Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 08:55   #81
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.085
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om du ikke tåler at noen foreldre vil synes det er unødvendig, så er det nok best å la være. Alle trenger jo ikke like det samme som deg? Jeg får litt inntrykk at av kaken var ment å være en popularitetsbooster..?

Er det et problem?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:55   #82
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er ikke sikkert du hadde gjort det når ungen din for 10. gang kom gråtende hjem fra et eller annet sted pga. sånt, tenker jeg. Men så lenge du lager noe alle kan spise, synes jeg det er en god idé altså.

Nå har jeg ikke barn med allergier, så jeg kan ikke si sikkert. Men samtidig er det en av disse tingene som omtrent ikke kan unngås dersom man har barn med allergier. Jeg er som regel den som spør når jeg skal bake kake til kunskafe i barnehage, bursdagsselskaper, vennegrupper og vennebesøk hjemme. Har barnet allergier? Er det greit at de spiser sånn og sånn? Er det greit vi har dessert selv om det bare er onsdag? Jeg tenkte at om jeg ikke lagde en allergivennlig kake for første gang, for å være grei, så var det ikke det store problemet.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:56   #83
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Hvis du har sendt mail til læreren og læreren har sagt go-for-it så er jo alt i orden. Jeg skjønner ikke problemet da i det hele tatt? Læreren vet jo hvem som har allergier og du må jo kunne regne med at disse da er ivaretatt. Så kan jenta di servere de andre kake og overraske og ka-svosj så ble det vinn-vinn til alle sammen. Skal du perfektere det enda mer og legge inn en sjarmøretappe så spør du læreren om det er noen allergier ute og går - for da mekker du noe til disse også. Da har du stil altså.

Det at fire damer på hele internettet vil detaljstyre sukkerinntaket ville jeg nok tatt litt roligere på. Det stiller i en annen divisjon enn at en med cøliaki må sitte og se på de andre fordi han eller hun blir virkelig kjempesyk av bare et lite stykke kake.

(Det jeg prøver å si er dette: Man tar hensyn til de som ønsker å leve som alle andre sånn noenlunde men som faktisk ikke kan. De som velger å leve veldig annerledes tar man også hensyn til, men ikke i samme grad. Man krever ikke at en rullestolbruker skal gå trappa til fjerde etasje om han vil på fest, men man gir f i om en prinsipell motstander av trappegåing ikke vil gå trappa opp.)

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:57   #84
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om du ikke tåler at noen foreldre vil synes det er unødvendig, så er det nok best å la være. Alle trenger jo ikke like det samme som deg? Jeg er ingen ihuga kakemotstander, men jeg ser heller ikke vitsen? Jeg får litt inntrykk at av kaken var ment å være en popularitetsbooster..?

Kake som poplaritetsbooster er da ikke noe problem vel? Det er verre ting folk har funnet på for å komme litt innpå. Det er ikke verre det enn at noen øver inn noen tøffe vitser eller lærer seg å spille rockegitar og synge REM for å få draget på damene.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:57   #85
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om du ikke tåler at noen foreldre vil synes det er unødvendig, så er det nok best å la være. Alle trenger jo ikke like det samme som deg? Jeg er ingen ihuga kakemotstander, men jeg ser heller ikke vitsen? Jeg får litt inntrykk at av kaken var ment å være en popularitetsbooster..?

Å synes at noe er unødvendig kan være så mangt. Unødvendig men koselig, eller unødvendig og bortkastet, eller unødvendig og jeg liker det ikke i det hele tatt. Det ser ut til at de fleste henger på de to sistnevnte, så for å være sikker på å ikke tråkke på noen tær så lar jeg heller være. Det er ikke snakk om å ikke like det samme som meg, men å ikke ønske å tråkke på tær "med vilje".

