Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-17, 09:50   #61
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.


Noe av det om har provosert meg aller mest når det gjelder feminisme i Norge i det siste, er at vi har en kvinnelig gravid statsråd som tillater seg å rakke ned på feminismen. At det er overhodet mulig å være så historieløs at man ikke ser at man står på skuldrene til tusener av kvinner som har kjempet fram kvinner i politikken, kvinner i offentligheten også om de har barn, permisjonsrettigheter, barnehageplasser osv. Jeg veksler mellom å bli matt og rasende.

Ja, ikke sant? Snakk om å tråkke på dem som har gått foran og kjempet frem det hun tar som en selvfølge i dag.

Med Trump og ondkristne republikanere i det hvite hus, så er det viktigere enn noensinne å kjempe for retten til trygg og tilgjengelig prevensjon og abort for kvinner verden over.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:02   #62
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mulig ganske mange har himlet, da. Eller ser på det som en god anledning til å diskutere skolens rolle i forsterking av smale kjønnsrolleidentiteter?

Tviler. Men det hadde vært hyggelig med en god kjønnsrolle diskusjon i et område hvor jenter er jenter, sikkert mer enn andre steder.

Nettvett er tema, det er jo ikke så dårlig det heller. Jeg var på foreldremøte i går også. Jeg er overrasket over hvor lite foreldre vil diskutere i klasserommet, det er taust, mens det diskuteres friskt på mail og på barnas aktiviteter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:05   #63
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

For Listhaug har all feminisme likhetstegn med sosialisme. Ikke har hun feministisk mann som tar utvidet fedrepermisjon heller, han stiller bare opp for henne.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 11:35   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.466
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg synes den er helt høl-i-huet!

Når det er sagt er jeg minst like (eller egentlig enda mer) opprørt over dette: http://www.bt.no/kultur/Medelever-og...--331286b.html

Det er håp: http://www.tv2.no/a/8977146

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 12:28   #65
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.938
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det er håp: http://www.tv2.no/a/8977146

Joa, det er håp, men det måtte kritikk til for at de skulle skjønne det. Det burde være en ryggmarksrefleks å ikke omtale barn på den måten sangteksten fremstiller det.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 12:35   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.466
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Joa, det er håp, men det måtte kritikk til for at de skulle skjønne det. Det burde være en ryggmarksrefleks å ikke omtale barn på den måten sangteksten fremstiller det.

Ja, men slik som det nå ble, utilsiktet eller tilsiktet, så tror jeg kanskje dette var det mest effektive virkemiddelet for å gjøre slike sanger ukult. Først overdrive fullstendig, tråkke langt over streken, få masse medieoppmerksomhet, kritikk og diskusjon, deretter gå ut offentlig og si at de ikke vil assosieres med sangen likevel, de tar avstand fra innholdet, de avslutter samarbeidet med låtskriverne, de liker dem ikke, og de vil heller ikke ha den modererte versjonen, fordi den er like hjernedød som den første. Tidligere år har russen argumentert med at det bare er en sang, det er bare sjargong, de vil bare ha fest og moro og tar det ikke så høytidelig. Nå er det en helt annen tone enn det har vært de siste par årene.

Nå tror jeg ikke det blir like kult å ha en låt som er like ille som, eller verre enn denne. Det vil heller ikke være kult å ha en låt som er nesten like ille, men tross alt litt bedre, og argumentere med at de vil jo bare ha det litt gøy, og mener det ikke seriøst. Jeg tror, eller håper i alle fall, at dette vil bidra til at det etter hvert vil bli sett på som blodharry med slike sanger.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 12:53   #67
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.039
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

"Dokke no berre jente, det e ikkje dokke kvinnedagen e for!" var det første jeg hørte da jeg kom inn i klasserommet i dag. Jeg hadde allerede bestemt meg for å ta an økt om kvinnedagen, og det var jo tydelig at det trengtes noen oppklaringer her.
Jeg åpnet med å lese Jonas Gahr Støre sitt innlegg fra Facebook i dag, uten å si annet enn at det var skrevet av en mannlig, norsk politiker. Elevene (6. trinn) skjønte det meste av det som ble lest og vi hadde en veldig fin og oppklarende samtale etterpå. De kom med eksempler på hvordan utviklingen absolutt har gått riktig vei, men kom også frem til mye som ikke er på plass enda, både nasjonalt og globalt.

