Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Maskorama

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-20, 12:57   #21
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Inger Lise Rypdal var jeg tidlig sikker på, stemmen hennes er så særegen. Hadde en liten åpning for at det kunne være søstera. Bortsett fra det har jeg ikke greidd å gjette allverdens. Har tenkt at elgen kan være Markus Bailey og har sett, hørt og tenkt ut noen ideer på de fleste andre, men er veldig usikker.

Tror ikke Maria Haukaas Mittet er trollet, synes hennes stemme er bedre og mer moden enn det trollet har.

Jeg og mannen synes Maskorama er kjempestas og koser oss skikkelig. Tenåringen ser også, dog litt mer tilbakelent enn oss. 9-åringen kunne ikke brydd seg mindre og er superhappy for at han får en åpning til gaming lørdagskveldene.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 13:28   #22
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Da noen sa at Trollet var Cess, så synes jeg plutselig man hørte at det var henne.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 13:36   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Skjønner at vår familie ikke er helt som andre Vi synes nemlig at dette er det mest kjipe og meningsløse underholdningen vi har sett på tv på lenge (familie på 2x46, 18, 16 og 8). Ok, 8-åringen synes at kostymene var artige, men that's it. Glad for at vi ikke er i samme situasjon som da jeg vokste opp med kun NRK på tv

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 13:39   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Jeg synes at JT i panelet er helt herlig. Han spiller rollen sin så godt. Ser at mange blir irritert og provosert av de teite forslagene hans, jeg finner det bare aldeles kostelig. Marion Ravn er også fin. Han Ramm, han synes jeg burde nektes sendetid.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 13:55   #25
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maskorama

Vikingen må jo være Markus Neby.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 13:57   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Trollet er Ulrikke, det er jeg ganske sikker på. Vikingen er nok Herman Dahl. Men de to andre? Tenkte først Elgen er Carew, siden det var sterke hint til Heimebane.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 15:47   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Jeg tror Ravnen er Anne Rimmen. Hun har vært med på mange OL, er født i 1981, Ailo Gaup flyr høyt og hun har vunnet Gullruten.

Jeg kan være enig, om jeg tenker meg om.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 16:42   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg synes at JT i panelet er helt herlig. Han spiller rollen sin så godt. Ser at mange blir irritert og provosert av de teite forslagene hans, jeg finner det bare aldeles kostelig. Marion Ravn er også fin. Han Ramm, han synes jeg burde nektes sendetid.

Vi ler godt av JT, han er så skråsikker på sine valg, som er helt hinsides all fornuft. Ramm kunne med fordel ha vært byttet ut ja.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 17:17   #29
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Maskorama er det letteste/hyggeligste/gøyeste vi har sett sammen på lenge her i heimen. Vi blir alle fjollete engasjerte. Jeg skjønte jo at enhjørningen var Inger-Lise Rypdal, men bommet skikkelig på de to andre. Jeg er likevel skråsikker på at jeg har rett angående de gjenstående også. Here we go: Elgen er Markus Bailey, Trollet er Cess, Vikingen er Herman Dahl(her er ungene mine skråsikre) og Ravnen er Tutta eller Anne Rimmen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 17:23   #30
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Jeg tror trollet er Ingeborg Walther. Elgen tror jeg er Marcus Bailey, ravnen tror jeg er Maren Lundby og vikingen aner jeg ikke.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 18:34   #31
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Tror dere Herman Dahl og Markus Bailey er kjente nok? Ingeborg Walther? Har aldri hørt om de.
Jeg måtte Google dem etter å ha lest navnene her.
Jeg trodde Jan Gunnar Solli var en fotballspiller, men har iingen anelse om hvordan han ser ut.
Mange av de dere forslår er ganske så ukjente, er de ikke?
Men vedum,Gundersen og Goksør har jeg hørt om da.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 18:45   #32
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Herman Dahl var vel med på den dirigentgreia på NRK, vant gjorde han også. Så de tror vel at han er kjent nok.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 18:48   #33
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Herman Dahl er ekstremt godt kjent blant generasjonen under oss. Jeg tror de treffer et bredere pulikum ved at også tenåringene har noen av "sine" kjendiser med.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 18:52   #34
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

"Herman Dahl-generasjonen" vet neppe hvem Susann Goksøyr er, og neppe Inger Lise Rypdal heller. Så ja, ikke rart eller feil om/at de har med både den ene og den andre. Målet er vel å treffe bredt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 19:22   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Har ikke fulgt med men satt og så noen fremførelser på NRK sin nettside i dag tidlig.
Er mange av disse yngre dere nevner som jeg ikke har hørt om så jeg gidder ikke gjette...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 20:16   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Hvorfor var ikke puddelen med på program 2?


Sist redigert av Pelen : 29-11-20 kl 20:39.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 20:17   #37
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Korona-karantene.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 21:11   #38
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Tror elgen er Marcus Bailey.
Trollet: kanskje hun Ingeborg fra Stjernekamp
Ravn: Tutta Pettersen
Vikingen: Sønnen sier Hernan Dahl, men jeg har ikke peiling.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 22:25   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Skjønner at vår familie ikke er helt som andre Vi synes nemlig at dette er det mest kjipe og meningsløse underholdningen vi har sett på tv på lenge (familie på 2x46, 18, 16 og 8). Ok, 8-åringen synes at kostymene var artige, men that's it. Glad for at vi ikke er i samme situasjon som da jeg vokste opp med kun NRK på tv

Vi også, men i går så vi på og syntes ikke det var så galt. Men et merkelig program synes vi!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 23:05   #40
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Vikingen må jo være Markus Neby.

Ja, det tenkte jeg også på

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no