Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Crown!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-20, 18:56   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Crown!

Vi må jo ha en tråd om den, eller?

Har dere sett siste sesong? Tommel opp eller ned? Hva syns dere om antrekkene og hvordan man har grepet det an med klærne (de har ikke kopiert så mange antrekk, men heller laget antrekk som de kunne ha brukt, og som også passer formatet og historien og karakterene ellers).

Hva tenker dere om å fiksjonalisere ekte menneskers veldig personlige historier? (også relevant for serien The Atlantic crossing).

Jeg ser at de har brukt mye av Dianas intervjuer til boken "Her true story" som kildemateriale, og de er vel omdiskuterte, gitt at de er både selvmotsigende og gjort med en kvinne åpenbart veldig ute av balanse.

Og Andrew! Det er veldig snodig at han så til de grader knapt er nevnt, og i den scenen han er med, så er den brukt på en ganske obskur referanse til en kjærestes opptreden i en temmelig lolita-lignende "erotisk" film ("The awakening of Emily"). Med tanke på Andrews deltagelse i Epsteins pedo-nettverk, så er det ganske oppsiktsvekkende at det er det som er valgt? Og hvordan vil de håndtere det i videre sesonger?


Nå, har dere sett den? Hva tycks?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:00   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Jeg er igang og liker best portretteringen av Thatcher. Kompleks dame, som sjølvsagt også.

Diana/Charles-forholdet er det vondt å se på, det er ikke mange lyspunkt der. Det er mer uggent å se dette nå, med historier som er då møtt i tid og som omhandler mennesker som fremdeles er i live. Jeg får litt emmen smak i munnen, på en helt annen måte enn i tidligere sesonger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:02   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Åja, at jeg kunne glemme!

Hun spilles helt fantastisk!! Og en vanvittig spennende karakter! Jeg blir så fascinerende av et menneske som så til de grader gir blanke blaffen i om folk blir rasende på henne! Som er så skråsikker på at det finnes EN løsning!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:03   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Jeg begynte nettopp på sesong en #hengeretter

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:07   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Ah, mye å glede seg til. Og hun som spiller dronningen i de første to sesongene er så nydelig!

Men klessmaken til dronningen er virkelig helt oppsiktsvekkende skrekkelig. Alle de badehettehattene!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:44   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Jeg har sett, og synes Gillian Anderson gjør en helt ekstremt god rolle. Olivia Colman også så klart, men jeg ble helt satt ut av Anderson som Thatcher, og jeg synes de to gnistrer når de spiller mot hverandre!

Det er ikke noe tvil om at det er en Diana-vennlig tolkning av historien dette, jeg tar meg i å fundere på om det nå egentlig kan ha vært svart/hvitt, men jeg synes også han som spiller Charles (som jeg ikke husker hva heter) gjør en utmerket beskrivelse av hvor ødelagt man blir av å måtte levet det livet han har måttet. (Jeg får litt assosiasjoner til Justin Bieber. )

... og produksjonen er som vanlig helt usannsynlig fantastisk, det er nydelig filmet, nydelig lyssatt, nydelig soundtrack, ekstremt påkostet og de har fått det de har betalt for, rett og slett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:49   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Man får lyst til å grave mer i masse også. Mountbattenfamilien (eller Battenberg, som de jo egentlig het) er vilt spennende!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:50   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Ja, det er jo et stjernelag! De to steile kvinnene, de har bare fanget dem så godt. Særlig den litt lute holdningen til Thatcher er fantasisk. Veldig troverdig, rett og slett.

Jeg håper Diana hadde det bedre enn det blir fremstilt her. (og så tar jeg meg i å håpe på at Harry og William klarer å skjerme seg fra omtalen av dette).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:50   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Og ja, produksjonen er fantastisk!

Jeg har sett noen saker om de som jobbet med kostymene, og det er veldig gøy å se hvordan de har jobbet!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:52   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Jeg tenkte også over den litt spesielle referansen til Andrew. Den er neppe tilfeldig, altså.

(Hele den seansen hvor hun skal finne ut av hvem som er yndlingsbarnet er jo helt fantastisk egentlig. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:54   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi må jo ha en tråd om den, eller?

Har dere sett siste sesong? Tommel opp eller ned?

Jeg likte denne betydelig bedre enn den forrige, som jeg faktisk trodde jeg ikke hadde sett ferdig, men det hadde jeg visst. Denne slukte jeg i et par jafs. Mye mulig fordi dette er historie jeg faktisk husker godt.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva syns dere om antrekkene og hvordan man har grepet det an med klærne (de har ikke kopiert så mange antrekk, men heller laget antrekk som de kunne ha brukt, og som også passer formatet og historien og karakterene ellers).

