Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Genial oppbevaring av gavepapir?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-12, 23:06   #21
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har mine i noe så fancy som en kommodeskuff. Funker ypperlig.

Ja, etter litt forskning har også vårt havnet i en kommodeskuff. I en grunn skuff. Det enkleste er ofte det beste!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 23:13   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.029
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Jeg planlegger å anskaffe en søppelbøtte til formålet

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 23:16   #23
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Også er det beste at man finner så mye annet spennende på nyttig.no!

Hva med en sjarmerende fløtemugge?
ikke så stor, men til gjengjeld ganske så veldreid!



Man MÅ jo bare elske den melkemugga.

Jeg må for øvrig innrømme at jeg faktisk har noe fra Nytt og Nyttig, og ikke bare det: Jeg er dritfornøyd med det også. Nemlig dette:


Veldig enkelt, og fungerer som et egg (eller som hyller da, hvis man nå skal være pirkete ). Jeg er dog ikke større enn at jeg fremdeles innrømmer jeg er glad for at det ikke var jeg som bestilte dem og måtte hente dem på postkontoret.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 23:19   #24
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Oh... Glemte å faktisk svare på spørsmålet. Vi har alle rullene våre liggende oppå klesskapet. Kanskje ikke den mest geniale oppbevaringsmåten når jeg tenker etter. Men vi driver å rydder i klesskapene våre for tiden. Så kanskje jeg skulle gå for en variant av kommodeskuff-metoden, og rydde plass i en av skuffene inni skapet til dette.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 23:30   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Jeg har kjøpt en høy flettet kurv på loppemarked der alle rullene med gavepapir står.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 23:33   #26
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Tja altså, har ikke gavepapir jeg.
Lurer litt på hvor det blir av til enhver tid, men noe sier meg at det jeg ikke bruker opp, det blir jeg så eitrandes sinna på etter det har detti ut av skapet hver dag i 2uker, at det går i bosset.

Jepp, det blir min side av saken.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 23:47   #27
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Wow! Har dere virkelig system for oppbevaring av gavepapir? Jeg er fornøyd hvis jeg i det hele tatt har gavepapir i hus. Særlig hvis vi har tape også. De rullene vi eventuelt har ligger og slenger et eller annet sted. Gjerne på toppen av et skap.

Eg og. Viss ikkje må ein finne på noko lurt. Matpapir og garn kan fungere.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 10:31   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Vi har en plastposeholder fra IKEA hengende på den ene boden. Den koster 20 kroner eller noe sånt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 10:36   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Vi har julegavepapir i en høy pappboks som settes på loftet, sammen med navnelapper og ubrukte julekort.
Gavepapir og bokbind ligger i en kommodeskuff i boden, sammen med bånd og de aller fleste ruller blir krønsjet i det ene hjørnet fordi skuffen blir for full av ruller nå som det er sesong for bokbind..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 10:38   #30
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Jeg har også gavepapir i den geniale oppfinnelsen

kommodeskuff.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 10:42   #31
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Her oppbevares det i en stor papirpose fra Ikea, stående i klesskapet.

Samme her, og jeg skulle virkelig hatt en sånn ulepolitimann, som brølte "Ligg unna" hver gang jeg åpnet kjøleskapet etter kl. 20 om kvelden.

  Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 10:44   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Har de i en kurv-sak. Der står også 4 plakater som skal få ramme, noen ruller med tapet, litt rester av vinylgulv og sikkert en koloni med hybelkaniner.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 11:16   #33
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Litt her og der, men har en plan om at de skal organiseres, en gang.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 13:37   #34
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Hvor genialt det er vet jeg ikke, men jeg setter gavepapirrullene i en søppelbøtte fra Ikea.

Samme her. Da ser jeg hva jeg har uten å måtte dra det utover.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 14:10   #35
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Man tar en norgespakke, klipper av toppen, teiper igjen bunnen og spikrer opp på veggen. Funker fjell. Og når man så skal ta bilde av nevnte kreasjon for å dele sin genialitet på FP oppdager man jo at den forlengst er falt ned og byttet ut med en mer solid variant, fra trofast serien til IKEA. Funker det også....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 14:23   #36
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Gavepapiret står fremme på arbeidsrommet i en flott kinesisk urne. At jeg kjøpte den på auksjon for over 15 år siden og betalte over 4000 kr for den er en helt annen sak. Den er i det minste en meget pen gavepapiroppbevaringsenhet...

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 18:35   #37
small
ny
 
small sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 24
small har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Genial oppbevaring av gavepapir?

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg oppbevarer gavepapir i en papphylster beregnet for å sende plakater etc. Har i endestykket i bunnen og åpent på toppen.

Ahh!!! Så lurt.

Ellers er det jo lurt også å ta vare på tørkerullhylser som en trer gavepapirrullene inni. Så ligger papiret på plass om ikke annet.

Ikea sin poseholder bruker jeg.

__________________
Vestlending, samboer og mamma til 2005-gutt

Sist redigert av small : 11-09-12 kl 18:37. Årsak: rettelse fra pavepapir til Gavepapir :knis:
small er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no