Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimsjenter: bra sted for lunsj?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 10:28   #21
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimsjenter: bra sted for lunsj?

For å bidra til ytterligere forvirring:
Det er ikke veldig god plass på Nattergalen, og jeg tror det vil bli vanskelig å få plass til så mange barnevogner.
Kafeen nede på Byhaven er flott i så måte, men maten der er elendig!

Ni Muser er et fint sted å møtes med barnevogner. Det er plass til vognene inne, eller man kan sette dem i bakgården, der de står ganske skjermet. God mat har de også (personlig vil jeg slå et slag for Skagen på urtebrød).

Reservert bord får dere sikkert. Om de HUSKER å reservere er en annen sak. Jeg har reservert bord der to ganger, og begge gangene har det blitt avglemt. Men det ordnet seg, altså.

åååsitiv:

God lunsj, da!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 10:36   #22
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trondheimsjenter: bra sted for lunsj?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Tusen takk for tips alle sammen. Vi bestemte oss egentlig for Dromedar, men så var det ei som sa at det ikke er lov med barnevogn der. Noen som vet?


Dromedar og andre kafeer i Nordregate(foruten Riks) sier nei til barnevogn inne. De sier det er på grunn av brannsikkerheten.

Da eriksen var, så tok jeg med bagen inn, en sånn softbag - det var jo ikke lov å ha med vogn. Satte den på benken, men damen som jobbet der kastet meg ut av samme årsak...(brannsikkerhet). Egentlig kunne de jo bare hatt et skilt på døren der det stod: SMÅBARN ER UØNSKET HER. Heldigvis eksisterer de ikke lenger...

Bare Blåbær er jo kjent for "barnevognkafeen". Barmuda er også en fin plass å ta lunsj på. VOgnene kan stå ute under varmen fra terrassevarmerene. God plass oppe

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 14:02   #23
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trondheimsjenter: bra sted for lunsj?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Det er ikke veldig god plass på Nattergalen, og jeg tror det vil bli vanskelig å få plass til så mange barnevogner.

Jeg har ikke vært på Nattergalen engang, men det var da bare to som skulle ha med barnevogn - det er da ikke så veldig mange?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 14:16   #24
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trondheimsjenter: bra sted for lunsj?

Takk for alle tipsene. Alternativer noteres til senere bruk. Denne gang ble det Nattergalen og en koselig kaffestund med en bråte personer og tre barnevogner.

Hilsen en av de som deltok med vogn.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:31   #25
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimsjenter: bra sted for lunsj?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg har ikke vært på Nattergalen engang, men det var da bare to som skulle ha med barnevogn - det er da ikke så veldig mange?

Ups, "noen" leste hovedinnlegget litt vel hastig. Jeg trodde det skulle være plass til 7-8 barnevogner.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no