Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 19:12   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Få se!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Her finner du den

Men jeg syns ikke fargene kommer så godt fram på bildene der. Det ytterstoffet er mere grønt i hvertfall.

Nydelig!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 20:30   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Så fin den er - takk for titten!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:01   #23
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men jeg syns ikke fargene kommer så godt fram på bildene der. Det ytterstoffet er mere grønt i hvertfall.

Det er jeg helt enig med deg i, det er ikke alltid like lett å få riktig farge-gjengivelse!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:04   #24
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Kjempelekre!
Tror jeg må notere deg i bakhodet hvis jeg skulle finne på å få flere barn noen gang.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 10:15   #25
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mine poser

Flotte poser!

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 10:18   #26
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mine poser

Så utrilig flink du er. De var kjempeflotte.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 13:44   #27
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Her er min siste, sydd til bag. Nytt design fra meg på pose-formen, og er ganske fornøyd selv!





__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08

Sist redigert av LilleLeo : 31-08-07 kl 00:06.
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 13:51   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Den siste der var bare rålekker!!! Er du villig til å dele mønster og oppskrift? (Sånn i tilfelle jeg forhåpentlivis skulle bli gravid snart... )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 13:56   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Den siste der var bare rålekker!!! Er du villig til å dele mønster og oppskrift? (Sånn i tilfelle jeg forhåpentlivis skulle bli gravid snart... )

Jeg har faktisk ikke mønster. Det eneste jeg kan råde deg å gjøre, er i såfall å studere bildene, og prøve å finne din egen form på posen.
Jeg har studert utallige bilder, og poser i butikkene, før jeg laget denne.
Jeg burde vel kanskje laget et mønster av den før jeg sender den videre når jeg tenker jeg om.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 14:49   #30
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Den siste der var skikkelig lekker. Vi har noe lignende form på dunposen til lillesøster og den er helt super. Egentlig burde vi hatt en sommerpose av samme typen, kanskje jeg skulle fri til symaskinen min og høre om den vil ha en liten date?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 21:42   #31
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Du har virkelig perfeksjonert dette her du LilleLeo.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 22:36   #32
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Flotte poser!

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 20:37   #33
Djein
Amatør
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 8
Djein har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mine poser

Oj, det var knallfine poser!

Djein er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 21:45   #34
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser



Har forresten laget ny side, følg signaturen min!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 22:19   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Hvor er signaturen din?
Når har du termin?

Kanskje sikret så bestille en i god tid før terminen din, du syr vel ikke så mange i tiden etter tenker jeg.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 22:32   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Jeg falt pladask for den siste posen - så synd jeg ikke har bruk for den!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 22:51   #37
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mine poser

Den siste posen var bare rålekker

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 22:52   #38
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Se der ja, signaturen min har blitt fjernet av administratorene.

http://vognposer.blogspot.com er adressen iallefall.
Jeg har termin i september. Hvor mange poser jeg kommer til å sy etter fødsel
kommer jo litt an på formen min, håper jeg vil være i fin form og sy når jeg har kommet inn i rutiner etc.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 15-05-07, 00:05   #39
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Se der ja, signaturen min har blitt fjernet av administratorene.

http://vognposer.blogspot.com er adressen iallefall.
Jeg har termin i september. Hvor mange poser jeg kommer til å sy etter fødsel
kommer jo litt an på formen min, håper jeg vil være i fin form og sy når jeg har kommet inn i rutiner etc.


Da satser jeg på at du er i form igjen i desember/januar igjen.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 15-05-07, 00:09   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Se der ja, signaturen min har blitt fjernet av administratorene.

Neida.
Men her på FP vises den bare i det første innlegget du har på siden.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no