Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det med leieboeren min?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-14, 06:38   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva er det med leieboeren min?

Vi har fått ny leieboer. I morges våknet jeg klokken 05:40 av glass som knuste. Ser ut vinduet, ser leieboeren sitte i skredderstilling på gresset. En lykt ligger i veien nedenfor, knust.
Etter en stund begynner han å hikke, høres det ut som. Spytter.
Flytter seg etter noen minutter ut av syne, så høres dunkelyder. Stønnelyder. Tidvis tung pust. Hm-lyder. Mer spytting. Han virker ustabil.
Jeg sitter i sengen og synes dette er ubehagelig, og begynner å lure på om jeg skulle ringt noen (politi?).
Etter om lag 25 minutter hører jeg en dame spør han om han er syk og trenger hjelp. Han svarer noe, jeg klarer ikke høre hva. Damen gir seg ikke, spør gjentatte ganger om han trenger hjelp, sier at han ser syk ut. Spør om han har drukket alkohol. Gjentar at han ser syk ut. Til slutt sier hun at hun håper han får hjelp, og så går hun.
06:15 er det stille, jeg kan iallfall ikke høre noe. Jeg har da listet meg ned på stuen for å forsøke å se noe.

Nå sitter jeg her og lurer på om jeg faktisk burde ringt noen. Politiet? Eller forsøkt å få tak i foreldrene hans (som jeg ikke vet navnet på og som bor i et annet land).

Jeg synes dette er fryktelig ubehagelig, og tar meg selv i å krisemaksimere og være redd for at han plutselig skal ringe på døra (mannen min er dessverre bortreist, men heldigvis er barna mine med han).

Hva gjør jeg nå? Noterer dette og venter og ser om det skjer noe igjen? Snakker med han selv senere? Ringer foreldrene hans? Noe annet?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 06:56   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.330
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Dette hørtes ikke greit ut. Jeg tenker at det kan være lurt å ringe politi eller legevakt for å spørre om råd og så ta det derfra. Har dere fått referanser på leieboerne i forkant ville jeg ringt dem for å høre om slike episoder har forekommet tidligere.


Jeg ville begynt å lete etter grunner for å få han ut....

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 07:33   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.383
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Jeg ville fulgt med utover dagen, og prøvd å få snakket litt med ham. Gjerne om andre, "ufarlige" ting først, for så å nærme meg hendelsen litt forsiktig. På denne måten kan du kanskje finne ut av hva hendelsen skyldes, og vurdere om/hvem du skal ringe ut fra dette.

Men når det er sagt, og når jeg har barn, hadde jeg følt meg bedre uten en slik leieboer i huset.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 07:41   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Kanskje han rett og slett var dritings? Ikke sånn sjarmerende småfull som sjangler litt på vei hjem, men skikkelig kanakkas. Hvis han er en ung mann (som det høres ut som, jfr å ringe foreldrene hans), så er vel sannsynligheten stor for fyllealternativet nå før semesterstart.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 07:55   #5
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Takk for svar!

Han er 26, og skal begynne i ny jobb. Foreldrene har vært her i et par uker, for å hjelpe han på plass.
Kan godt hende han var full, ja. Men da har han blitt det på egenhånd, jeg hørte han fra jeg kom hjem ved 17:30-tiden.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 08:00   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Virker han ustabil på dagtid/ellers også? Som i at du er redd/usikker på han? Eller ustabil denne ene gangen? At en 26 åring drikker seg full en varm sommernatt er vel ikke revlusjonerende, da våkner han vel ut på ettermiddagen med litt trang hjelm og kanskje spyr litt til, men om han er veldig syk og ikke truende bør du hjelpe han/tilkalle hjelp.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 08:12   #7
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Virker han ustabil på dagtid/ellers også? Som i at du er redd/usikker på han? Eller ustabil denne ene gangen? At en 26 åring drikker seg full en varm sommernatt er vel ikke revlusjonerende, da våkner han vel ut på ettermiddagen med litt trang hjelm og kanskje spyr litt til, men om han er veldig syk og ikke truende bør du hjelpe han/tilkalle hjelp.

Nei, til nå har han virket helt "normal". Vi har ikke kjent han lenge, han flyttet inn i sommer og vi har stort sett vært bortreist.
Jeg får følge med litt ut over, og se om jeg kan få tatt det opp på en naturlig måte.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:04   #8
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.664
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Jeg hadde nok gått ut da jeg hørte bråket. Hadde nok først og fremst tenkt dritings ev andre rusmidler. Hadde vært redd han har fått i seg for mye av et eller annet og ev fått han avgårde til legevakt. Enten kjørt han eller ringt legevakt om jeg fortsatt var bekymret etter å ha snakket med han. Om han ellers virker grei hadde ikke min første reaksjon vært å bli redd han tror jeg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:20   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.554
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Å gjøre noe i etterkant er kanskje vanskelig. Neste gang (håper det ikke blir!) kan du ringe 02800 og snakke med politiet. De kan sannsynligvis gi råd.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:46   #10
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Du må jo snakke med mannen. Det er da du får de beste svarene.

