har håret flatt. Lar jeg krøllene komme frem pleier jeg ha i litt paste for å ta litt av "bruset". Tror det er et wellaprodukt som heter Curl Up.
Bruker også sebastian laminateshårkur.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 19:20   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg bruker stort sett vanlig shampo og balsam fra butikken. Også bruker jeg Big Sexy Hair Dense thickening spray. Det er som et slags hårvann som jeg fordeler i håret med hendene, og så føner jeg det når det er nesten tørt. Da gir det akkurat litt volum, nok til at det ikke ser helt flatt ut, og det holder hele dagen. Jeg har veldig tynt, fint og flatt hår, så det er vanskelig å finne noe som funker. Denne er imidlertid så lett at den ikke tynger håret i løpet av dagen, og det kjennes ikke ut som jeg har noe i det engang.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 19:22   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg bruker stort sett vanlig shampo og balsam fra butikken. Også bruker jeg Big Sexy Hair Dense thickening spray. Det er som et slags hårvann som jeg fordeler i håret med hendene, og så føner jeg det når det er nesten tørt. Da gir det akkurat litt volum, nok til at det ikke ser helt flatt ut, og det holder hele dagen. Jeg har veldig tynt, fint og flatt hår, så det er vanskelig å finne noe som funker. Denne er imidlertid så lett at den ikke tynger håret i løpet av dagen, og det kjennes ikke ut som jeg har noe i det engang.

Og så glemte jeg å si at jeg har en ganske klassisk bob for tiden, men for å få den like høy og rund bak som hos frisøren må det nok sterkere lut til, av mousse og spray. Men det gidder jeg ikke, da.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:04   #26
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Bruker kms shampo og balsam og BedHair hårspray. Har også en kms volummousse jeg bruker av og til.

Jeg har mye hår. Hvert hårstrå er ikke så tykt, men jeg har mange av de. Nå er det litt oppklipt skulderlangt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:17   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg har tykt, relativt stritt hår, som når til midt på ryggen, deromkring. Jeg bruker lite hårprodukter, og håret mitt gjør sjelden noe annet enn å "bare henge der".

Før brukte jeg Kérastaseprodukter, men nå bruker jeg Defineprodukter, og merker vel egentlig ikke veldig stor forskjell. Hårkuren jeg har er fremdeles Kérastase sin.

Så;

Define shampo, balsam og styling cream, Kérastase hårkur.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 21:42   #28
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg har langt hår med krøller. Bruker vanlige produkter fra dagligvaren. Har prøvd dyre merker, men opplever at de er like dårlige som billige produkter.
Bruker shampo, balsam og skum til vanlig. Når jeg setter opp håret bruker jeg paste og spray.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:43   #29
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Før brukte jeg Redken, nå er det shampoo fra Weleda (helsekosten). Ingen stylingprodukter, og heller ikke balsam egentlig. Har halvlangt, tykt (og glatt) hår med fall.
(Bruker forsåvidt balsamen til han jeg deler postkasse med nå og da, det er Redken.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:50   #30
Miska
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3
Miska har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg bruker shampoo/balsam og styling produkter fra Matrix.

Miska er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 23:18   #31
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Redken extreeme og sebastian (husker ikke hva mer). Har kjemikaliebehandlet tørt hår med masse krøller.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 23:41   #32
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg har stritt hår, og bruker alle mulige slags merker av shampo og balsam. Bruker også litt voks for å få ned krusehåret på toppen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:38   #33
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Bruker Redken sin All soft serie.
Har halvlangt hår med fall i,og masse ettervekst etter amming.....

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:28   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg bruker shampo-en til Neutral for øyeblikket. Akkurat nå er jeg inne i en ekstrem klø-meg-ihjel-periode hvor jeg ikke tåler noe som helst, så da må jeg være ekstra forsiktig. Dessuten er den jo svanemerket. :flink pike:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 10:26   #35
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg veksler mellom Redken Blonde Glam og Bedhead Dumb Blonde shampo, og balsam bruker jeg for tiden Botanics Shimmering Blonde Colour Enhancing Conditioner.

Hvis noen lurer er jeg altså blond. Også har jeg langt hår (til rett over korsryggen), med masse hårstrå..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 10:39   #36
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Bytter på Sebastian Body Double (shampoo, balsam, en slags lett skum og spray) og Redken All Soft (shampoo, balsam, kur og det jeg måtte ha av stylingprodukter).

Tynt, veldig fint og mykt hår, så det meste tynger håret for mye. Dessverre avhengig av hårføner, ikke særlig praktisk, men har til nå ikke funnet en hårfrisyre som bærer seg selv med min hårtype.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 08:50   #37
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Synes også at Redken og Sebastian har de aller beste produktene.
Varierer ein del, men bruker Redken sin shampo for tørr hodebunn så å si hele tiden

Og så bruker eg "Fresh curls" skum i håret når det er vått/nyvaska for å få frem den naturlige fallen.

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 09:35   #38
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Som regel Redken AllSoft, men akkurat nå har jeg en fra M.O.P. God den også.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 10:42   #39
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg bruker Redken All Soft, Kerastase sin shampo for tørr hodebuss og tørt hår, Bumble&Bumble shampo for krøllet hår og av og til prøver jeg andre merker også. Bruker aldri produkter fra dagligvare, funker ikke på mitt tørre, krøllete hår.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 12:49   #40
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg har langt, farget, relativt glatt hår. Bytter mellom ulike merker som Redken, Tigi, Bumble & Bumble og L'oreal m.fl. Bruker alltid balsam og kurer en del. Ellers går det i skum (L'oreal, volum) og Redken hårspray.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no