Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Komsa frisør, Akersgata

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 17:45   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Går du i de gamle trauste salongene eller i innvandrersalongene så er det mye billigere. Du må litt ut av sentrum for å finne dem. Som f. eks. Tøyen.

Kan være det er noen i Torggata, Brugata eller Storgata også? Sånn hvis man vil være i seentrum fordi man ikke har tid eller lokalkjennskap nok til å ha lyst til å ta banen til Tøyen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 17:55   #22
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Jeg har faktisk aldri hørt om noen i Oslo og omegn som tar 720 kr for en barneklipp. Det hørtes helt drøyt ut. Det må ha vært en særdeles fancy salong.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 18:03   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kan være det er noen i Torggata, Brugata eller Storgata også? Sånn hvis man vil være i seentrum fordi man ikke har tid eller lokalkjennskap nok til å ha lyst til å ta banen til Tøyen.

I Torggata tror jeg det er en faktisk! Ganske langt bort mot Hausmannsgate.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 18:12   #24
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I Torggata tror jeg det er en faktisk! Ganske langt bort mot Hausmannsgate.

'

Det er en i Hausmannsgate, Casablanca. http://www.180.no/firmavis/42036553084561.htm
Steinkast fra Plaza. En veldig hyggelig marokkaner som klipper menn og barn til hundrelappen mener jeg.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 18:20   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Rådyrt!!
Her, en salong i oslo 11, betaler vi 275 for klipp av storebror. Nå får han en skikkelig sveis da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 19:14   #26
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

jeg var innom en frisør i Akersgata i dag. helt nederst i Akersgata, like ved festningen, men ikke så langt nede som nr 1. Vi gikk av banen på Stortinget og gikk ned Akersgata mot festningen. Der lå det en frisør på venstre hånd. jeg vet ikke om det er Komsa, jeg husker ikke navnet, men det var den eneste frisøren jeg fant da jeg googlet. Vi gikk inn og spurte om prisen på en barneklipp. 720 var svaret. Jeg dobbeltsjekket, trodde jeg hadde hørt feil. Helt sykt. Jeg har lyst å ringe for å spørre, men er ikke 100% sikker på om det var Komsa vi var på. Det så ut som en liten salong med bare et par stoler.

Jeg har klippet meg hos Komsa helt siden de åpnet. For meg høres det ikke ut som det er der du har vært; de har ikke inngang fra Akersgata, men fra Prinsensgate, og ikke er det så langt ned som nesten ved Akershus festning heller. (Prinsensgate er paralellgaten nærmest Karl Johan i retning festningen.)

Det er neppe byens billigste salong, men er billigere enn Alex, Adam & Eva osv... Jeg pleier vel å betale rundt en tusenlapp, men da for klipp, kur, farving og _hva har du_. Synes det høres rart ut hvis de tar 720 kroner for en barneklipp. Kanskje du var på La Bionda? De holder til i Akersgata, nærmere festningen, og det er såvidt jeg har forstått en ganske hipp salong.

Som flere andre har har rådet deg til: Prøv en frisør i Torggata eller på Grønland neste gang.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 19:25   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Det høres vel ut som om de egentlig ikke vil klippe barn, og derfor velger å prise seg ut av markedet.

Vi gikk til den frisøren som skilpadda anbefalte på Tøyen. Han er flink med barn og vi betaler særdeles lite. Snuppa har ikke så mye hår å snakke om. Forrige gang vi var der betalte vi 38 kroner (som var det jeg hadde av småpenger). Hun ble skikkelig fin også, og han klarte faktisk å lage "jentehår" av fjonene hennes.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 19:48   #28
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.



I alle dager! Jeg gikk hoderystende ut av frisøren som skulle ha 320kr for en barneklipp (også i Oslo forresten). Syntes det var ille nok.

Jeg også. Så jeg klipper selv. Frihåndsklipping med kjøkkensaksa funker fint på ToerŽn, det.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 07:36   #29
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Jeg klipper jentene mine selv.

Høres helt vilt ut med over 700 kr for en klipp!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:38   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Kanskje du var på La Bionda? De holder til i Akersgata, nærmere festningen, og det er såvidt jeg har forstått en ganske hipp salong.

Kan veldig godt tenkes. Jeg husker som sagt ikke navnet. Jeg googlet på alt i Akersgata og fikk Komsa som et av treffene. Det var noe kjent med La Bionda, det KAN ha vært det. Er det en ganske liten salong ikke langt fra enden av Akersgata? På venstre hånd når man ser mot sjøen?

Jeg har utrolig lyst å dobbeltsjekke, kjenner jeg. Skulle gjort mye for å finne det ut.

Var innom en frisør på Grünerløkka i formiddag også. Der skulle de ha 400 for en barneklipp. Det så utrolig fancy ut der inne. På andre siden av McDonalds i den gata som trikken går oppover i.

Jeg så at man reklamerte for barneklipp til 100 kroner flere steder, men hadde ikke tid til å klippe da. Blant annet en frisør helt nede ved Akerselva og så noen på andre siden. Er ikke lommekjent i Oslo akkurat, men nå har jeg da vært der tre dager og fått med meg litt av hvert på frisørfronten, hehe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:41   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Var innom en frisør på Grünerløkka i formiddag også. Der skulle de ha 400 for en barneklipp. Det så utrolig fancy ut der inne. På andre siden av McDonalds i den gata som trikken går oppover i.

Du greier nå å velge de dyreste salongene å gå inn i også da! Bare bra du ikke gikk inn i dne som ligger på samme side som MCDonalds, bare helt øverst der hvor trikken svinger, der tror jeg det er enda dyrere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:42   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du greier nå å velge de dyreste salongene å gå inn i også da! Bare bra du ikke gikk inn i dne som ligger på samme side som MCDonalds, bare helt øverst der hvor trikken svinger, der tror jeg det er enda dyrere.

Haha, jeg gikk bare innom de salongene jeg tilfeldigvis fant, jeg. Er det hipt der altså? Det var i alle fall en utrolig hipp fyr med DEN sveisen som jobbet der.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:43   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Mente du forresten Grünerløkka Spa & Frisør rett ved der det heter Birkelunden? Der skulle de ha 250.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:43   #34
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Jeg tror ikke helt du har valgt de salongene som er interessert i å klippe barn, nei.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:44   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Jeg betaler 50 kr for en barneklipp på Hexagon, Lilleaker. På CCVest (nabobygget) koster det 500. Saklig? 50 kr er dog strålende. Flinke er de også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:45   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Jeg bor i Stavanger. Jeg har aldri hørt om noen som tar mer enn 260 kroner for en barneklipp her.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 21:10   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Mente du forresten Grünerløkka Spa & Frisør rett ved der det heter Birkelunden? Der skulle de ha 250.

Nei, den ligger rett ved Birkelunden og heter vel Dugg eller noe liknende. Den ligger på siden, Spa & Frisør ligger på toppen.

Nei, gå for innvandrersjappene. De er flinke og tar ikke blodpris.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no