Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 09:19   #981
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Én dag sol, og denne dukket opp

Festlig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 09:30   #982
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg ga deg ti roser og sa: ''Vårt vennskap vil vare helt til den siste rosen dør'' og du sa: ''Men jeg vil ikke at vårt vennskap skal dø, noengang''. Jeg smilte til deg og sa: ''ta det rolig, den tiende rosen er av plastikk ♥ Send denne til alle vennene du aldri vil miste♥

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 09:31   #983
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

:kvalm:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 09:34   #984
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Naaw... Nesten like "søtt" som da jeg (som femtenåring) fikk en plastrose av han jeg var sammen med, etterfulgt av ordne "Jeg vil elske deg like lenge som denne rosen blomstrer".

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 10:09   #985
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Har du rosen enda? Og elsker han deg fremdeles?


__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 10:24   #986
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg kastet faktisk rosen da vi flyttet fra Hillbillyhelvete for to år siden. Men jeg tror nok han sluttet å elske meg lenge før det. En runde i halmen, så turte han ikke se meg i øynene mer.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 10:30   #987
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Oh my gådd! Plastrose???

amylin er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 12:10   #988
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-06-11, 18:33   #989
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sett dette på din status hvis du kjenner en mann, som har overlevd en

forkjølelse, og gi dermed håp til stakkars forkjølelsesrammede menn om

at mirakler faktisk skjer...

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv  
Gammel 20-06-11, 08:50   #990
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sett denne på statusen din om du synes at gubben din har vært UTROLIG heldig med kjærringa si )

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 11:21   #991
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Til alle som nå kjenner feriemodusen gli inn: Jeg har fått følgende beskjed fra legen som sier at før sommerens ferie og fest, les dette!

Vodka & is ødelegger nyrene. Rom & is ødelegger leveren. Whiskey & is ødelegger hjertet. Gin & is går ut over hjernen. Coca cola og is ødelegger tennene.

Den jævla ISEN er jo livsfarlig!! Advar alle du kjenner!!!!


(Masse feilskriving her, sakset rett fra FB)

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 05:39   #992
Lisbeth
Aktiv
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 101
Lisbeth er litt kul
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Status hos en fortvilt Bergenser:

Fordelen med å ha ferie nå : Vi trenger ikke å vanne blomstene, vi blir ikke solbrente og har ikke utgifter til solkrem. Ikke er det fare for skogbrann og det gjør heller ingenting om bikinien eller shortsen er for trang, for det synes JO POKKER TA MEG, IKKE UNDER REGNBUKSA !!!!!

Lisbeth er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 23:54   #993
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.110
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Hehe:

http://failbook.failblog.org/2011/06...ing-kids-fail/

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 01-07-11, 01:28   #994
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Godt jeg ikke har noen fra FP på min FB skjønner jeg. Der er det jo bare <3, sitater og groviser lizzåm :P Og ja, glemte selvskryt og elsker mann og barn over alt <3. Og kryptiske meldinger, selvfølgelig.

Nei, jeg har noen sitater innimellom, men da skal det være for at de treffer meg den dagen. Og ikke noe som alle andre har. Ellers går det mye i ironi, eller type note to myself. =)

Skriver ikke på FB hver dag. Men gårsdagens staus var: For de som lurte; en Iphone tåler ikke ramle ned fra biltaket når man kjører i ca 60.

__________________
Misunn aldri andres gleder, du kjenner ikke deres sorger
lijander er ikke aktiv  
Gammel 05-07-11, 20:56   #995
Lisbeth
Aktiv
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 101
Lisbeth er litt kul
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg så meg nettopp i speilet, og begynte å tenke på uttrykket "min kropp er mitt tempel"... Lurer i den forbindelse på et par ting. Hvilket århundre ble det bygd, hvem godkjente utbygging og hvor pokker tok vaktmesteren veien???

Lisbeth er ikke aktiv  
Gammel 07-07-11, 14:23   #996
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.470
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

I dag så jeg denne, som jeg kun limer inn her:

Sitat:

2011 har 365 dager og den 12. hver måned får de fleste penger selv om de ikke klipper og limer dette i sin status.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 07-07-11, 23:57   #997
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg noterer meg at i dag, 07.07 er det mange som har bryllupsdag ifølge min feed. De fleste av dem feirer 4 års bryllupsdag.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 08-07-11, 01:02   #998
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.470
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg noterer meg at i dag, 07.07 er det mange som har bryllupsdag ifølge min feed. De fleste av dem feirer 4 års bryllupsdag.

Hos meg driver folk heller og skiller seg enn å gifte seg, så jeg har ingen slike.

Hmm... kanskje jeg skulle smelle til med "hurra, tyve år siden jeg ble kvitt daukjøttet" en dag snart.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 08-07-11, 08:20   #999
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

(⁀‵⁀,) ❤ ❤ VENNSKAP
.`⋎´❤ ¸.•°*”˜˜”*°•. ❤ ❤ ER EN SKATTEFRI
... ❤¸.•°*”˜˜”*°•.❤ ❤ FORMUE..
....•°*”˜˜”*°•.❤ ❤.ܓ✿✿ܓ✿✿ܓ✿✿


__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 08-07-11, 09:54   #1000
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hmm... kanskje jeg skulle smelle til med "hurra, tyve år siden jeg ble kvitt daukjøttet" en dag snart.


Jeg lover å trykke liker!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no