Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell meg om Foreldreportalen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 12:18   #161
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

...og er ikkje minst veldig nysgjerrig på korleis den ev. kunne ha sett ut.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

En blomst som åpner seg, kanskje?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.


Kanskje Kirsebær har innspel til det forslaget...
"Opne deg som en blomst, Kirsebær..."

litt til.

Kirsebær sin fantastiske fødselshistorie var det første jeg også tenkte på.
"Åpne dæ, Kirsebær. Åpne dæ som en blomst."

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:20   #162
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.154
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ingenting som en tråd som sporer av med en dansende penis.

Var det det som var avsporingen? Mener du at tråden faktisk var sporet helt frem til da? (Og i så fall hvilket?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:22   #163
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Var det det som var avsporingen? Mener du at tråden faktisk var sporet helt frem til da? (Og i så fall hvilket?)

Jeg tror (den røde) tråden på forhånd var sporløst forsvunnet, og at den dansende tissen rett og slett står som et symbol for Den Evige Avsporing, dog en avsporing av en tråd som allerede har sporet av for lengst, ergo blir det jo en avsporing av et sidespor, og det må jo gå an?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:22   #164
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Var det det som var avsporingen? Mener du at tråden faktisk var sporet helt frem til da? (Og i så fall hvilket?)

Det tenkte jeg også.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:23   #165
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror (den røde) tråden på forhånd var sporløst forsvunnet, og at den dansende tissen rett og slett står som et symbol for Den Evige Avsporing, dog en avsporing av en tråd som allerede har sporet av for lengst, ergo blir det jo en avsporing av et sidespor, og det må jo gå an?

Nå dævver jeg! :dæv:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:26   #166
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.154
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

at den dansende tissen rett og slett står som et symbol for Den Evige Avsporing

Hvem er det som er månedens ansvarlige for innsamling av bidrag til Setninger Man Egentlig Aldri Hadde Tenkt Seg At Noen Kom Til Å Skrive Noen Gang?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:26   #167
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

:vondt i magen:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:26   #168
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.796
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Hva synes du om FP så langt Isbjørnen?

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:28   #169
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Hva synes du om FP så langt Isbjørnen?

Kan hende Isbjørnen vart litt skræmt?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:32   #170
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Å, herregud. Snørr og tårer!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:32   #171
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvem er det som er månedens ansvarlige for innsamling av bidrag til Setninger Man Egentlig Aldri Hadde Tenkt Seg At Noen Kom Til Å Skrive Noen Gang?

Det var et noe surrealistisk øyeblikk å forfatte akkurat den setningen, det er helt sant.



Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:36   #172
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.796
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kan hende Isbjørnen vart litt skræmt?

Kan nesten se litt sånn ut ja. Men er ikke noe å si på velkomsten vi gir de nye nei.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:39   #173
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen



Jøjemeg, og jeg sitter i det forbanna åpne landskapet mitt og brøler av latter her.

Kjære, kjære FP!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:44   #174
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Og jeg har "nebbet" litt til Gubbelure i dag. (PMS)
Takket være dere, slipper han det når han kommer hjem.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:51   #175
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.



Jøjemeg, og jeg sitter i det forbanna åpne landskapet mitt og brøler av latter her.

Kjære, kjære FP!

Takke meg til kontor i dag - dette var et prakteksempel av en tråd!

Har vi forresten en tråd hvor vi kan samle linker til de gode trådene?

(Slik at Line* og andre med PMS kan gå dit og slippe å ødelegge dagen for de hjemme?)

  Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 14:07   #176
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

På tross feber og opprørsk mage, så ler jeg så jeg nesten kreperer her.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 14:20   #177
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.


Har vi forresten en tråd hvor vi kan samle linker til de gode trådene?

(Slik at Line* og andre med PMS kan gå dit og slippe å ødelegge dagen for de hjemme?)

Genialt!

Det bør opprettes en Greatest.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 15:21   #178
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Fortell meg om Foreldreportalen



FP's Greatest Hits

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 15:29   #179
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Et "Uforglemmelige Tråder"-museum? Slett ingen dum tanke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 15:38   #180
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Et "Uforglemmelige Tråder"-museum? Slett ingen dum tanke.

Andre fora jeg har vært på, har hatt det.
Til STOR forlystelse.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, konspirasjonsteorier


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no