Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken adventskalender i 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-20, 08:38   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Pleier ikke ha. Hadde en god sjokoladekalender kjøpt i Amsterdam for noen år siden, men syntes ikke det var så stas som jeg trodde.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 08:54   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Det har forresten hendt jeg har fått pakkekalender fra en god venninne som bor i et annet land. Den har gjerne inneholdt småsjokolader, te og annet hyggelig. Ofte er den til hele familien. Det er veldig koselig.

Og en gang har jeg hatt te-kalender, fra yogi, pukki, kusmi eller noe annet fancy. Det var jo litt tabbe, jeg kom etter hvert på at jeg egentlig ikke liker den slags te noe særlig. Jeg er glad i te, men da helst helt enkel, svart te, uten noe annen tilsetning. Grønn te får jeg ikke noe ut av, te med frukt- eller kryddersmak er jeg ikke begeistret for, og chai greier jeg ikke å drikke. Enkel, svart te var det lite av i den kalenderen gitt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-09-20 kl 09:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:13   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Vi skal ha familiekalender som vi pleier, det er veldig hyggelig at alle skaffer gaver til alle.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:14   #24
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

I år skal jeg slå til med en fancy kalender til meg selv, fordi jeg fortjener det.
Vet ikke helt hvilken, datteren min hadde The Body Shop sin i fjor. Den billigste varianten, var ikke nevneverdig imponert over innholdet.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:30   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Pleier ikke ha. Hadde en god sjokoladekalender kjøpt i Amsterdam for noen år siden, men syntes ikke det var så stas som jeg trodde.

Haha, samme her. Har av og til fått av mannen, ofte sjokolade. Men det er nok noe galt med meg, for jeg synes ikke kalender er så himla stas. Vet ikke helt hvorfor.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:33   #26
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hva inneholder Lookfantastic sin?

Hudpleie, sminke, kroppspleie og hårprodukter. Mange kjente gode merker, nye og spennende ting. Gode størrelser, ikke mye bittesmått, flere full size. Finnes videoer på YouTube der de åpner hele kalenderen, da går du glipp av overraskelsene, men får sett innholdet. Imponerende utvalg i år! Verdien ligger vel på cirka 4 ganger kalenderkostnaden. Jeg har tester flere skjønnhetskalendere, denne er den absolutt beste jeg har prøvd. Får brukt nærmest alle produktene i løpet av året, det som ikke passer for meg gir jeg bort.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:45   #27
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

24 shades of corona - ølkalender?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:47   #28
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hudpleie, sminke, kroppspleie og hårprodukter. Mange kjente gode merker, nye og spennende ting. Gode størrelser, ikke mye bittesmått, flere full size. Finnes videoer på YouTube der de åpner hele kalenderen, da går du glipp av overraskelsene, men får sett innholdet. Imponerende utvalg i år! Verdien ligger vel på cirka 4 ganger kalenderkostnaden. Jeg har tester flere skjønnhetskalendere, denne er den absolutt beste jeg har prøvd. Får brukt nærmest alle produktene i løpet av året, det som ikke passer for meg gir jeg bort.

Lurer på om det hadde vært noe for meg.
Jeg har hatt sjokoladekalender, men jeg blir lei av å spise sjokolade hver dag. Tekalender har jeg ikke prøvd, men som My er jeg kresen på te så det hadde nok heller ikke vært en slager.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:48   #29
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Lookfantastic, den høres fristende ut!
Mulig jeg må gå for den.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:51   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Eller kanskje Wally and Whiz XXL vingummi.
Mange forslag her:
https://www.nettavisen.no/livsstil/s...423845821.html

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 09:52   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hudpleie, sminke, kroppspleie og hårprodukter. Mange kjente gode merker, nye og spennende ting. Gode størrelser, ikke mye bittesmått, flere full size. Finnes videoer på YouTube der de åpner hele kalenderen, da går du glipp av overraskelsene, men får sett innholdet. Imponerende utvalg i år! Verdien ligger vel på cirka 4 ganger kalenderkostnaden. Jeg har tester flere skjønnhetskalendere, denne er den absolutt beste jeg har prøvd. Får brukt nærmest alle produktene i løpet av året, det som ikke passer for meg gir jeg bort.

Men med alt av importkostnader så ender den vel ikke på 4 ganger kalenderkostnaden sånn egentlig?

