Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 12:51   #201
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg vil være som niåringen min. Da jeg sa til han at han nok trengte en hårklipp, så han seg i speilet og sa "Hvorfor det? Jeg er jo perfekt!".



Sånn vil jeg også være!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:48   #202
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Det som er spesielt med denne tråden er at mange av dere vet hvordan de andre brukerne ser ut, dermed blir tilbakemeldingen annerledes enn for meg som ikke vet hvordan noen av dere ser ut.

Jeg tenker at i tilfeller som tenåringer som har et forskrudd syn på hvordan de ser ut er det viktig og riktig å gi tilbakemelding på hvordan de ser ut. Det hjelper antakelig lite å fortelle at de ser superflotte ut, for en gamlings syn på skjønnhet er per definisjon ut. Det som heller går an er å be tenåringen vise et bilde av en tynn kropp og en fet kropp og deretter fortelle hvor stor h*n mener sin egen kropp er. Det blir en realitetsorienterende måte å gi tilbakemelding på, som kan får øynene opp.

Å føle seg tjukk handler minst av alt om det ytre og mest av alt om selvbildet. Hvilken forskjell skulle det gjøre å miste fem eller få ti kilo?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:52   #203
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det som heller går an er å be tenåringen vise et bilde av en tynn kropp og en fet kropp og deretter fortelle hvor stor h*n mener sin egen kropp er. Det blir en realitetsorienterende måte å gi tilbakemelding på, som kan får øynene opp.

Høh? Men hva om tenåringen ER overvektig da, og er like stor eller større enn den "fete" kroppen. Hva slags realitetsorientering skulle man få av det? Eller, når jeg tenker meg om, hva slags realitetsorientering kan noen som helst få ut av dette? "Denne personen er tynn, denne er tykk og du er DER på skalaen?" Hva i all verden skal man få ut av DET?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:54   #204
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

... og skal liksom da den større kroppen være skrekkeksempelet?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:55   #205
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... og skal liksom da den større kroppen være skrekkeksempelet?

Ja, det lurte jeg også på. "Neida, du er ikke så schvær som hun på bildet".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:59   #206
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Høh? Men hva om tenåringen ER overvektig da, og er like stor eller større enn den "fete" kroppen. Hva slags realitetsorientering skulle man få av det? Denne personen er tynn, denne er tykk og du er DER på skalaen? Hva i all verden skal man få ut av DET?

Fordi at man da har noe reelt å forholde seg til. Det er en innfallsvinkel til å ta tak i et problem. Det er selvsagt den som har urealistisk forhold til kroppen som skal velge ut bilder, ikke hjelperen.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:04   #207
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Fordi at man da har noe reelt å forholde seg til. Det er en innfallsvinkel til å ta tak i et problem. Det er selvsagt den som har urealistisk forhold til kroppen som skal velge ut bilder, ikke hjelperen.

Hvorfor tror du at en tenåring som sliter med selvbildet, nødvendigvis har et urealistisk forhold til kroppen sin?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:06   #208
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor tror du at en tenåring som sliter med selvbildet, nødvendigvis har et urealistisk forhold til kroppen sin?

Mange med spiseforstyrrelser har det. Det er ikke dermed sagt at alle som sliter med selvbildet har sf.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:06   #209
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

... og det er den slanke kroppen som er idealet. Herregud. :rister oppgitt på hodet:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:08   #210
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Det fins mange som har et urealistisk bilde av kroppen sin. Jeg følte meg i mange år litt tjukk, og jeg var egentlig godt undervektig. Da kan det kanskje være en øyeåpner at man blir vist hvor man egentlig hører hjemme på skalaen. Men jeg vet jo ikke om det hadde hjulpet. Når jeg ser bilder fra den tiden ser jeg skinn og bein.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:12   #211
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det fins mange som har et urealistisk bilde av kroppen sin. Jeg følte meg i mange år litt tjukk, og jeg var egentlig godt undervektig. Da kan det kanskje være en øyeåpner at man blir vist hvor man egentlig hører hjemme på skalaen. Men jeg vet jo ikke om det hadde hjulpet. Når jeg ser bilder fra den tiden ser jeg skinn og bein.

