Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Perfekt for den modne kvinne

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 11:25   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Man skal ikke se bort i fra at du kommer til å få en fremtredende rolle i selvbiografien min, glitter.

"Hun som gjorde at jeg gjenoppdaget foto, og ikke minst fant en fantastisk butikk (tror jeg) i Oslo!"



Tronsmo har også fantastiske fotobøker til inspirasjon. Jeg kunne bodd i den butikken tror jeg. Gode romaner, god politisk lektyre, gode bøker om musikk, fantastiske coffeetablebooks, tegneserier, dingser, barnebøker... Hva mer kan man be om?

Har du fått testet utstyret, forresten?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:46   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Tronsmo har også fantastiske fotobøker til inspirasjon. Jeg kunne bodd i den butikken tror jeg. Gode romaner, god politisk lektyre, gode bøker om musikk, fantastiske coffeetablebooks, tegneserier, dingser, barnebøker... Hva mer kan man be om?

Har du fått testet utstyret, forresten?

Jepp! Jeg har kopiert opp noen gamle aktbilder ( , meget dydige sådan, altså. ), raida min bestemors negativarkiv og kopiert opp bilder av mine foreldre og søsken tatt for mange år siden, og skal kopiere opp bilder fra min yngste sønns fødsel i kveld!

Fungerer utmerket!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:52   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp! Jeg har kopiert opp noen gamle aktbilder ( , meget dydige sådan, altså. ), raida min bestemors negativarkiv og kopiert opp bilder av mine foreldre og søsken tatt for mange år siden, og skal kopiere opp bilder fra min yngste sønns fødsel i kveld!

Fungerer utmerket!

Så bra du ble fornøyd! Det er ganske gøy. Gleder meg til å få satt opp mitt nye.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:54   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

De var dødstøffe!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:53   #25
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den med "I haven't had my coffe yet..." er nå på desktopen min. (Er det urpofesjonelt, mon tro?)

Eller erkeprofesjonelt?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:15   #26
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Knallstilige

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:06   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Eller erkeprofesjonelt?

Ahem. Jeg mente å skrive uprofesjonelt...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 12:11   #28
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ahem. Jeg mente å skrive uprofesjonelt...

Jeg LESTE faktisk uprofesjonelt ...

Jeg har den første er på desktopen min. Det er min livsfilosofi.

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 14:27   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Veldig bra! Vet hvor den bokhandelen er, så jeg tror jeg skal innom der en tur.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 14:42   #30
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Perfekt for den modne kvinne

Knalltøffe!

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no