Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-12, 23:49   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Jeg vurderer å kjøpe paviljong av den vanlige 3 x 3 meters typen. Slik som denne fra Ikea f.eks. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00203597/

Det er samme modell som ble solgt i fjor? Har noen erfaring med den? Kvalitet i forhold til pris?

Jeg liker at den har gardiner, så jeg kan lukke mot nord hele tiden og også mot øst og bare slippe inn kveldssol. Jeg trenger ikke myggnetting. Jeg liker også at det ikke er espalier eller blomsterpotter i hjørnene, så en kan møblere uten å ta hensyn til det.

Hører gjerne fra alle som har paviljong i hagen, synes dere det er praktisk? Kan dere la puter ligge ute uten at en regnskur gjør alt vått? Hva gjør dere om vinteren, tar ned alt eller bare presenningen? Noen som har prøvd paviljong, men som fant ut de ikke liker det?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 01:04   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Jeg tok på utstillingsmodellen i fjor, og aldri i livet om jeg kjøper slikt ræl.
Det skal ikke mye vind til før den enten blåser til naboen eller blir vridd i filler.

Vi har betalt adskillig mer for vår, som er kraftigere og kan boltes fast i bakken. Den har overlevd alle stormene siste året. Har stått ute i hele vinter, bare rammeverket.

Vi hadde en tilsvarende IKEA sin før, fra Jysk. Den ble bokstavelig talt tatt av vinden.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 07:45   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Om du bor på et sted med litt vind er ikke paviljong noe. *erfart*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 18:49   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Takk for svar! Vi kan feste den skikkelig og det er ikke så værhardt her. Men, jeg skal se etter en som koster mer. Vil ikke ha en flaksende paviljong som kræsjlander på naboens bil!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 15:26   #5
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ikea Paviljong i hagen, er du fornøyd?

Vi kjøpte vår første på jysk, den var billig og datt sammen iløpet av sesongen. Nå har vi en fra bohus, kostet tre ganger så mye og overlevde forrige sesong -håper den holder i mange år

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no