Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-17, 08:52   #21
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Den som likevel får førsteplassen som oppleser i mine ører er norsk, nemlig Lasse Lindtner som leser de fleste av Staalesens Varg Veum-bøker. Han er virkelig knakende god!

Oppleseren har mye å si! Nå skal je gikke uttale meg om bøkene på Storytel siden jeg ikke bruker dem, men jeg har lastet ned bøker fra audible kun ut fra hvem som leser dem. Og oppdaget fantastiske bøker på det viset. Om nå bare Rothfuss kunne gjort seg ferdig med neste bok!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 09:21   #22
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det er ikke så lenge siden jeg leste alle de, ellers takk for tips. Skal sjekke om det er noe bøker lest av han på Storytel.

Eg held på med bøkene til Chris Tvedt nå. Dei er det han som les.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 09:32   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Nils Ole Oftebro er også en veldig god innleser, jeg går gjerne en mil ekstra med han på øret.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 10:47   #24
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Oppleseren har mye å si! Nå skal je gikke uttale meg om bøkene på Storytel siden jeg ikke bruker dem, men jeg har lastet ned bøker fra audible kun ut fra hvem som leser dem. Og oppdaget fantastiske bøker på det viset. Om nå bare Rothfuss kunne gjort seg ferdig med neste bok!

Hahahaha, det er godt vi er fler som venter, men han skal du visst vente lenge på. Jeg har gitt opp og heller gitt meg hen til Brandon Sanderson. "Stormlight Archives" bøkene er bra, og han skriver i et tempo som gjør det levelig å vente på bøker fra ham.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 13:30   #25
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Hahahaha, det er godt vi er fler som venter, men han skal du visst vente lenge på. Jeg har gitt opp og heller gitt meg hen til Brandon Sanderson. "Stormlight Archives" bøkene er bra, og han skriver i et tempo som gjør det levelig å vente på bøker fra ham.

Brandon Sandersen har jeg også fått med meg. Mistborn-serien har jeg hørt - og endt opp med å kjøpe i bokform også, men ikke hørt Stormlight Archives.
Jeg har i stedet havnet på kjøret med R.A. Salvatore og bøkene hans om Drizzt Do'Urden.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 15:18   #26
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Legg gjerne inn tipsene deres i den andre tråden, den blir en go-to nå når jeg snart må bytte til nytt "lese"-stoff.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 20:20   #27
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Legg gjerne inn tipsene deres i den andre tråden, den blir en go-to nå når jeg snart må bytte til nytt "lese"-stoff.

Ingen av bøkene Pappalille og jeg har nevnt her ser ut til å være i storytel. Jeg gikk på nettsiden og søkte.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 01:06   #28
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Det går helt fint å lytte til minst tre bøker samtidig, det er så mange vi har prøvd i vår familie, alle på samme abonnement.

Jeg har forresten startet en Storytel-tråd der vi kan tipse hverandre om gode bøker vi har lyttet til.

Åh, har de fått det på plass! Genialt, jeg har styrt unna når datter har hørt på, nemlig. Er det med det vanlige abonnementert?

Vi har også lagt inn storytel via sonos. Det er genialt, altså. Jeg liker sånt som bare funker!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 11:22   #29
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Åh, har de fått det på plass! Genialt, jeg har styrt unna når datter har hørt på, nemlig. Er det med det vanlige abonnementert?

Vi har også lagt inn storytel via sonos. Det er genialt, altså. Jeg liker sånt som bare funker!

Så vidt jeg kan skjønne er dette det vanlige abonnementet, jeg har i alle fall ikke bedt om noe mer enn det. Når jeg setter på min bok, får jeg beskjed om at det fins et annet bokmerke og om jeg vil bruke den boken, svarer nei og hører på min. Jeg laster ned alle bøker jeg hører på.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no