.. men når man likevel føler seg for tjukk, hva ligger i det? Hva er det som ikke stemmer i livet som blir formulert som "jeg er for tjukk"? Hvorfor føler man seg på utsiden av normalen?

Det er interessante spørsmål som kan være hjelpsomme for å forstå hva som skjer. Er det kroppen eller følelsene for kroppen, som symbol for andre ting, som er problemet.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:13   #212
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Det kan jo være veldig mange årsaker til sånne ting, både dyptliggende og litt enklere saker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:19   #213
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Er det blitt den store tråden om hvem som har lov til å føle seg misfornøyd med kroppen sin nå? Og jeg som hadde tenkt meg inn og si at jeg har større problemer med hva naboene måtte synes om hvordan jeg steller (eller ikke steller) rundt husveggene enn om hva de synes om kroppen min med og uten klær? Men nå liker jeg vår også.

Men altså - det var jo på moten å være lys i huden? Har det gått over? Jeg nekter å innse at det har gått over. For alle som føler seg for lyse i huden anbefaler jeg en tur chartertur sammen med briter. Da følte til og med jeg meg gyldenbrun.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:23   #214
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Men, ullmor, du viser jo helt klart her at du ser på en slank kropp er idealet, og at lykken er å få bevise overfor en tenåring at neida, du er ikke så tjukk som du tror. Hva om man er så tjukk som man tror? Eller hva om man ikke er det, og det ikke hjelper det fnugg på selvbildet? Eller hva om det ikke går på det med vekt i det hele tatt, men andre kroppslige ting?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:43   #215
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det blitt den store tråden om hvem som har lov til å føle seg misfornøyd med kroppen sin nå? Og jeg som hadde tenkt meg inn og si at jeg har større problemer med hva naboene måtte synes om hvordan jeg steller (eller ikke steller) rundt husveggene enn om hva de synes om kroppen min med og uten klær? Men nå liker jeg vår også.

Men altså - det var jo på moten å være lys i huden? Har det gått over? Jeg nekter å innse at det har gått over. For alle som føler seg for lyse i huden anbefaler jeg en tur chartertur sammen med briter. Da følte til og med jeg meg gyldenbrun.

Det er fortsatt mote for kjendiser og modeller tror jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:47   #216
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg synes blekt er vakkert.

Nessie: Jeg mener ikke at du eller andre er overfladiske eller hvahardu som føler på disse problemene. Jeg har jo mine issues jeg også, jeg bare fortrenger dem kraftig, og det er sant, men kompleksene krymper av å ikke få næring.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:02   #217
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg har helt sluttet å lese moteblader. Ikke at jeg leste dem så ofte før heller, men nå leser jeg ikke slike blader hos frisøren en gang. Jeg blir utrolig deppa, og føler meg som som en ulekker taper når jeg leser dem. Og å kutte dem ut har i alle fall hjulpet på det viset at jeg ikke blir så deppa av å gå til frisøren lenger. Jeg kunne ikke fatte hvorfor jeg alltid følte meg så råtten etterpå, men så innså jeg hva kilden til problemet var ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:14   #218
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.895
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Men Divine og Nessie, kroppsbildet deres har vel forandret seg noe?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:18   #219
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har helt sluttet å lese moteblader. Ikke at jeg leste dem så ofte før heller, men nå leser jeg ikke slike blader hos frisøren en gang. Jeg blir utrolig deppa, og føler meg som som en ulekker taper når jeg leser dem. Og å kutte dem ut har i alle fall hjulpet på det viset at jeg ikke blir så deppa av å gå til frisøren lenger. Jeg kunne ikke fatte hvorfor jeg alltid følte meg så råtten etterpå, men så innså jeg hva kilden til problemet var ...

Dette er jo rett og slett skikkelig trist syns eg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:18   #220
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men Divine og Nessie, kroppsbildet deres har vel forandret seg noe?

Jeg kan bare svare for meg selv, men ja, så absolutt. Jeg føler meg stort sett vel når jeg er kledd nå, mens jeg tidligere ALDRI følte meg vel. Og det er en stor forskjell. Og det verdsetter jeg høyt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no