Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Å parkere på HC-parkeringen!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-15, 22:20   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Synes det var lurt jeg.

Men i serien "man vet aldri alt om andre" etc, tenker jeg at den gangen man ser en mann gå ut av bilen på en sånn parkering, kan man vel være ganske sikker på at han har feilparkert.

Kanskje det er Espen Esther Pirelli?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:20   #42
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kanskje det er Espen Esther?

Ja, det er det eneste . Hm.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:22   #43
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg har ved flere anledninger sett folk parkere der med barnesete i bilen, men ikke med barn i. Teknisk sett har de da lov å parkere der, men jeg synes likevel det er litt frekt. Enten så skjønner de ikke, eller bryr seg ikke, om hva som er den egentlige meningen med slike parkeringsplasser.


HMF! Det er jo unektelig ganske dårlig gjort. Spesielt siden vi er så lovlydige at vi ikke en gang parkerer der når vi har med ungen hvis vi skal ta med oss bilsetet (jfr forrige svaret mitt). Føler meg jo som den streberen her jeg sitter.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:23   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Synes det var lurt jeg.

Men i serien "man vet aldri alt om andre" etc, tenker jeg at den gangen man ser en mann gå ut av bilen på en sånn parkering, kan man vel være ganske sikker på at han har feilparkert.

Og da bør man ha klar en lapp til å legge under vindusviskeren.

"De er gjerne ikke klar over det, men i Bibelen står det "Til mann og kvinne skapte han dem", og de er pr. definisjon mann. De kan ikke parkere på denne plassen. Vennligst flytt kjøretøyet umiddelbart."

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:24   #45
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og da bør man ha klar en lapp til å legge under vindusviskeren.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:26   #46
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Er ikke det å la dem slippe litt billig? Jeg høyner med en banan i eksosrøret.

Og med eksosrøret så mener du bilens eksosrør? #baresjekkerforsikkerhetsskyld

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:48   #47
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mulig jeg er grei og naiv og sånn, men det der hadde jeg ikke gjort. Jeg kan f eks se for meg krisesituasjoner der jeg tenker at jeg må kunne godta at andre gjør kontroversielle valg, uten at jeg skal aksjonere av den grunn. F eks. nybakt mor tom for morsmelkserstatning og ingen ledig parkeringsplass. Nødstilfelle. Tenk om bilen min skulle stått og blokkert henne i evigheter av den grunn. Det blir for meg veldig idiotisk å aksjonere mot andres dumhet, med dumhet.

Det må legges til historien at han som sperret inne var godt kjent med hvem som stod på plassen uten bevis, men jeg ser hva du sier og jeg hadde nok tenkt mer som deg om jeg var i den situasjonen.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 23:09   #48
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Digresjon, men i Stavanger har vi egne parkeringsplasser for kvinner. De er merkelig nok ganske ofte ledige også. (Jeg parkerer riktignok ikke der.)

Jeg burde definitivt ha hatt spesialtilpasset parkeringsplass for kvinner da jeg var gravid med tvillingene. Parkeringsplassene på jobb var enda smalere enn normen på den tiden, og jeg holdt på å forgå hver gang jeg skulle ut og inn av bilen, husker jeg. Kollegaene mine trodde jeg dramatiserte helt til et par av de fikk gleden (?) av å se en kvinne på 1.68 m og en omkrets på 12 m manøvrere seg ut av en stasjonsvogn med 10 cm avstand til nabobilen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 23:16   #49
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg burde definitivt ha hatt spesialtilpasset parkeringsplass for kvinner da jeg var gravid med tvillingene. Parkeringsplassene på jobb var enda smalere enn normen på den tiden, og jeg holdt på å forgå hver gang jeg skulle ut og inn av bilen, husker jeg. Kollegaene mine trodde jeg dramatiserte helt til et par av de fikk gleden (?) av å se en kvinne på 1.68 m og en omkrets på 12 m manøvrere seg ut av en stasjonsvogn med 10 cm avstand til nabobilen.

Jeg håper det enten mangler et komma et sted eller er en overdrivelse her, for 12 meters omkrets hørtes ikke veldig behagelig ut, uansett avstand til nabobilen, vanskelig ut? eller er det mitt hode som ruller med omkretsberegninger nå? Jeg ser for meg at du må ha vært 3-4 meter bred, liksom?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 23:40   #50
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Det er nok en overopphopning av litt store suver blant folk som faktisk ER bevegelseshemmede. Endel er avhengig av å ha med seg endel, deriblant rullestol. Så lenge det er plass til de som trenger handicapplass har jeg ikke filosofert over det. Det at bilen går på tomgang irriterer meg imidlertid ganske mye. For ikke å snakke om sånne som ikke parkerer, men bare står og venter og dermed gjør det ufremkommelig for alle andre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 23:41   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til biler feilparkert på hc-plass noen gang. Det er ledig der 99% av tiden der jeg pleier å parkere.

Samme her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 00:00   #52
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er nok en overopphopning av litt store suver blant folk som faktisk ER bevegelseshemmede. Endel er avhengig av å ha med seg endel, deriblant rullestol.

