Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 11:56   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg skriver ingenting på Facebook jeg ikke kunne ropt ut på den lokale Rema 1000 en vanlig lørdag, hengt opp på lapp på samvirkelaget der jeg er oppvokst eller sagt personlig til hver og en av dem jeg er venner/"venner" med.

Jeg viser bilder av ungene mine. Mindre og mindre av den eldste, men ofte av de to små. Det er hyggelig å vise frem ungene og tilbakemeldingene er utelukkende positive. Jeg har mye slekt, gamle venner, tidligere naboer som venner på Facebook og siden vi gjerne bor mange mange mil fra hverandre er dette måten vi får fulgt med hverandre på. Det er koselig!

Jeg er veldig bevisst på hva jeg deler og hvem jeg deler med. Alle er ikke det, men det er de ikke på Rema 1000 eller på samvirkelaget heller. De ville gjort og delt rare ting analogt også.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 11:58   #42
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Å kalle det fasadebygging syns jeg er veldig snevert syns jeg. På FB så har jeg ganske strenge regler for hvem jeg deler bilder med. Kun familiemedlemmer og nære venner. I og med at jeg har mye familie på en annen kant av landet, så prøver jeg å dele litt bilder innimellom slik at besteforeldre kan følge litt med. Her deler jeg på lukket blogg, og tenker at en blogg er å dele litt av livet sitt. Både på godt og vondt. Noen ganger er det med bilder, andre ganger uten. Men jeg deler bevisst færre bilder av eldste enn av yngste.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 12:16   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg tenkte faktisk på fasadebygging med barna som utstillingsdukker da jeg så dentinistabloggen på bt.no:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 12:55   #44
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg skulle ønske vedkommende hadde kommet med enda mer fornuftig om at vi må ha et edruelig syn på bildedeling og ikke surt oppgulp om vikarierende motiver hos andre. Kan man ikke fronte viktigheten av å ivareta barns integritet på nett uten å anklage andre for fasadebygging i samme slengen? Og kan folk få få til noe og fortelle om det uten at vi skal fnyse "fasadebygging" smålig etter dem? Det hadde i alle fall vært særdeles ukoselig og uinspirerende å være f.eks. her på FP om vi hadde hatt sånne takter, der folk jo er flinke til å dele det de er gode på og får til. Enten det er kosthold som legges om, turer som gås, bøker som leses osv.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 16:46   #45
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Kan man ikke fronte viktigheten av å ivareta barns integritet på nett uten å anklage andre for fasadebygging i samme slengen?

Dette er veldig riktig synes jeg. For ordet "fasadebygging" insinuerer en intensjon som jeg ofte ikke oppfatter som korrekt. Det er mange brukere her som viser mye bilder og forteller om barna sine på en måte som jeg synes er langt over grensene mine, uten at jeg tror det er for å bygge fasade, men mer en annen oppfattelse av hva som er greit.

Det er ikke noe fasitsvar på hvor mye som er passe heller, for det varierer fra person til person. Jeg hadde kaldkvælt moren min om hun hadde lagt ut like mye om meg som mange gjør her om barna sine, mens andre vil kun synes at det er koselig kanskje.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 19:05   #46
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Til å bli paranoid av.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 19:10   #47
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Legger vi ut bilder av ungene må vi også tåle at de legger ut bilder av oss, uten tillatelse.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 19:40   #48
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 22:54   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.


Jeg er veldig bevisst på hva jeg deler og hvem jeg deler med. Alle er ikke det, men det er de ikke på Rema 1000 eller på samvirkelaget heller. De ville gjort og delt rare ting analogt også.

Det jeg tenker og.

Så en venninne av en venninne poste på Face i dag at hun var sjokkert over at en fremmed mann hadde postet bilde av hennes barn på sin profil. Hun måtte fortelles at dette kunne ha med at profilen hennes var helt åpen.
Det er vel jevnt over snakk om å tenke litt lenger enn det nesa ser, og klarer man ikke det på nett så har jeg ingen tro på at man klarer det ellers heller.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 23:27   #50
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

"Hvordan mora til vokalisten i Fnattomania ser ut usminket".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 00:08   #51
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Og blir ungene våre kjendiser så kan det hende at andre legger ut bilder av oss overalt uten å spørre. "Hvordan mora til vokalisten i Fnattomania ser ut usminket". "Noen ganger faller eplet langt fra stammen. Designerens mor avslørt som sjuske"

.. eller: "Prinsens mor er blogger"

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 07:52   #52
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.