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:58   #86
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.188
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Og så syns jeg denne tråden er et godt eksempel på at det pinadø kan bli litt vrangt og vanskelig i blant, når man skal tenke, passe på, sikre seg, finne ut at det passer alle, osv. Det ER litt trist når det er umulig å smelle sammen en sjokoladekake og sende med for kos, bare fordi det kommer til å være tre sukkerfanatikere, en "vil-selv-ha-kontroll-på-alt-de-putter-i-munnen"-hysteriker, to allergikere som ikke håndterer at av og til vil det bli servert ting de ikke kan spise og sju stk. som ikke har noen av de ovennevnte problemene selv, men blir skrekkelig indignerte på vegne av dem som kanskje har det. Verden var enklere før. )



Etterhvert som ungene gror opp må man innse at det er ting som er litt ute av foreldrenes kotroll, og å holde regnskap med hver minste smule de putter i munnen er en av disse tingene.
Jeg har et allergikerbarn, og en av de viktigste lærdommene jeg har formidlet til henne siden hun var aldeles liten er at jepp, hun er litt annerldes mtp hva hun kan spise, og at enkelte ganger er det bare slik at det som serveres ikke er et tilbud til henne. Denne lærdommen er utrolig viktig for mestring av allergien de har.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:59   #87
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Er det et problem?

------

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 20-06-11 kl 09:17.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:59   #88
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Når det gjelder gluten, så hadde jeg tenkt å :gisp: bruke Toro, som er naturlig glutenfri. Nettopp for å unngå glutenallergiproblemstillingen. (Gjør som regel det, av nettopp den årsaken.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:59   #89
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.185
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Men de vil jo ikke bli sittende å se på at de andre spiser noe godt, når de har med noe godt selv. Så sant dette ikke er noe som skjer hver uke, så hadde jeg faktisk ikke reagert så veldig på det om det var mitt barn. Jeg hadde forklart det med at Mammaen til X hadde lyst til å overraske med en sjokoladekake, og visste kanskje ikke at det var noen som ikke tålte.

Slik tror jeg kanskje vi som ikke har allergikerbarn i større grad tenker enn de med barn med ymse allergier. Det er veldig lett å føle seg utenfor når man ikke kan spise det som alle de andre kan.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:01   #90
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, for all del, men da synes jeg diskusjonen er en litt annen. Jeg har etterspurt God Grunn til å ta med kake, og om det er grunnen så er det jo flere momenter som kan diskuteres. Er det rette veien å gå for å styrke sin posisjon i klassen?

Det var en grunn til at jeg fjernet det innlegget, så jeg hadde satt pris på om det ikke kunne nevnes. Har også sendt prikk til den som siterte.

Må det være en god grunn med alt? Er ikke "koselig" eller "fint gjort" grunn nok? Noen ganger er det gøy å gjøre noe bare "fordi".

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:01   #91
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Min erfaring er at skolen slett ikke har et lager av kaker til ungen min, til tross for at jeg leverer kake dit, og at når noen sender med kake uten å si fra på forhånd, får ikke sønnen min noe.

Men nå er noen altfor lat til å bake med mindre noen får klar beskjed. Derfor har noen - etter instruks - bakt kake uten egg til sommeravslutning i barnehagen i morgen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:02   #92
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Slik tror jeg kanskje vi som ikke har allergikerbarn i større grad tenker enn de med barn med ymse allergier. Det er veldig lett å føle seg utenfor når man ikke kan spise det som alle de andre kan.

Som sagt er jeg den som vanligvis tar hensyn til barn med allergier, og som lager hele glutenfrie måltider når vi skal ha svogerfamilien på besøk fordi hans samboer har glutenallergi. Jeg lager mat slik at alle kan spise den. Vanligvis. Nå hadde jeg tenkt å ta det litt mer på sparket, men som sagt dropper jeg det.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:04   #93
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.085
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.