Jeg skal ha Kusmi og/eller Perchs te kalendere. Elsker te

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 10:05   #32
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Plingo, her.

Sjokoladesalongens sjokoladekalender - lokal bedrift med en norgesmester i konditorfaget

Får man kjøpt den noe sted på nett?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 10:10   #33
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Får man kjøpt den noe sted på nett?

https://www.sjokoladesalongen.no/

Kommer vel her etter hvert.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 10:22   #34
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Ingen. Den slags er ikke engang i nærheten av å komme på prioriteringslista. Jentene mine får en innpakket godteribit på kalenderne de har hatt i alle år, men heller ikke til de brukes det mer enn max 100 kr på deling. Jeg er uføretrygdet og har rett og slett ikke råd.

Jeg leste på en lokal Facebook-side at det skal organiseres gaveinnsanling til barn fra familier med dårlig råd denne høsten også og der ble det også spurt etter adventskalendere. Skulle det bli mulig, tror jeg at jeg har mer glede av å gi bort en kalender til et barn som ellers ikke får enn av å kjøpe en til meg selv. Jeg har det jeg trenger.

Kjøper ikke kalender til meg selv, og knapt til barna. 500-1000 kr som mange av de koster, er det vi bruker på en flott julegave (de som lager kalender selv, kommer vel fort på mye mer, når man kjøper undertøy og strikker og whatnot). Er vant til, som i sitatet over, at en hjemme-kalender er en godteribit hver dag. Har kjøpt kalender til meg selv en gang, da kjøpte jeg den til halv pris 7. desember - lakris. Men fant ut at godteri hver dag i tillegg til alt annet i desember ikke er en «gave» til meg. Prisen blir for høy, og da snakker vi ikke om penger...

Kjøret med voksenkalendre er litt som «dekknavn» på russebiler, for meg. Mest for salgssjefen.


Sist redigert av Charlie : 14-09-20 kl 10:29.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 10:35   #35
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Beklager at det ble oppfattet som moralisering. Det var ment som hva jeg gjorde (antar det var meg det var ment på) og begrunnelsen for det. Når jeg leser igjen, synes jeg fremdeles det er en beskrivelse av hva jeg gjør med kalender og hvorfor, men jeg skal ta med meg at det kan leses andre ting inn i det, neste gang. Lar likevel innlegget stå, hvis noen lurer på hva det er snakk om.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 10:38   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg fjerna innlegget igjen, før jeg så svaret ditt, for ikke å virke så snurt :tidligmandagsmorgen:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 10:59   #37
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Men med alt av importkostnader så ender den vel ikke på 4 ganger kalenderkostnaden sånn egentlig?

Jeg skal ha Kusmi og/eller Perchs te kalendere. Elsker te

Mellom 3 og 4 da kanskje? Har ikke finregnet, men den er uansett et godt kjøp. Hvis man er gira på sånt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 11:03   #38
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har lyst på Rituals sin kalender. Jeg bruker produktene deres hele tiden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 11:04   #39
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Vi har pleid å ha familiekalender der alle kjøper til alle, men det falt litt sammen på at det stort sett var meg som fulgte opp. Og dermed var den som ikke fikk gaver. Og så sluttet vi å spise frokost sammen da storesøster begynte på videregående og da forsvant også den logiske tiden å åpne på. Vi kan selvsagt gjøre det til middag/om kvelden, i hvert fall nå når vi er mer hjemme. Jeg skal vurdere om jeg skal foreslå det igjen.

De siste årene har jeg hatt tekalender, enten fra Pukka eller fra The English Tea shop. Det er ikke veldig dyrt og jeg synes at den er dekorativ og hyggelig

Jentene har fått Body Shop kalender på deling. Der synes jeg at de får ganske mye for pengene og er helt villig til å kjøpe det igjen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 11:08   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Godt poeng, Blå. Jeg kan ikke helt se for meg at det blir noen koselig opppakking av familiekalender ettersom vi knapt sees på morgenen. Vi spiser som regel middag sammen hver dag, men det er liksom morgenen som er julekalender-tid.

Inn i tenkeboksen igjen, altså.

Knerten ønsker seg en helt enkel sjokoladekalender og snuppa har pleid å få fra litt diverse skjønnhetsleverandører (og stort sett vært fornøyd med det). Kanskje vi bare skal fortsette med dette?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no