|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
06-01-07, 01:09 | #1 |
Absolute Beginner
|
Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg mener å ha sett en annen tråd som handler om omtrent det samme, men fikk likevel lyst til å lime inn dette innlegget jeg skrev på et annet forum. |
06-01-07, 01:11 | #2 |
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Min mobilbruk er omtrent slik:
06-01-07, 01:12 | #3 |
Protonterapeut
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg tror de fleste av mine venner har innsett for lengst at skal de ha svar asap, så må de spørre noen andre enn meg.
06-01-07, 01:14 | #4 |
© All rights reserved
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?
Enig! |
06-01-07, 01:18 | #5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Tja. |
06-01-07, 01:19 | #6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Er jeg borte så blir tlf satt på lydløs evt slått av. |
06-01-07, 01:23 | #7 |
padawan
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg prøver å fri meg fra mobilbruk. Da vi kunne inngå avtale på jobben etter nye skatteregler om mobil dekket eller ikke, sa jeg nei, Jeg synes det er mye bedre å betale min egen telefon å dermed kunne la være å svare når kunder og kollegaer ringer til alle døgnets tider.
06-01-07, 01:29 | #8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg er ikke så veldig tiljengelig. Jobbmobilen henger i arbeidsklærne. Jeg svarer den ikke selv om jeg hører den ringe. |
06-01-07, 01:29 | #9 |
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg gjør som Bokormen. Det hender dog at jeg legger mobilen fra meg på stuebordet når vi er på besøk, men det er fordi jeg ikke har veske og ikke liker å gå for langt ifra den. Vi vet jo hva som kan skje om man går fra mobiltelefonen sin. |
06-01-07, 01:55 | #10 |
Ikke fra NM
Hvor: arendal
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg har kuttet ut fasttelefon, men er uansett ikke alltid tilgjengelig paa mobilen. Det var man jo ikke foer heller naar man bare hadde hustelefon. Jeg nekter aa vaere tilgjengelig hele tiden, og om det er fordi jeg har tatt meg en tur ut uten telefonen med, eller om det er fordi jeg har slaatt den av fordi jeg trengte en hvil paa et uvanlig tidspunkt, nei det har absolutt ingen noe med! Jeg blir ganske sur naar noen naermest anklager meg for aa vaere vanskelig aa faa tak i.
06-01-07, 09:35 | #11 |
Erfaren nok
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg er nok ganske tilgjengelig på telefon. Og svarer som regel raskt på sms.
06-01-07, 10:28 | #12 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
|
På det planet er jeg og. Det er ikke bestandig jeg vet hvor telefonene er en gang, og da må jeg ringe til den med fasttelefonen. ( Mobilen er også veldig glad i å overnatte i bilen)
06-01-07, 10:29 | #13 |
Fortynnet
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg er veldig tilgjengelg på mobiltelefonen, mye mer enn jeg hadde trodd jeg skulle bli. Har den alltid rett i nærheten. Med tenåringsbarn som befinner seg her og der, synes jeg det er veldig greit at de kan få tak i meg når som helst. Men er jeg i møter, på restaurant eller kirke f.eks., slår jeg av lyden på forhånd. |
06-01-07, 10:34 | #14 |
kamerat
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg er i utgangspunktet ganske tilgjengelig, men skrur av lyden på mobilen alle steder hvor jeg tror den kan være til plage for andre. Men jeg er ganske vimsete med telefonen min, og glemmer stadig igjen mobilen rundt omkring, glemmer å skru på lyden igjen, og glemmer å lade den opp når den er utladet. Det er derfor rett som det er lange utilgjengelige perioder. Jeg har ikke dårlig samvittighet for det, akkurat.
06-01-07, 10:37 | #15 |
Epikur
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg er forholdsvis kjapp til å respondere, men jeg krever ikke det samme av andre. Jeg blir ikke SUR om jeg ikke får svar på en sms i løpet av 2 sek, liksom.
06-01-07, 10:42 | #16 |
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg er "uvenner" med telefonen, og folk i min nærhet er ganske oppgitt.... |
06-01-07, 11:54 | #17 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
|
Godt sagt! Mine venner har nok også oppfattet det der... Jeg er nok helt håpløs, for ikke bare svarer jeg seint. Når jeg utsetter å svare, hender det at jeg glemmer det helt. Det er jo ikke bra, men jeg synes helt klart det er bra å være forholdsvis frigjort fra mobilen.
06-01-07, 12:28 | #18 |
Introvert optimist
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg har telefonen liggende i veska og svarer hvis jeg hører at den ringer. SMS sjekker jeg sporadisk og ender ofte opp med å svare mange timer eller opp til et døgn etter at jeg har fått en melding.
06-01-07, 12:29 | #19 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
|
Jeg har det som Inagh.
06-01-07, 13:12 | #20 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Hvor tilgjengelig mener du at man skal være?Jeg har gått fra å være tidligere mobilvegrer til avhengig av mobilen. Men jeg er likevel ikke alltid tilgjengelig. Hvis jeg er i møter eller opptatt av andre grunner har jeg telefonen på lydløs. Og det hender at jeg glemmer å lade mobilen eller at jeg lar den ligge i jakkelommen eller vesken og glemmer å sjekke den. Spesielt hjemme. Så det kan ta tid før man får svar fra meg. Men hvis jeg skal noe spesielt, har en avtale med noen e.l. legger jeg vekt på å være tilgjengelig i tilfelle beskjeder. |
|
|