Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Enda ein gåvetråd - 70 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-18, 22:08   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Enda ein gåvetråd - 70 år

Min far fyller 70. Me har feira via ein ferietur i sommar. Me vart påspandert, så me føler vel at me må "ta i" litt på gavefronten. Ergo er me ikkje fastlåst på pris


Han er glad i hytteliv og reising, fot- og skiturar.





Me er opne for forslag både på vanlege gåver og opplevingar eller reise.



Eg trur han ville sett pris på ei helg saman, men kvar? Me har berre fredag til søndag pga.skule/jobb. Har tenkt på høgfjellshotell, men alle helger i vinter ser ut til å vere opptatt. Mulig eg må ringe. Hotels.com påstår iallfall at det er opptatt.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 15:30   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda ein gåvetråd - 70 år

En juleforestilling eller - konsert, eventuelt med middag?

Tror veldig mange hoteller har en del rom de ikke legger ut på bookingsider, har selv også fått bestilt rom selv om booking.com sa det var "fullt".

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 23:10   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda ein gåvetråd - 70 år

Du kan sikkert bestille rom ved å bestille på hotellet sin side. Jeg anbefaler Rauland i Telemark.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-18, 12:22   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda ein gåvetråd - 70 år

Da jeg og mannen fylte 40 fikk vi i gave en helaften ("lang kveld") på Vianvang hos Arne Brimi, i gave fra min mor. En fantastisk opplevelse som virkelig anbefales! Kan kombineres med overnatting på Brimi Sæter eller Brimi Fjellstugu (vi har overnatting i nærheten da, så det gjorde ikke vi).

Hytteliv, fotturer, mat og opplevelser på rekke og rad, de har diverse pakker man kan bestille.

Det har vi gitt i 70-årsgave til min svigermor.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-09-18 kl 12:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no