Jeg er veldig bevisst på hva jeg deler og hvem jeg deler med. Alle er ikke det, men det er de ikke på Rema 1000 eller på samvirkelaget heller. De ville gjort og delt rare ting analogt også.


Det er meget mulig at andre, de man selv mener går over streken, er veldig bevisst på hva de deler med omverden også.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 08:53   #53
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det er meget mulig at andre, de man selv mener går over streken, er veldig bevisst på hva de deler med omverden også.

Det er ikke min erfaring, men du har sikkert rett.

(Husker fremdeles med store mengder fjernskam min tidligere nabo som delte en strøtanke om å gå fra kona med sine 700 nærmeste venner.)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 08:58   #54
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 09:00   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg kjenner jeg er litt på Harriet sin tankegang om hva jeg legger i begrepet fasadebygging. Jeg ser for meg Happymuffinblogger i pastell og offwhite, hvor alt framstår som en lykkeboble, alle er rene, pene og smilende, og barna er fargekoordinerte med mor.

De gangene jeg legger ut bilder av ungene her, og det er mest av Lillemann, er det mest for at jeg er så forbanka stolt av et eller annet, og jeg vil vise det fram for hele verden. (He he, det er nok at han smiler litt godt, for at jeg blir stolt av ham, altså.)

Jeg skal ikke legge skjul på at det da er gøy og hyggelig å få tilbakemeldinger som bekrefter hva jeg var på jakt etter - se så fin en unge jeg har.

Noen fasadebygging klarer jeg ikke se det er, men et egoboost, er det jo til en viss grad.

FP behandler jeg som Mega (vi har ikke Rema.) Det jeg legger ut på veggen på FB kan jeg si høyt på Mega. Jeg legger ut bilder av barna der og, mest for å dele med familie og venner som bor langt vekk, og jeg siler hvem som får se bildene. Uansett hvor godt jeg siler, kan det likevel skje at en eller annen skulle finne på å dele bildet, ergo legger jeg heller aldri ut bilder som ikke kunne hengt på oppslagsveggen på Mega.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 09:31   #56
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er ikke min erfaring, men du har sikkert rett.

Jeg tror det Ramses vil si er at det ikke er noen automatikk i at det en selv mener er fornuftige grenser nødvendigvis er det, eller bør være det for alle. Og at det da nødvendigvis også finnes mange som setter grensen et annet sted enn en selv ville gjort uten at det betyr at disse andre er ubevisste mennesker som ikke har tenkt nøye gjennom det hele.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 09:59   #57
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg legger ut bilder av ungene på FB, og jeg har vel lagt ut (og tatt bort) ett i M2. Jeg legger ut helt vanlige hverdagsbilder så familie langt av sted kan følge med, og det er ingen bilder som jeg hadde hatt problemer med å ha i lokalavisa, på Rema osv. Men jeg har ikke åpen profil.

Jeg bryr meg ikke om at folk laster opp bilder av megselv på FB heller, selvom jeg har tatt vekk navnet mitt fra de verste fyllebildene fra studietida. Det kan føre noe godt med seg også - her om dagen la noen ut et gammelt bilde der jeg hadde på en alldeles uanstendig kort topp, og fant ut at jeg hadde knallfin mage en gang for lenge siden, så nå har jeg begynt å ta situps.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:09   #58
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg har vel lagt ut noen bilder her, men fjernet etterpå. Rett og slett fordi her er jeg ansiktsløs. På Fb deler jeg litt i lukket profil med mine 300 nærmeste venner. Bloggen er åpen for alle og det er nøye gjennomtenkt hva jeg legger ut der. Fasadebygging, kanskje? Dog må jeg innrømme at det ikke er en blankskurt fasade jeg bygger. Men noen ganger kan jeg nok virke kvalmende ordentlig. Men det er ingen vane.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:16   #59
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg kan ikke se at det er så galt å velge å ha et redigert/polert/ordentlig bilde av seg selv i enkelte sammenhenger. Jeg forteller jo ikke sjefen på jobb alt om hvem jeg klinte emd i studietiden eller deler sexlivet mitt med naboen. Noen gjør sånt og synes det er greit, men for meg er det viktig å kunne dele noe med noen og annet med andre og ikke noe med atter andre igjen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:20   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Problemet er vel at noen tror at du bare er det du viser. Det opplever jeg av og til via blogging og ofte må jeg påpeke at bloggen ikke er mine innerste tanker og alle sidene av livet mitt. Det er en liten bit av overflaten.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no