Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-19, 17:11   #1001
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Foreldre som gang på gang sier nei til å passe barn når alt man ber om er en time alene på trening. Nei, nan kan ikke forvente at de skal stille opp, men det er vel lov å være litt skuffet?


Ja, klart det er lov å være skuffet, du har min medfølelse. Men, er det mulighet for barnepass på treningssenteret?

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 12-07-19, 17:17   #1002
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Ja, klart det er lov å være skuffet, du har min medfølelse. Men, er det mulighet for barnepass på treningssenteret?

Takk.
Det er ikke barnepass der, men det er en sofagruppe der barna kan sitte og holde på med et eller annet mens jeg trener. Det er den eneste grunnen til at jeg får trent for tiden. Det hadde bare vært deilig med litt alenetid for det er ikkeeksisterende for tiden. Og med et barn som har skumle drømmer og roper på mamma en million ganger etter leggetid er det ikke fred å få om kvelden heller.
En uke til de skal på ferie i fem dager så jeg har det å se fram til i det minste.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 12-07-19, 17:21   #1003
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Nå er de vel snart gamle nok til å være alene hjemme en time.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-07-19, 17:26   #1004
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Takk.
Det er ikke barnepass der, men det er en sofagruppe der barna kan sitte og holde på med et eller annet mens jeg trener. Det er den eneste grunnen til at jeg får trent for tiden. Det hadde bare vært deilig med litt alenetid for det er ikkeeksisterende for tiden. Og med et barn som har skumle drømmer og roper på mamma en million ganger etter leggetid er det ikke fred å få om kvelden heller.
En uke til de skal på ferie i fem dager så jeg har det å se fram til i det minste.


Huff, det er ikke lett å være verken stor eller liten, det er helt sikkert. Jeg har jo vært 100% alene med mine i mange år, så jeg vet hvor viktig alenetiden blir. Du må bare fokusere på at det snart er ferie, og kanskje prøve å trene hjemme eller noe, kanskje, om det går an.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 12-07-19, 18:09   #1005
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av star, her.

At en pakke tydeligvis skal bruke 2,5 dag fra Oslo og til meg. Det er søren meg bare et par timer unna.

Hjalp å gruffe. Pakke hentet.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no