Jeg skal ha konfirmanter i kveld, tema Mot og Engasjement. Bør vel greie å flette inn kvinnedagen der også på et vis?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:02   #68
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Vil vel tørre å påstå at Mot og Engasjement er ett av de mest egnede temaene til å snakke om kvinnedagen på. Det har jo virkelig krevd både mot og engasjement den kampen som er gjort.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:06   #69
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Du kan kanskje trekke from Malala, Syrinx?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:07   #70
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.039
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vil vel tørre å påstå at Mot og Engasjement er ett av de mest egnede temaene til å snakke om kvinnedagen på. Det har jo virkelig krevd både mot og engasjement den kampen som er gjort.

Ja, det er det jeg mener. Spørsmålstegnet mitt på slutten burde egentlig vært et punktum.
Har endel opplegg som jeg må/skal gjennom, men 8. mars kan ikke like godt bare få forbigå i stillhet en slik kveld.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:08   #71
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.039
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Du kan kanskje trekke from Malala, Syrinx?

God ide, hun regner jeg med de har et forhold til.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:09   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

God ide, hun regner jeg med de har et forhold til.

... og om ikke, burde de ha det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:11   #73
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.039
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... og om ikke, burde de ha det.

Dette er en mildt sagt oppegående gjeng, så jeg har trua.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:12   #74
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.466
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

God ide, hun regner jeg med de har et forhold til.

Ja, Malala er et fantastisk eksempel og forbilde. Og samtidig mener jeg det er viktig å få dem bevisst på hva det er verdt å kjempe for her, og nå, i vårt land og vår situasjon. Så de ikke tror at det bare er noe som gjelder kvinneundertrykkelse i andre land og kulturer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:13   #75
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

... kanskje de kvinnelige medstudentene på Amalie Skram VGS som har gått ut mot den forferdelige russelåta (som de skyldige har bedt om unnskyldning for, da) kunne vært noe aktuelt, norsk å trekke frem.

Og de unge kvinnelige muslimene som offentlig snakker i mot skamkulturen. Ulrikke Falch har også noen gode kronikker, synes jeg, hun skal holde appell på Youngstorget i dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:17   #76
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.466
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... kanskje de kvinnelige medstudentene på Amalie Skram VGS som har gått ut mot den forferdelige russelåta (som de skyldige har bedt om unnskyldning for, da) kunne vært noe aktuelt, norsk å trekke frem.

Og de unge kvinnelige muslimene som offentlig snakker i mot skamkulturen. Ulrikke Falch har også noen gode kronikker, synes jeg, hun skal holde appell på Youngstorget i dag.

Jeg tenker også "Hemsedalsaken" kan være aktuell. Kvinners rett til å bestemme over egen kropp, og at ingen er skyld i overgrep man blir utsatt for. Diskusjon om hvorvidt slike sanger som den russesangen bidrar til holdninger som ufarliggjør slike overgrep, eller om sangene bare er "uskyldig moro", som står frikoblet fra det ungdommene egentlig står for.

Den tegneseriefiguren som blir forsynt med te uten å ha bedt om det er fin.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:48   #77
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Romerikes Blad har førsteoppsideslag med de to som har skrevet nevnte russelåt i dag. Og en artikkel hvor de får fortelle hvor heldige de er som kan leve av å skrive musikk.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 11:59   #78
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.718
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Jeg får ikke lest denne siden jeg ikke er abonnent, men hvis overskriften stemmer er det veldig trist.

Fikk lavere straff fordi voldtektsofrene var prostituerte.

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 12:01   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Vi snakket nettopp om den saken på kontoret. Så vidt jeg skjønner er tidslinjen at denne mannen har forhandlet med prostituerte, ikke villet forhåndsbetale, og så voldtatt dem. Jeg trodde først det var snakk om "stakk av fra betalingen", og kunne i og for seg skjønt om det var et snev annerledes straff, men jeg KLARER IKKE SKJØNNE hvordan det er formildende å voldta prostituerte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 12:17   #80
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Jeg får ikke lest denne siden jeg ikke er abonnent, men hvis overskriften stemmer er det veldig trist.

Fikk lavere straff fordi voldtektsofrene var prostituerte.

Jeg hørte akkurat om den saken på radio nyhetene nå. Hva er det med dommere??

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no