Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kakekombo - kan dette funke?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-11, 23:54   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kakekombo - kan dette funke?

Brownies i springform, tynt lag jordbærfromasj, kokosbollekrem og friske jordbær.

evt - sløf jordbærfromasjen, sløyf kokosboller i kremen, sløyf hele kaka?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 23:55   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Hva med bytte browniesbunn med ostekakebunn?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 23:58   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

og lage ostekake? *gjester som ikke liker ostekake+ at jeg alltid lager det*

Hadde det ikke vært for at mixern min er kaputt, har jeg valgt pavolva altså

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:02   #4
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Jeg ville droppet kokosbollekremen på grunn av at jeg tenker det blir for søtt og klissete, ellers høres det ut som en super kombo

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:40   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg ville droppet kokosbollekremen på grunn av at jeg tenker det blir for søtt og klissete, ellers høres det ut som en super kombo

Det samme tenkte jeg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:06   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Vel, enden på visa var brownies med hvit sjokolade i, jordbærfromasj, krem med noen få kokosboller (1 boks fløte, 4 kokosboller), jordbær og et strø av mørk og hvit sjokolade. Jeg har aldri fått så mye skryt for en kake - ever, så det funka som fjell. Til og med min bror - som normalt sett spiser kake for syns skyld spiste to stykker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:14   #7
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vel, enden på visa var brownies med hvit sjokolade i, jordbærfromasj, krem med noen få kokosboller (1 boks fløte, 4 kokosboller), jordbær og et strø av mørk og hvit sjokolade. Jeg har aldri fått så mye skryt for en kake - ever, så det funka som fjell. Til og med min bror - som normalt sett spiser kake for syns skyld spiste to stykker.

Den må jeg nok prøve.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:15   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vel, enden på visa var brownies med hvit sjokolade i, jordbærfromasj, krem med noen få kokosboller (1 boks fløte, 4 kokosboller), jordbær og et strø av mørk og hvit sjokolade. Jeg har aldri fått så mye skryt for en kake - ever, så det funka som fjell. Til og med min bror - som normalt sett spiser kake for syns skyld spiste to stykker.

Høres ut som en god kombinasjon. Hvordan lager du kokosbollekrem? Jeg trodde du mente den typen krem som er inni kokosboller. Det er vel eggeghviter og sukker. Men krem?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:21   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Høres ut som en god kombinasjon. Hvordan lager du kokosbollekrem? Jeg trodde du mente den typen krem som er inni kokosboller. Det er vel eggeghviter og sukker. Men krem?

Kokosbollekrem er krem blandet med kokosboller - jeg bare fjernet kjeksbunnen og blandet kokosbollene i kremen - noe som gjorde at det var tynne sjokoladeflak i kremen + en litt ekstra smak.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:25   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kokosbollekrem er krem blandet med kokosboller - jeg bare fjernet kjeksbunnen og blandet kokosbollene i kremen - noe som gjorde at det var tynne sjokoladeflak i kremen + en litt ekstra smak.

Aha. Da gjelder ikke det jeg skrev over om at det hørtes for søtt ut. Jeg trodde du mente bare kokosbolleinnholdet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:31   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Det har defnitivt vært altfor søtt ja!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 23:16   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakekombo - kan dette funke?

Jeg trodde også du mente sånn krem man lager kokosboller av

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no