Jeg har ikke tenkt så mye på det, det har jo vært sånn gjennom hele serien. Og noen av antrekkene er omtrent blåkopier. Den blå drakten til Diana, for eksempel.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva tenker dere om å fiksjonalisere ekte menneskers veldig personlige historier? (også relevant for serien The Atlantic crossing).

Det blir jo egentlig mer og mer problematisk, jo nærmere nåtid man kommer. Jeg er litt delt. Det kan ikke være spesielt gøy for sønnene til Charles og Diana (eller barna til Camilla, for den saks skyld) å se the Crown og få foreldrenes fryktelige forhold brettet ut på denne måten. Spesielt der hvor man endrer noens karaktertrekk til det verre, bare fordi det er god historiefortelling.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og Andrew! Det er veldig snodig at han så til de grader knapt er nevnt, og i den scenen han er med, så er den brukt på en ganske obskur referanse til en kjærestes opptreden i en temmelig lolita-lignende "erotisk" film ("The awakening of Emily"). Med tanke på Andrews deltagelse i Epsteins pedo-nettverk, så er det ganske oppsiktsvekkende at det er det som er valgt? Og hvordan vil de håndtere det i videre sesonger?

Du har kanskje ikke sett ferdig sesongen? Han er jo ganske mye med etter den episoden, syns jeg. Men jeg tror både den scenen, og hele temaet rundt mor og sønner, yndlingsbarn osv. er skrevet med Epsteinsaken i minne.

Jeg leste forresten i et annet intervju, der serieskaperne er konfrontert med at man ikke får Diana og Charles sitt bryllup, at de påpeker at det er en serie der Dronningen er hovedpersonen, pluss at de ikke gidder å gjenskape scener som alle har sett. Vil man se bryllupet, gå på YouTube, liksom.

Jeg går ut i fra at noe av de samme avveiningene er gjort i hvor mye eller lite de andre medlemmene av kongehuset er med.

Jeg har for øvrig tatt meg i flere ganger i å ønske meg flere av Dronningens kjoler, så takk skal du ha.

Framstillingen av Thatcher syns jeg er fascinerende, men kanskje litt for karikert? Mulig de forhenværende statsministerne er framstilt likedan, men de kjenner jeg ikke så godt. Jeg syns de fremstiller henne som i veldig ubalanse, og det er jeg usikker på om hun var. Ellers syns jeg det er UTROLIG interessant, at hun, statsminister i Storbritannia, står der og stryker mannens skjorter, og lager mat til de andre regjeringsmedlemmene!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:55   #12
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Man får lyst til å grave mer i masse også. Mountbattenfamilien (eller Battenberg, som de jo egentlig het) er vilt spennende!

Jeg har googlet masse om de gjennom sesongene.
Har ikke fått sett sesobg 4 ennå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:56   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Jeg har sett hele, og syns de farer veldig med harelabb over Andrew, egentlig?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 19:58   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har sett hele, og syns de farer veldig med harelabb over Andrew, egentlig?

Edward er jo knapt med. De viser jo litt og litt mer av dronningbarna i hver sesong. Jeg syns ikke der er særlig rart at han ikke får mer oppmerksomhet. Som Charles så freidig påpeker i bryllupet hans, så er han ikke akkurat i første rekke til tronen og dermed temmelig uinteressant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 20:00   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Edward er jo knapt med. De viser jo litt og litt mer av dronningbarna i hver sesong. Jeg syns ikke der er særlig rart at han ikke får mer oppmerksomhet. Som Charles så freidig påpeker i bryllupet hans, så er han ikke akkurat i første rekke til tronen og dermed temmelig uinteressant.

Edward er jo så vidt synlig IRL også. Jeg hadde fullstendig glemt at han var en del av den familien og måtte google når han plutselig dukka opp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 20:36   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Edward er jo så vidt synlig IRL også. Jeg hadde fullstendig glemt at han var en del av den familien og måtte google når han plutselig dukka opp.

Sant nok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 20:41   #17
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The Crown!

Jeg har ikke helt fått dreisen på sesong 4. Det er noe med den som ikke fenger på samme måte. Elsket de foregående og håper det tar seg opp.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 20:46   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg har ikke helt fått dreisen på sesong 4. Det er noe med den som ikke fenger på samme måte. Elsket de foregående og håper det tar seg opp.

Helt enig i dette, faktisk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-20, 00:04   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg har ikke helt fått dreisen på sesong 4. Det er noe med den som ikke fenger på samme måte. Elsket de foregående og håper det tar seg opp.

Samme.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-20, 00:16   #20
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Crown!

Men Anne? Hun er med ganske mye, men fremstilles som hun bor med mor og far,uten egen famile. Jeg har hengt meg litt opp i det,og irriterer meg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no