:detenkleeroftedetbeste:

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:48   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Å tenke å kvitte seg med noen fordi de ikke ser friske ut en enkelt gang er kanskje litt voldsomt? Jeg tenker rus eller epilepsi. Det forundrer meg litt at utleier står og ser på en leietaker som ser ut til å trenge helsehjelp og utkasting er det som er fremst i bevisstheten.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:53   #12
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Uff, så ubehagelig! Kunne du fått noen til å komme til deg i ettermiddag og gå på døren til han? Si hva du har observert og gitt han en sjanse til å forklare seg?

Jeg syns det høres ut som noe annet enn alkohol, men det er jo selvsagt umulig å si. Kanskje han er syk? Hadde føling?

Snakk med han.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:54   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Jeg hadde gått ut og hørt om alt var bra kl 0540. Og hvis han ikke hadde reagert noe videre ville jeg vurdert litt frem og tilbake, høyt og tydelig om han burde legge seg eller vi burde ringe noen. (Jeg er gammel bartender, så jeg hadde nok gjettet meg frem til hva han trengte). Og så hadde jeg senere i dag bedt om å få snakke med ham og sagt at denslags som han holdt på med i natt er helt uaktuelt. En gang til og det er rett ut.

Det er dumt å ikke ta tak der og da, for da blir det temmelig teit etterpå. "Jeg satt og spionerte på deg, skjønner du." Du kan evt. komme deg i førersetet med en ørliten hvit en med at du har fått høre av naboen at han satt i gresset og lallet.

Og foreldre som hjelper en 26-åring på plass i flere uker? Hva er i veien med folk? Med foreldre? Med unge voksne? Dsjeeez. Har han seriøse problemer? Jeg ville vært skeptisk allerede der, men nå er min forakt for helikopterforeldre ganske stor.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:54   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.383
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Å tenke å kvitte seg med noen fordi de ikke ser friske ut en enkelt gang er kanskje litt voldsomt?

Synes du det er rart at tanken slår en, spesielt når man har små barn?

Om det er et engangstilfelle, stiller jo saken seg annerledes. Det burde jeg presisert.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:57   #15
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Synes du det er rart at tanken slår en, spesielt når man har små barn?

Om det er et engangstilfelle, stiller jo saken seg annerledes. Det burde jeg presisert.

Jeg syns ikke det er rart! Spesielt når man ikke vet hva som er problemet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 09:58   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Jeg ville vært tydelig på at full og glad er ok, så lenge det ikke bråker om natten, og at full og gal er helt uaktuelt. I mitt hus har folk værsågod å oppføre seg.

Men man kaster ikke ut folk etter en runde med lalling. Det kan jo være han har fått noe gøy i drinken han ikke visste noe om. Temmelig urettferdig å miste leiligheten da. Derfor burde Beckett ha snakket med ham i natt (går det greit med deg? Hvorfor sitter du her?) og senere i dag (du, det som skjedde i natt. Hva var det?)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 10:05   #17
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Nei, man kaster ikke ut noen etter en natt med rør. Men jeg hadde vært tydelig på at jeg syns det var ubehagelig og at jeg ville ha et svar på hva som egentlig skjedde. Det kan jo være så mye.

Selv har jeg en psykisk (syk) ustabil bror og ville aldri hatt han som leieboer selv. :ærlig: Derfor ville jeg funnet ut hva som var greia her. Det skurrer for meg at foreldre må hjelpe han å komme på plass i ny leilighet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 10:12   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Å tenke å kvitte seg med noen fordi de ikke ser friske ut en enkelt gang er kanskje litt voldsomt? Jeg tenker rus eller epilepsi. Det forundrer meg litt at utleier står og ser på en leietaker som ser ut til å trenge helsehjelp og utkasting er det som er fremst i bevisstheten.

Enig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 10:28   #19
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Å tenke å kvitte seg med noen fordi de ikke ser friske ut en enkelt gang er kanskje litt voldsomt? Jeg tenker rus eller epilepsi. Det forundrer meg litt at utleier står og ser på en leietaker som ser ut til å trenge helsehjelp og utkasting er det som er fremst i bevisstheten.

Nå skal det sies at TS aldri har nevnt utkastelse i noen innlegg, det er det andre som gjør.
Skal derimot si meg enig i at TS burde gjort noe der og da, men skjønner slikt ikke er lett.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 10:46   #20
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det med leieboeren min?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det forundrer meg litt at utleier står og ser på en leietaker som ser ut til å trenge helsehjelp og utkasting er det som er fremst i bevisstheten.

At han trengte helsehjelp var ikke min første tanke, da hadde jeg selvsagt ringt 113 (og gått ned til han). Jeg burde kanskje gått ned der og da, men jeg var alene hjemme, og ville følt meg utrygg. Og han kan selvsagt ikke kastes ut på grunn av dette.

Jeg håper han bare var full og frustrert og kjente på ensomheten, og at dette var et engangstilfelle.

Jeg skal få med meg noen og få snakket med han. Kunne jeg evt. sendt e-post, eller blir det helt teit? Jeg er jo på jobb og blir her lenge i dag.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no