Og så har man gjerne behov for en litt høy bil så man kommer seg ut og inn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 00:01   #53
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg håper det enten mangler et komma et sted eller er en overdrivelse her, for 12 meters omkrets hørtes ikke veldig behagelig ut, uansett avstand til nabobilen, vanskelig ut? eller er det mitt hode som ruller med omkretsberegninger nå? Jeg ser for meg at du må ha vært 3-4 meter bred, liksom?

Jeg overdriver litt.

Men jeg var virkelig gedigen. Jeg skjønte det ikke da, men når jeg ser bilder blir jeg helt svett.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 00:11   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg overdriver litt.

Men jeg var virkelig gedigen. Jeg skjønte det ikke da, men når jeg ser bilder blir jeg helt svett.

Jeg tror deg så gjerne. Min (da) tvillinggravide venninne måtte få hjelp til å ta på sokker, brukte mannens tøfler som sko, måtte kjøres på besøk til meg (bodde 200 m unna) og doblet kroppsvekten sin. Det skal nevnes at hun var ei flis i utgangspunktet, da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 00:29   #55
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Det kan være grunner for all ulovlig parkering. Jeg kjørte en meget alvorlig syk mann til legevakta, eneste sted å parkere var på Handicap. Han burde strengt tatt hatt ambulanse, men tilfeldighetene gjorde at han ble syk rett ved min bil så det gikk raskere. (Han ble enda dårligere i bilen, men da var det for sent å angre.)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 00:45   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Nja, det kommer selvsagt an på graden av alvoret i feilparkeringen.

Det ender vel med at plassene nær utgangen og i god belysning blir forbeholdt forhenværende feilparkere med bananskrekk...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 01:16   #57
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Niobe, du deler ikke erfaringer med alle andre med HC-bevis. Jeg har opplevd mange ganger i Oslo at det ikke finnes parkeringsplasser, og at grunnen til det er folk som har parkert på HC-parkering uten å ha bevis i ruta. Og jeg har brukt HC-bevis av og på i over fjorten år, og har aldri opplevd et stygt blikk eller en kjip kommentar - og det er slett ikke alltid jeg bruker krykker og jeg brukte rullestol bare i en periode. Jeg har dermed ingen problemer med "borgervernet", tvert i mot.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 01:19   #58
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Haha, jeg husker da jeg kjørte til/fra kontroller på slutten av tvillingsvangerskapet, og så vidt rakk frem til rattet (magen buttet i, men jeg kunne ikke ta setet lenger bak for da rakk jeg ikke frem til rattet) Sleit absolutt med å komme meg inn i bilen på trange parkeringsplasser, ja.

Jeg har irritert vettet av meg på de som bruker familieplassene når de ikke har barn med seg. Jeg var spesielt tilhenger av disse plassene da tvillingene satt i babysetene, og vi skulle ha et ut på hver side (da var de fleste vanlige p-plasser for smale). Husker en gang jeg skulle på IKEA og hadde med meg de 3 eldste, som da var yngre. Skulle bl.a. ha med meg et babysete + to små og stod og ventet ens ærend på at det skulle bli en ledig familieparkering. Så har jeg da stått der i over 15 min før noen skal ut med bilen, men rygger for å gi dem god plass til å kjøre ut og så kommer det en middelaldrende dame (uten barn) og smetter inn før jeg får sukk for meg. Da ble jeg skikkelig harm, gikk ut og banket på ruten hennes og sa at "disse plassene er for biler med barn,og dessuten har jeg ventet på denne plassen i et kvarter". Hun ble nokså paff da, og flyttet seg heldigvis, men fy fader så irritert jeg har vært over biler som helt tydelig ikke har barn med seg som bruker disse plassene. Syns nesten det burde ha vært egne tvillingparkeringsplasser (det var virkelig et puslespill å komme seg ut med to babyseter).

Jeg elsker for øvrig kvinneplassene på parkeringshuset inne i byen, og foretrekker absolutt disse. Spesielt etter at svogeren min lånte bilen vår, og parkerte den lenger inn for så å komme tilbake til en robba bil. Da følte jeg meg ikke veldig trygg i parkeringshusene der inne lenger (i tillegg til alle historiene man hører om det som har foregått der). Ja til flere kvinneplasser!

Når det er sagt husker jeg at det alltid var få ledige HC-plasser på sykehuset her da jeg kjørte HC-bil med pasient i. Da var det ekstra kjipt de gangene vi hadde mistanke om at de som hadde parkert der ikke hadde behov for plassen (fordi de ikke hadde bevis i vinduet), fordi det bød på ekstra utfordringer for oss å få bilen ned i parkeringsgarasjen hvor det var veldig trangt både å kjøre, og å få ut rullestolen/heisen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 10:43   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Men er det reelt at det skjer overfallsvoldtekter i stor utstrekning i parkeringshus?

Sånn ellers bør de jo sikre garasjen bedre generelt, det er vel ikke verre for kvinner enn for menn å få bilen robbet?

Jeg har aldri følt meg utrygg i parkeringshus, og har tenkte at det er bedre belyst og overvåket enn en hvilken som helst bakgate.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 10:48   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Også tenker jeg at Oslo må være temmelig dårlig prosjektert for HC-plasser. Jeg har samme erfaring som Poly at det er ledige HC-plasser (mer enn én) i 99 % av tiden, mens det åpenbart er mangler andre steder.

(Og nei, det var ikke sniping på noen måte, jeg er definitivt glad for ikke å trenge en HC-plass.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no