Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bud og budfrister

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 22:34   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Bud og budfrister

Fant ikke helt ut hvor jeg skulle legge denne tråden, så jeg prøver her.

Foreldrene mine ser etter en leilighet nær oss, og siden de bor mange timer unna, så er det jeg som har vært på visninger. Skal se på en rekkehusleilighet i morgen som jeg tror kan være veldig passende til de, og som de er veldig interessert i ut fra prospektet. Jeg har sett på flere før til dem, og de jeg likte likte de og (fikk sett senere), og de jeg mente ikke var særlig aktuelle syntes heller ikke de så mye om. Så jeg er rimelig sikker på at om jeg synes den er fin til dem, så er den det.
Den annonserte visningen er om ei uke, men siden vi er bortreist da, så spurte jeg om å få komme og se denne uka.
Til poenget... Det jeg lurer på er om det kan være lurt for de å legge inn et bud før visning som gjelder i 24 timer etter visningen (etter nye retningslinjer). Litt for å stresse evt andre interesserte. Eller kan det være like greit og "vente og se"? Nå er det litt kjøpers marked her på leiligheter har jeg hørt, men en vet aldri... (kommer kanskje til å by ca 100 under takst )

Skjønner at det er vanskelig å komme med råd når dere ikke aner hvor dette er, men generelt?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no