Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Champagne til konfirmanten; hva med småsøsknene?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Se resultatene: Hvem får champagne i konfirmasjonen?
Alle, såklart! 104 19,66%
Alle som er konfirmert 89 16,82%
Alle som er over 18 287 54,25%
Alle som er 13 eller eldre får smake 20 3,78%
Det kommer an på 7 1,32%
Bare foreldrene til konfirmanten 19 3,59%
Brokkoli 3 0,57%
Deltakere: 529. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-13, 22:37   #121
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse pikkene?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Gal?

Ja, man er da på ett foreldreforum og da ser jeg for meg at man vet hva pikkene er til.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:37   #122
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Jeg klarer ikke venne meg til denne tråden! Jeg skvetter stadig og lurer på hva i alle dager jeg har svart på i søvne .

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:39   #123
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse pikkene?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ja, man er da på ett foreldreforum og da ser jeg for meg at man vet hva pikkene er til.

Ikke alle, tipper jeg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:41   #124
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse pikkene?

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Prikketiggetråd?! :rødprikker HI:


Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hva er greia med disse pikkene leste jeg da og lurte på om Nyx var blitt gal.

Kombinert med at jeg tidligere i dag lurte på folks meninger om sex på kontoret, så kan jeg jo se at du ble litt forvirret, ja.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ja, man er da på ett foreldreforum og da ser jeg for meg at man vet hva pikkene er til.

Jeg har ikke barn selv (jeg bare henger her for all moroa ), men jeg tror jeg har sånn omtrentlig inntrykk av hva de er til.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:43   #125
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse pikkene?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.


Jeg har ikke barn selv (jeg bare henger her for all moroa ), men jeg tror jeg har sånn omtrentlig inntrykk av hva de er til.

Ja, kom på etterpå at ett forum for voksne oppegående mennesker kanskje hadde vært bedre forklaring på fine FP.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:48   #126
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Først lo jeg veldig, og så måtte jeg forklare mannen min hva jeg lo av, men han skjønner ingenting, så da måtte jeg le enda mer av det. Nå er jeg slaphappy og fniser uhemmet.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:51   #127
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Først lo jeg veldig, og så måtte jeg forklare mannen min hva jeg lo av, men han skjønner ingenting, så da måtte jeg le enda mer av det. Nå er jeg slaphappy og fniser uhemmet.

Eg prøver å ikkje le så høgt at eg må forklare, for eg trur ikkje ei forklaring vil fungere.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:52   #128
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nå er jeg slaphappy og fniser uhemmet.

Jeg leste slapphappy og fiser uhemmet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:52   #129
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Først lo jeg veldig, og så måtte jeg forklare mannen min hva jeg lo av, men han skjønner ingenting, så da måtte jeg le enda mer av det. Nå er jeg slaphappy og fniser uhemmet.

Jeg har gjemt meg på do for å le i fred... /

__________________


Sist redigert av Hot Lips : 22-01-13 kl 23:00.
Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:56   #130
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse drikkene?

Jeg lo på endatil på jobb.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:09   #131
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Først lo jeg veldig, og så måtte jeg forklare mannen min hva jeg lo av, men han skjønner ingenting, så da måtte jeg le enda mer av det. Nå er jeg slaphappy og fniser uhemmet.

Det skjer stadig vekk her også. Jeg ler meg fordervet og mannen tar ikke humoren i det hele tatt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:11   #132
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Jeg er snurt fordi jeg ikke får le av navn som ligner på mannen til Barbie og gidder jaffal ikke le av pikker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:12   #133
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er snurt fordi jeg ikke får le av navn som ligner på mannen til Barbie og gidder jaffal ikke le av pikker.

Viss du ikkje gidder le av denne tråden, fordi du er snurt, er det du som går glipp av noko! Eg ler framleis.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:13   #134
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse drikkene?

Jeg ler også av mye det ikke er liv til å le av, rine. Bare pass på å ikke si det til noen, så går det bra.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:15   #135
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Flott avslutning på dagen!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:16   #136
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse prikkene?

Jeg er ikke snurt, bai, bare tulla. Synes likevel ikke overskriftbytting er ubetinget morsomt, omtrent på nivå med juleprikker på kontrollpanelet. Navnehumor er mye morsommere.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:18   #137
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine rine grine kline

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er ikke snurt, bai, bare tulla. Synes likevel ikke overskriftbytting er ubetinget morsomt, omtrent på nivå med juleprikker på kontrollpanelet. Navnehumor er mye morsommere.

Riming, for'sempel?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:18   #138
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med disse strikkene?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er ikke snurt, bai, bare tulla. Synes likevel ikke overskriftbytting er ubetinget morsomt, omtrent på nivå med juleprikker på kontrollpanelet. Navnehumor er mye morsommere.

Gi et eksempel.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:20   #139
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine rine grine kline

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Riming, for'sempel?

Kan man bytte overskskrifter selv? :intrisert mot sin vilje:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 23:20   #140
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine rine bjynte å grine

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Riming, for'sempel?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
emneord, foreldreportalen.se, klassiker, klassikernominert, skyll-brett-stapp


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no