Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Nick - kjønn og andre attributter

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-13, 10:45   #21
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Toffskij har hankjønnsendelse.

Barnelærdom.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 10:52   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Toffskij har hankjønnsendelse.

Toffiskij har jo gevær og bjørneskinnshatt også - veldig maskulin spør du meg. Jeg blir derfor alltid litt forvirret i "hva har du på deg i dag?"-tråden fordi du alltid går i skjørt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 10:55   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Selv så heter jeg jo -sara og har hele amerikas lille kjæreste (stumfilmstjernen Mary Pickford) som avatar, så det er vel lite tvil om hvilket kjønn jeg er, egentlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:02   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, æ trur æ må byinn å skriv sånn som æ snakke. Æ forvirres av at folk ikke prate som dæm skriv, æ å.

Det tror eg e en god idé, eg bor jo på østlandet, og opplevar at folk blir overrasket når de møtar meg og hørar at eg faktisk snakkar bergensk!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:03   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Jeg bare tulla! Dere kan jo ikke skrive sånn!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:05   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Toffskij har hankjønnsendelse.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har vært veldig usikker på kjønnet ditt. Jeg tror det har med med avataren enn nicket å gjøre egentlig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:25   #27
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Toffskij har hankjønnsendelse.

Toffskaja har ikke samme schvungen. Men jeg har alltid vært litt usikker på den muldvarpen, som jo har opptrådt som jordmor på barne-tv.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:28   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Jeg er naiv på sånt. Siden det overveldende flertallet her inne er damer så antar jeg at alle er damer såfremt nicket er helt tydelig på det motsatte. Ikke at det spiller så stor rolle for min del.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:31   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Jeg er jo mann - og jeg er mørk, men det vet jo alle.
Jeg tenker ikke så veldig på hvem folk er - de stemmer aldri i hodet mitt likevel - jeg tror jeg vet hvem som er menn.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:31   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg bare tulla! Dere kan jo ikke skrive sånn!

Nå nei, du. No bli det sånn hær. For bestaindi!
Så slipp du å bli åverraska når vi træffes en gang.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:33   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Herlighet... Når jeg leser det jeg skriver så får jeg sånn følelse av at jeg er hun berta på facebook fra Torsdagskveld fra Nydalen.

Smiiiiilefjæs!

(Ninette Karlsen, het hun visst)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:34   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det tror eg e en god idé, eg bor jo på østlandet, og opplevar at folk blir overrasket når de møtar meg og hørar at eg faktisk snakkar bergensk!

Jeg har aldri tenkt på deg som bergenser.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 11:34   #33
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå nei, du. No bli det sånn hær. For bestaindi!
Så slipp du å bli åverraska når vi træffes en gang.

Jammen jeg lover å ikke bli overrasket. Jeg skal ikke lette på et øyenbryn en gang. Lover!

Men treffes skal vi. Såh!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 12:06   #34
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Herlighet... Når jeg leser det jeg skriver så får jeg sånn følelse av at jeg er hun berta på facebook fra Torsdagskveld fra Nydalen.

Smiiiiilefjæs!

(Ninette Karlsen, het hun visst)



Jeg tror liksom ikke jeg tenker så mye på sånt, men så kommer jeg på treff, og så ser folk helt annerledes ut enn jeg hadde sett for meg. Fem minutter senere har jeg glemt hva jeg hadde sett for meg, da. :gullfisk:

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 12:45   #35
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har vel blitt tatt for å være mann i sin tid, ikke pga det jeg skrev eller måten jeg ordlegger meg på, men fordi damer velger da ikke sorte ryttere som avatar? De må jo ha fluffy kaniner og den slags.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ikke et stikk til deg, altså, nokon, som har kanin i avataren.

Hybelkaninen min!? Eg synest den er svært kledeleg, bare så det er sagt. :tjue grunner til å ikkje interiørblogge:

Eg trudde du var mann ei stund, eg trur det er ein kombinasjon av nick med hankjønnsending (for det var du som var Mauser?) og avatar). Du har jo ikkje ein utprega feminin avatar, akkurat.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg er en pøntehubro.

Forresten er jeg dypt sjokkert over at ikke alle snakker slik de skriver. Jeg har møtt noen FPere, og opptil flere av dem som skriver bokmål snakker dialekt.

Det har eg og opplevd. Det er litt fascinerande, for eg har ein brukar her eg har sett føre meg med austlandsdialekt heilt til eg møtte henne. Då blei eg litt overraska over at ho snakka bergensk. Men etter at eg høyrde at ho snakka bergensk på ordentleg, synest eg Bergen-dialekta skin gjennom alt ho skriv, i form av tydelege -en-endingar og slikt.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg telte litt, jeg. Kom på 30 brukere (noen av dem ikke aktive lengre) som jeg vet ganske sikkert at er menn, og av dem er det to som har pappanick (rettere sagt: én som har noe med "daddy" og én som har noe med "far"). Så er det en liten håndfull som har åpenbart mannlig klingende nick (Thomas, Edvard), men det er også en liten håndfull "mannlige" nick som jeg vet er damer, så akkurat det beviser ikke stort.

Når jeg søker i medlemslisten etter nick som inneholder "mam", får jeg 145 treff, mens "mor" gir 152. Mange av disse er ikke aktive brukere, og prosentvis er det nok færre enn 2 av 30, men det er altså en hel haug med mammanick.

Eg er med andre ord fordomsfull. Eg skal tenke meg om før eg outer det igjen.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er naiv på sånt. Siden det overveldende flertallet her inne er damer så antar jeg at alle er damer såfremt nicket er helt tydelig på det motsatte. Ikke at det spiller så stor rolle for min del.

Det speler ikkje så stor rolle for meg heller, eg begynte bare å tenke på det...

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 12:47   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Skremmern var ikke Mauser.
Det hadde tatt seg ut.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 12:48   #37
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Har Mauser byttet nick?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 12:52   #38
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Skremmern var ikke Mauser.
Det hadde tatt seg ut.

Då er eg heilt ute og kjøre... Eg trudde det, eg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 12:52   #39
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Eg trur eg skal slutte å snakke i denne tråden.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 12:57   #40
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Nick tror jeg ingen har reagert på (eller?).
Signaturen min derimot har jeg fått en del reaksjoner på.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no