Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Abort grunnet tvillinger?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 16:40   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Abort grunnet tvillinger?

Jeg har lest denne før, og jeg synes det er forferdelig trist. Jeg kunne til en viss grad ha forstått det dersom de hadde blitt uplanlagt gravid, men når man med åpne øyne prøver, og deretter avbryter fordi vareopptellingen var feil, blir det bare trist. På lik linje med abort pga. feil kjønn.

Jeg føler meg også uendelig heldig som har fått tvillinger, og siden graviditeter ikke er helt min greie, er det bare bonus å få to barn på en graviditet. (Skulle bare ønske man fikk dobbelt perm også )

Koma er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no