Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du lett forbannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 17:18   #1
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blir du lett forbannet?

I lys av en annen tråd her inne, de fleste skjønner sikkert hvilken, så lurer jeg altså på om du blir lett forbannet.
Hvor mange ganger, eller hvor ofte tror du at du blir så sinna at du mister litt styringa på deg selv.
For meg er dette ganske situasjonsbetont. Jeg har en jobb hvor jeg får endel kjeft men jeg lar meg sjelden provosere av dette. Det preller for det meste av. På privaten lar jeg meg nok lettere engasjere, men jeg tror aldri at jeg har vært så sinna at jeg har tydd til grove utskjellinger.
Og til dere som har blitt så sinna at dere har skjelt ut folk. Får dere dårlig samvittighet etterpå, det hadde garantert jeg fått.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:21   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du lett forbannet

Nei, jeg blir ikke lett forbannet. Jeg kan ikke helt huske sist jeg var forbanna...
Irritert derimot, det kan jeg bli rett som det er

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:27   #3
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du lett forbannet

Nei, jeg blir svært, svært sjelden ordentlig sint. Irritert kan jeg nok bli, men ikke ordentlig rasende. Men dersom jeg blir det, da kan jeg love deg at alle rundt meg er klar over det.

Men jeg banner ikke dersom jeg blir skikkelig rasende. Når jeg blir irritert, kan det nok komme et par små gloser innimellom, men blir jeg skikkelig sint, så blir jeg bare veldig kjølig på en måte.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:33   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Det spørs hva det gjelder. Enkelte ting får meg til å fly i taket. Ellers er det veldig morsomt å se hvor fort man kan ergre på seg folk på nett, de fleste ser ut til å ha langt lavere terskler for utbrudd ivr enn irl.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:43   #5
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

kommer an på situasjonen

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 18:14   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Har som regel altfor lang lunte.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 18:28   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Ja, det blir jeg. Jeg er hissig og tenner lett. Flyr lett i flint - og lander heldigvis fort igjen.
Er mer rolig og tålmodig på jobb i forhold til hjemme - men jeg er nok ganske kjent for å være temperamentsfull...
Har heldigvis rødt hår - så jeg kan skylde på hårfargen om det blir for ille. I tillegg er det visst ganske mye ild i stjernetegnet mitt.

Men - jeg er ikke langsint. Den skal jeg ha.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 18:35   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

På nett har jeg aldri blitt provosert slik at jeg har blitt sinna.

I virkligheten er jeg kjempehissig. Tenner kjempefort og er like blid igjen rett etterpå. Derfor misliker jeg virkelig langsinte mennesker.
(og må dessverre erte de litt)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:28   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Oh, yes her inne som i RL.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:32   #10
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Jeg har kort lunte, men jeg klarer å holde meg i sjakk. Mannen min deriomot - må nok ta i mot noen salver i løpet av en mnd... Men jeg er ikke langsint da.

Jeg jobber med meg selv. Må ta opp problemer der og da og ikke la det bygge seg opp over lang tid. For det er da det smeller.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:37   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Jeg blir svært sjeldent sint.
Jeg kan bli svært oppgitt og irritert.

Også blir jeg litt for fort bekymret

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:42   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Forbannet blir jeg så og si aldri - jeg er for laidback til det. Jeg kan bli saklig irritert.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:18   #13
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Jeg er veldig tålmodig på jobben og sammen med vennenne mine. Har lært meg å telle til ti kan man si. Som sykepleier må man finne seg i mye kjeft og klaging.
Men jeg er dessverre ikke så tålmodig hjemme. Der er jeg lettantennelig, men slokner heldigvis veldig fort.

Men det går enda fortere over for gubben, så etter en heftig diskusjon, kan han etter et par minutter spørre meg hva jeg er sur får nå da.

På nettet rekker som regel sinnet å gå over før jeg får postet et irritert innlegg.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:26   #14
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Nei egentlig ikke, men når jeg først blir det, ja da er jeg faktisk svært forbanna og de som er i nærheten får høre det

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:36   #15
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Er det ikke litt ekkelt og flaut å miste besinnelsen slik da? Og hvordan reagerer menneskene rundt dere på utbruddene deres?

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:39   #16
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Er det ikke litt ekkelt og flaut å miste besinnelsen slik da? Og hvordan reagerer menneskene rundt dere på utbruddene deres?

Hadde venninnene mine vært vitne til et lite utbrudd, hadde de nok fått hakeslepp. For de har aldri sett meg forbanna.
Samboeren min spør som regel hva som er poenget med å bli så forbanna, og så ber han meg om å roe meg ned. Da blir jeg ofte litt sintere ...

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:41   #17
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Jeg "fyrer meg lett opp", men har blitt flinkere til å be om unnskyldning. Selvinnsikt?
Her inne kan jeg bli irritert, og da kan jeg bli litt spydig og nedlatende. (Det er ikke et sjarmerende trekk, nei ) Jeg har droppet å poste endel ferdigskrevne innlegg etter å ha lest gjennom dem, selv om jeg egentlig mener hvert ord jeg har skrevet *feig*.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:41   #18
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Det skal mye til før jeg blir forbanna, men å bli irritert er en helt annen ting.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:59   #19
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Er det ikke litt ekkelt og flaut å miste besinnelsen slik da? Og hvordan reagerer menneskene rundt dere på utbruddene deres?

Det går så fint så.
De er så vant til det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:03   #20
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du lett forbannet?

Personlig ser jeg på det som et nederlag dersom noen klarer å fyre meg opp.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no