Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-15, 00:13   #61
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Bildet rører folk, det er tydelig. Og budskapet er så viktig at jeg tenker at vi må tåle ubehaget det er når bildet dukker opp i newsfeeden. Pappaen til gutten orker å dele fordi han håper det vil forandre alt. Da må jaggu meg vi tåle å se også.

http://lajkat.aftonbladet.se/svensk-...ll-flyktingar/

http://www.mirror.co.uk/news/world-n...kurdis-6377593

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-15, 01:23   #62
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Det virkar:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/s...om/a/23518378/

Eg har også gitt i dag. Eg har tenkt på det lenge, men det bildet gjorde at eg faktisk fekk fingeren ut og fekk gjort det.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-15, 02:14   #63
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

I don't care. Det er så jævlig at hensikten helliget midlet. Alt som kan få folk til å reagere og handle trumfer personvern og fintføleri. Sorry. Hulk.

Helt enig. Dette er den jævlige sannheten folk trenger for å forstå hva som skjer og gidde å bry seg om det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no