Etterhvert som ungene gror opp må man innse at det er ting som er litt ute av foreldrenes kotroll, og å holde regnskap med hver minste smule de putter i munnen er en av disse tingene.
Jeg har et allergikerbarn, og en av de viktigste lærdommene jeg har formidlet til henne siden hun var aldeles liten er at jepp, hun er litt annerldes mtp hva hun kan spise, og at enkelte ganger er det bare slik at det som serveres ikke er et tilbud til henne. Denne lærdommen er utrolig viktig for mestring av allergien de har.

Det er en balanse det der. Jeg vil helst at alle skal ha det bra, og jeg strekker meg veldig langt for allergikere, for jeg vet at det er kjipt å alltid sitte å se på. På den andre siden så har foreldre av allergikere også et ansvar, f.eks. ved å ha et par boller etc. liggende i frysen på sfo og slikt - nettopp for å unngå/bøte på slike anledninger. Og ikke minst - ungen må lære seg til å leve med sine allergier, av og til skjer slikt - men de fleste foreldre er snille mennesker som gjerne tar hensyn til folk med allergier også, det er i alle fall mitt inntrykk.

Det å være spesiell begrenser seg ikke bare til mat. Jeg har en sønn med alvorlig astma. Her vi bor så elsker man lange turer på langrennsski på vinteren - gjerne i gymtimene. Når guttungen min anstrenger seg ute i mange kuldegrader så blir han skikkelig sjuk - og det tar lang tid å få han frisk. Han hoster så blodspruten står bokstavelig talt. Derfor får ikke han være med på tur når det er kaldere enn minus ti grader. Da sitter han på biblioteket i stedet, og han syns det er bedre at han gjør det, enn at alle de andre må droppe turen på grunn av han. Det å ha et spesielt behov kan være kjedelig, men det er trolig hensiktsmessig å lære seg til å akseptere at innimellom så kan det skje at man blir utenfor - uten at det er tilsiktet av noen.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:05   #94
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Hviket innlegg..? Det var Darths innlegg, som jeg quotet, jeg svarte på?

Det må selvsagt ikke være god grunn, men jeg for min del forstår heller ikke vitsen. Verre er det ikke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:10   #95
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hviket innlegg..? Det var Darths innlegg, som jeg quotet, jeg svarte på?

Det må selvsagt ikke være god grunn, men jeg for min del forstår heller ikke vitsen. Verre er det ikke.

Et innlegg jeg skrev, og deretter slettet. Som noen har sitert. Da har jeg misforstått.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:11   #96
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Jeg synes du skal sende med henne kake på siste skoledag hvis du har lyst til det, Fibi.
Du har vært i kontakt med lærer og avklart mtp allergier(dette skriver du jo også i innlegg 34) og da synes jeg faktisk det er en hyggelig ting å gjøre og ikke minst mer sjarmerende å ta med kake som Malin kan dele med klassen enn at alle sitter og knuger på hver sin godtepose.
Og så er jeg helt enig med de som skriver at når man velger at sine barn ikke skal spise kake, godteri og den slags så tenker jeg at da er det de foreldrenes ansvar og forklare dette for sine barn. De kan ikke forvente at resten av verden innstiller seg etter deres valg.
Barn dævver ikke av et kakestykke, heller.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:14   #97
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Barn dævver ikke av et kakestykke, heller.


Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Ironi, kanskje?


  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:16   #98
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Et innlegg jeg skrev, og deretter slettet. Som noen har sitert. Da har jeg misforstått.

Beklager, det fikk jeg ikke med meg, så jeg er litt usikker på hva du sikter til. Jeg kan slette mitt innlegg også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:18   #99
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Neida, det går bra.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:19   #100
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

De fleste barn som har med kake på skolen vil vel erfare at det ikke er direkte upopulært. Og skulle det nå være et allergibarn der som også kan få av kaka så vil det legge merke til dette som noe positivt. Man løser ikke verdensproblemer med kake, men det er sjelden det oppstår nye også av bare kake.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no