Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 13:18   #81
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg prøver å finne ut om frykten min er rasjonell eller irrasjonell.

Tja, ikke så lett å si, kanskje lettere om du sammenligner med de som er redde for å kjøre tog, eller de som er redde for å bli drept av bjørn (eksempler som jeg tenker ligger i samme sannsynlighetsområde), om du synes disse er irrasjonelt eller rasjonelt. Uansett så er det vel neppe rasjonelt å være redd når man først har gått ombord i flyet, da henger det mer på greip å bare unngå det.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:18   #82
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg vil tro det er litt den samme grunnen som gjør at mange ikke har et snev av frykt for å f.eks. reise med tog eller bil, selv om både tog- og bilulykker skjer, at mange ikke har et snev av frykt for hunder selv om det hender at folk blir bitt og til og med drept av hunder, og så videre. Du spør riktignok spesifikt om fly, men for meg er ikke det å fly vesensforskjellig fra andre relativt alminnelige og noe risikable ting jeg gjør. Det er klart det er risikabelt å fly, men jeg kan ikke si at jeg har noen annen grunn til å ikke være redd for å fly enn jeg har til å ikke være redd for å ta tog. Jeg er klar over at det er en risiko i begge tilfeller, og jeg vet hva som kan skje, så de konkrete detaljene du kom med spiller ingen særlig rolle, men dette er ikke noe jeg går rundt og "har bevissthet om" hele tiden.

Det er veldig få ting jeg går rundt og er redd for. De tingene jeg oppfatter/opplever som mest farlige tar jeg forholdsregler i forhold til (bruker bilbelte og redningsvest, har røykvarsler og passer på å vite hvor nødutgangene er), og opplever jeg dem som veldig farlige, unngår jeg dem kanskje helt, men jeg går uansett ikke rundt og er redd for dem. Jeg vet at jeg eller noen i familien min plutselig kan havne i en trafikkulykke eller få en alvorlig sykdom, men jeg har ingen følelse av redsel i forhold til dette, bare en bevissthet om at det er en mulighet, og at det kan få alvorlige konsekvenser i så fall.

Jeg tror det er forholdene i flyet jeg er redd for. Hunden kan man beskytte seg mot ved å vifte den bort, regelrett sloss, beskytte fjes og hals osv. I bilen kan jeg foreta meg småjusteringer for å sikre meg mer på veien. Jeg holder god avstand til bilen foran, har på sikkerhetssele, avpasser farten etter forholdene og passer på at jeg er våken, edru og har oppmerksomheten rettet mot trafikken. Alvorlig sykdom er muligens også en av de tingene jeg frykter, for der føler jeg meg like hjelpesløs som i flyet. Fratatt kontroll og uten bakkekontakt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:23   #83
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tja, ikke så lett å si, kanskje lettere om du sammenligner med de som er redde for å kjøre tog, eller de som er redde for å bli drept av bjørn (eksempler som jeg tenker ligger i samme sannsynlighetsområde), om du synes disse er irrasjonelt eller rasjonelt. Uansett så er det vel neppe rasjonelt å være redd når man først har gått ombord i flyet, da henger det mer på greip å bare unngå det.

Jeg tror det er lettere å unngå det hvis man bare hadde seg selv å tenke på. Jeg føler på en måte et visst ansvar overfor familien her og ønsker ikke å ødelegge ferier eller reiselysten på noe vis. Å fly er derimot en av de tingene som er lettere å holde seg unna enn f.eks. skumle edderkopper, men det kan tenkes at det er med på å gjøre frykten større også. Hadde man flydd annenhver uke hadde man kanskje blitt kurtert, men når man flyer så sjelden som det jeg gjør rekker man pinadø å kvi seg et halvt år i forveien.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:23   #84
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.137
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror det er forholdene i flyet jeg er redd for. Hunden kan man beskytte seg mot ved å vifte den bort, regelrett sloss, beskytte fjes og hals osv. I bilen kan jeg foreta meg småjusteringer for å sikre meg mer på veien. Jeg holder god avstand til bilen foran, har på sikkerhetssele, avpasser farten etter forholdene og passer på at jeg er våken, edru og har oppmerksomheten rettet mot trafikken. Alvorlig sykdom er muligens også en av de tingene jeg frykter, for der føler jeg meg like hjelpesløs som i flyet. Fratatt kontroll og uten bakkekontakt.

