Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-18, 16:50   #161
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Juhu, både den og Aftenpodden, jo!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-18, 22:17   #162
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Den oppdaterte versjonen av tidslinjen var ganske nyttig. http://www.thisisinsider.com/westwor...poilers-2018-4

Jeg slet med å holde rede på Charlotte vs Dolores-Charlotte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 12:42   #163
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Jeg har ikke sett en eneste episode, men omtalen bl.a. her inne tiltaler meg. Plottet virker å være min stil. Tidligere har jeg likt mye rart, som Lost, Buffy, 3rd Rock from the Sun, From Dusk til Dawn og Matrix (første). Dvs. alt fra gøy, grotesk, spennende, blodig osv.

Er det vært å opprette abonnement på HBO for dette? Tredje sesong har premiere snart, 15. mars står det på Wikipedia.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 12:57   #164
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Åh, jeg gleder meg til ny sesong! Men egentlig burde jeg se de to første en gang til for å ikke bli helt forvirret. Leste denne tråden, og ble bare helt hæ? Selv av mine egne teorier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 15:21   #165
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åh, jeg gleder meg til ny sesong! Men egentlig burde jeg se de to første en gang til for å ikke bli helt forvirret. Leste denne tråden, og ble bare helt hæ? Selv av mine egne teorier.

Jeg antar at første setningen betyr at du anbefaler abonnement.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 15:26   #166
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Jeg gleder meg vilt til søndag! Den nye sesongen ser så KUL ut!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 15:30   #167
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg antar at første setningen betyr at du anbefaler abonnement.

oh, yes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 08:06   #168
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Da er jeg i gang og fikk sett to episoder i går og sikkert flere i dag, jeg likte dem skikkelig godt. Jeg leste første side i tråden og ble ikke spesielt klok. IKKE si noe.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 01:45   #169
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Da har jeg sett sesong 1 på tre kvelder. Du verden å mye ekstra tid man får av å slippe å reise til og fra jobben. Helten ser faktisk sammen med meg. Lurer på om jeg skal se sesong 1 om igjen før jeg går løs på sesong 2. Jeg er forvirret. Og hekta. Og har lest de nitti første innleggene her.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-20, 00:54   #170
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Synes dere Westworld er vanskelig å følge? Jeg må innrømme at jeg sliter. Mulig jeg rett og slett er litt dum, men jeg sliter både med tidslinjen og med å tolke det som skjer. Jeg LIKER serien, altså, men jeg føler meg domm såm et brø noen ganger.

Jeg følte det også sånn, men det hjalp å se sesong 1 om igjen med Helten. Nå har jeg sett tre episoder av sesong 2. Han er like frelst som meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 15:49   #171
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Jeg startet på denne i dag. Trengte noe helt nytt. Western er ikke min greie, men jeg starter på episode 3 nå, og jeg tror jeg liker den. Synes det er litt mye blod og gørr, det er jeg ikke glad i. Men jeg fortsetter.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 23:59   #172
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den oppdaterte versjonen av tidslinjen var ganske nyttig. http://www.thisisinsider.com/westwor...poilers-2018-4

Jeg slet med å holde rede på Charlotte vs Dolores-Charlotte.

De oppdaterer den tidslinja etter hvert som episodene slippes. Jeg sliter med å holde enkelte personer sammen og fra hverandre. F.x. hvem er Charlotte? Dolores vet jeg hvem er, men har jeg klart å se to sesonger uten å notere meg Charlotte og hva hun har med Dolores å gjøre? Hjelp?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 14:57   #173
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Charlotte er hun toppsjefen, som vel er (eller var det bare spekulasjon?) Arnolds datter?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 18:16   #174
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Charlotte er hun toppsjefen, som vel er (eller var det bare spekulasjon?) Arnolds datter?

Takk, der datt det på plass. Jeg har bare kalt henne Hale i mitt hode og tenkt at det var hele navnet. Jaja.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 01:36   #175
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Da er jeg ferdig med sesong to også. Gleder meg til å begynne på sesong tre i morgen. Hva skjer egentlig med vertene? Og dattera som ble skutt og faren? Jeez denne serien har mange tråder og tidslinjene er nesten umulig å forstå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 00:33   #176
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Westworld

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

(...) Dessuten leste jeg en interessant teori om at Westworld ligger på Mars.

Hmm, etter første episode i sesong tre virker det som om Westworld ligger i Stillehavet et sted. Jeg er usikker på denne sesongen etter å ha sett bare første episode. Hvis den ikke tar seg opp i episode to/tre, er det mulig jeg hopper av.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 01:25   #177
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Den tar seg opp. Episode 2 var veldig bra.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 08:58   #178
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Den tar seg opp. Episode 2 var veldig bra.

Takk, det var godt å høre. Da fortsetter vi i kveld tenker jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-20, 23:56   #179
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Hvem er i kroppen til Charlotte Hayle? Jeg skjønte ikke det etter tredje episode av sesong tre. Men ja, noen sa at sesongen tok seg opp etter første episode og det har hen rett i.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-20, 09:01   #180
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvem er i kroppen til Charlotte Hayle? Jeg skjønte ikke det etter tredje episode av sesong tre. Men ja, noen sa at sesongen tok seg opp etter første episode og det har hen rett i.

Det vet vi ikke. Hvis du googler «who is Charlotte Hayle», finner du masse ulike teorier på dette rundt på nettet. Det eneste man ser ut til å være ganske sikkervpå, er at det er noen som sto Dolores nær, og det begrenser jo utvalget en del.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no