Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sparefrisyre

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-08, 20:19   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sparefrisyre

Har kort hår og er så usikker på om jeg skal klippe det kort eller spare.
Det verste med sparingen er den forferdelige mellomfasen.

Hvordan gjøre mellomfasen spennende?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:21   #2
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Lukk øynene, pust med magen og tell til ti. Eller hundre. Eller fire milliarder. :erfart:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:22   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sparefrisyre

Jeg fikk satt inn extensions i min mellomfase. Ikke så mange så jeg fikk langt langt hår, men bare så jeg kom meg over det verste. Hjalp det!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:28   #4
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Sparefrisyre

Har samme problemet jeg også.


Kanskje jeg skal prøve extensions. Hmm..
Er så usikker. Har lyst til å spare til langt hår igjenn, men samtidig lyst til å klippe det.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:28   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Lukk øynene, pust med magen og tell til ti. Eller hundre. Eller fire milliarder. :erfart:

Det er det jeg fryktet

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:29   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Har samme problemet jeg også.



Er så usikker. Har lyst til å spare til langt hår igjenn, men samtidig lyst til å klippe det.

Sånn erv det med meg og. Endrer mening annenhver dag

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:30   #7
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Extensions er jo en mulighet. Jeg synes det ofte ser fake ut, men det kommer sikkert an på hvor man får de. Jeg er kjempeglad for at jeg turte å se ut som en dass på håret i noen måneder og sparte likevel.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:31   #8
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sparefrisyre

Jeg tror jeg har bilde både før og etter jeg satte på extensions, skal se om jeg finner det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:35   #9
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sparefrisyre

Sparefrisyre er vanskelig, og du har jo ganske kort hår nå.... Samtidig så er jo ikke frisyrer in, så kanskje du bare sparer til hockeysveis først og tar det derfra?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:38   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Ja hockey frisyre er nok tingen Martis
Siden du vet hvordan jeg ser ut, syns du jeg skal spare eller la det være?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:48   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sparefrisyre

Jeg har hatt extensions. Jeg vil egentlig ikke anbefale det i en spareperiode. Håret mitt ble litt slitt, og var langt fra på sitt beste etter at jeg fjernet løshåret. Det er jo synd å slite ut håret før det rekker å bli langt, det er ikke akkurat pent med langt og slitt hår. Selv ville jeg valgt å leve med kjip sveis en periode, og heller fokusere på kurer og lite føning.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:58   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Har lurt på extensions, men tror ikke jeg kommer til å bruke penger på det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 21:18   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sparefrisyre

Jeg tror du vil kle langt-kort hår... En frisyre av noe slag, ikke hestehale til korsryggen liksom.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 21:21   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Sleng inn et bilde, da er det lettere å komme med forslag til sparefrisyre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 21:52   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Frisøren min hjalp meg med sparefrisyre når jeg sparte til mellomlangt hår. Syns det var veldig greit.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:23   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sparefrisyre

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg tror jeg har bilde både før og etter jeg satte på extensions, skal se om jeg finner det.

En venninne av meg har det. Ser fint og naturlig ut.

Lurer på hvor lenge de sitter i jeg?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:28   #17
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Åh hårsparing er så kjipt!!
Jeg lagde sånne bitte små musehaler i nakken, det var motiverende å se hvor fort håret egentlig vokste. Halene ble større og større, og plutselig kunne jeg flette dem.
Ellers så kan du jo eksprimentere litt med forskjellige frisyrer ofte, sideskill/ midtskill/ ikkeskill osv.. Det er og underholdende til en viss grad.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:30   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sparefrisyre

Jeg ville forresten spart ut håret oppå hodet først, og beholdt det ganske kort i nakken.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 23:32   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sparefrisyre



Holder på med det nå, og blir gal av alle hårspennene!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 21:01   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sparefrisyre

Har bestilt time hos frisøren på fredag.
Får se hva vi kommer frem til.
Må nok uansett klippe det litt i nakken, det er litt "tjafsete".

Benzo: Skal se om jeg finnet et bilde av bare meg, eller så må jeg ta et.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no