Det høres for meg ut som om du har en noe irrasjonell redsel som sikkert henger mye sammen med den "tap av kontroll"-følelsen - mange med flyskrekk sier også at det er beslektet med klaustrofobi. Man kan tilsynelatende rasjonalisere frykten, på den måten du gjør, med å komme med mange argumenter for og eksempler på at det er farlig å fly. Og det er det jo til en viss grad, men den resulterende frykten er mye sterkere enn de rasjonelle grunnene egentlig skulle tilsi. Hadde det vært bare rent rasjonelle grunner (saklig risikoanalyse, liksom) som avgjorde hvor redd du var i ulike situasjoner, ville du ikke vært så mye reddere for å fly enn for å kjøre bil. (Og det at du selv har noe mer kontroll i den ene situasjonen er jo faktisk ikke noen garanti for at situasjonen blir tryggere - det bare føles sånn, og det er en irrasjonell grunn.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:32   #85
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

En kompis av meg med ufattelig mange flighter i året har en særdeles god taktikk om å prøve å fly mest mulig med en annen kompis av seg som allerede hadde vært i en flyulykke. :lightning never strikes twice:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:39   #86
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Det var godt forklart, Skilpadda! Jeg flyttet et sted hvor det skulle bli lettere for meg å ta tog i stedet for fly, og det har gjort slik at jeg bare flyr hvert skuddår hvis vi skal på ferie et sted langt unna. (Vi har brukt mye bil og båt i stedet.) Du kan tro verden min falt i grus da jeg så et program om togets historie på Discovery. De viste alt fra de første passasjertogene til togsikkerhet da og nå, og de avsluttet programmet med å si at nå har togfarten kommet så langt at det er nesten like trygt som å ta fly.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:43   #87
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

En kompis av meg med ufattelig mange flighter i året har en særdeles god taktikk om å prøve å fly mest mulig med en annen kompis av seg som allerede hadde vært i en flyulykke. :lightning never strikes twice:


Jeg opplevde lenge at det ofte skjedde store flyulykker akkurat på det tidspunktet jeg selv var oppe i fly, og i nærheten av der jeg befant meg. Derfor var det alltid et sjokk å lese om dem i ettertid, for det ble "too close to home".

Disse flyulukkene er noen av de jeg husker skjedde samme dag som jeg fløy i (nesten) samme område selv:

Denne, denne og denne.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:58   #88
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg velger rett og slett å ikke tenke på det når jeg er der oppe.....


Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Fordi at med litt flaks så lander vi på en øde øy i Stillehavet som på mystisk vis ikke er inntegnet på noe kart og som mektige krefter forsøker å holde skjult, og der det skjer en hel masse spennende ting som bryter med fysikkens lover.

I`m in!!

  Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 09:49   #89
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:lightning never strikes twice:

Actually, it does ...

Sitat:


Most people assume that lightning strikes in only one place. In this research, we've documented that lightning definitely strikes more than one place about a third of the time," Krider said. "If you want to quantify the chances of being struck by lightning, they are about 45 percent higher than the number of flashes because, on average, there are about 1.45 strike points per CG flash."


Jeg satser ellers på god karma.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:50   #90
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

To glass rødving, og to jäger før take off fikser det meste.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 11:19   #91
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

For 5 år siden var jeg så redd for å fly at jeg gråt når jeg gikk ombord.

Jeg ble enig med meg selv at det var utrolig dumt at en fobi skulle hindre meg i å reise dit jeg ønsker å dra så jeg har jobbet med fobien i flere år.

Siste flytur (på onsdag med lite Widerøe-fly) så syntes jeg faktisk at det var gøy når vinden tok tak i flyet og vippet det sidelengs så jeg antar jeg kan erklære meg som kurert nå

Bil derimot.... jeg kan ikke fordra å kjøre bil.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 11:19   #92
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

To glass rødving, og to jäger før take off fikser det meste.



Hysterisk morsomt for meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 12:57   #93
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

To glass rødving, og to jäger før take off fikser det meste.

Det er ikke alle som kan drikke. Jeg, f.eks, ammer.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:10   #94
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Jeg liker ikke landinga.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:12   #95
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Onkelen min drikker en hel flaske whiskey og tar en valium før han skal ut å fly. Det anbefaler jeg ikke som den beste måten å takle en flyreise på...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:16   #96
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Onkelen min drikker en hel flaske whiskey og tar en valium før han skal ut å fly. Det anbefaler jeg ikke som den beste måten å takle en flyreise på...

Det er vel et sjansespill som tilsier at han ikke alltid FÅR fly også, det der.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:49   #97
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er vel et sjansespill som tilsier at han ikke alltid FÅR fly også, det der.

Han er en gedigen mann, og har drukket masse alltid, så akkurat den miksen der kan han nok håndtere. Han holder seg nogenlunde oppegående og våken til han får dumpet ned i flysetet, også er han slått ut til noen vekker ham.
Sjarmerende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:49   #98
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Jeg er glad for at ikke alle som sitter på et fly er kjemperedde.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:51   #99
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Jeg er redd når jeg en sjelden gang flyr. Samtidig vet jeg at sannsynligheten er liten og det kan skje (andre - men ikke meg). Jeg har egentlig en sånn holdning til det meste, at jeg tror jeg selv slipper unna.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no