Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sf kjøper komfyr

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 12:57   #21
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Jeg har den forrige modellen av denne stående på en 20A kurs, har ikke hatt noen problemer med at sikringen går, selv med heftig bruk av boost-funksjon samtidig som varmluft med undervarme.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 13:02   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Supert, torsk. Det er den jeg ser på.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:00   #23
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Induksjon, noe annet kommer aldri inn her igjen nå som vi har hatt induksjon i 2 år.

Vi har denne, bare med 3 innstillingsknapper på ur-panelet ser jeg.

http://www.electrolux.no/Products/Ma...yrer/EKC60256W

Altså, nå ser jeg ikke at det står noe om induksjon på den linken her, men vår er altså likedan som denne, med induksjon.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:05   #24
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Vi har induksjon + frittstående ovn på en 20A kurs. Vi har 5 plater, og det er bare hvis jeg kjører alle + ovnen på fullt at skringen skal gå. 4 plater + ovn funker helt greit.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:23   #25
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Har komfyren som Torsk linket til. Er super fornøyd, men vi bruker sikkert ikke halvparten av spesial funksjonene. Ser nå at den har pyrolyse - kan vel si at den har jeg aldri brukt, men nå skal jeg prøve .

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:50   #26
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har den forrige modellen av denne stående på en 20A kurs, har ikke hatt noen problemer med at sikringen går, selv med heftig bruk av boost-funksjon samtidig som varmluft med undervarme.

Vi har denne, og vi ELSKER den! Det er ganske trist, for vi skal flytte nå, til en leilighet med integrerte hvitevarer, så vi får ikke fortsette å bruke den

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:53   #27
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Jeg kan egentlig bare bidra med at man må ha pyrolyse og og man må ha induksjon. Har man først hatt det, så ser man seg aldri tilbake. Aldri!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:56   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg kan egentlig bare bidra med at man må ha pyrolyse og og man må ha induksjon. Har man først hatt det, så ser man seg aldri tilbake. Aldri!

Usj, ikke si det engang, vi flytter til integrert koketopp UTEN induksjon. Har hatt induksjon i 5,5 år (den over her i ca 1 år) og kan ikke si jeg gleder meg til å miste det.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:57   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Jeg angrer nesten vettet av meg på at vi ikke tok pyrolyse, det skal jeg definitivt ha neste gang vi skal kjøpe stekeovn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 15:00   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Jeg har bestemt meg. Og funnet komfyr på lager et sted. Det blir en som er bittelitt enklere enn torsk sin. Jeg er ikke sikker på hva som mangler, men den er litt billigere så det er sikkert ett eller annet. Det er med induksjon og pyrolyse ihvertfall.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:01   #31
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Induksjon ja.
Gikk fra vanlige platetopp, sånn gammeldags vettu og til induksjon. Nå har jeg gammeldags igjen og jeg blir gal.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:53   #32
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Jeg er også på komfyrjakt,har en 16 år gammel Asko med keramisk topp,men er veldig usikker på hva jeg skal ha,så følger med her. Kjenner at det svir i lommeboka ved tanken på at jeg må ha nye kjeler om jeg kjøper induksjon,siden jeg bare har èn som er magnetisk nå.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:54   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

De kjelene de har på for eksempel IKEA, er de ok på induksjon?

  Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:55   #34
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

De fleste kjeler man kjøper nå funker på induksjon. Hvis du vil sjekke de du har, tester du bare med en magnet om de er magnetiske.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:55   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Vi har kjøpt mengder med hvitevarer denne uka ( som leveres om et år). Mannen har fått frie tøyler. Det ble induksjonstopp med fleksible soner. Ikke spør meg hva dette innebærer, men det er visst veldig ålreit. Videre ble det komfyr med star clean. Skal fungere på samme måte som pyrolyse, men bruker bare 3 % av energien til en pyrolyseovn.

Jeg har ikke spurt hva herligheten koster.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:56   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Det er nok like greit, Tjorven.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:51   #37
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.189
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det ble induksjonstopp med fleksible soner. Ikke spør meg hva dette innebærer, men det er visst veldig ålreit.

Hm. Er det det det heter når man ikke trenger å bekymre seg for at kasserollene må passe platestørrelsen? For det vet jeg at mannen min svært gjerne vil ha.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:00   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Må kjelene passe på platene? Kom igjen da - lær meg litt.

  Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:13   #39
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Må kjelene passe på platene? Kom igjen da - lær meg litt.

Nei, det er det som er fint og energibesparende, at varmen tilpasser seg størrelsen på kjelen. Det skal være 25 A, men som andre sier, det fungerer med 20 A. Jeg er selv på utkikk. Har Siemens platetopp fra 1997. Fordelen er at vi hopper over keramisk og at induksjon er blitt billigere.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 20:57   #40
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sf kjøper komfyr

Jeg fikk beskjed minst 22A til induksjons topp av elektriker

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no