Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-14, 21:35   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med köpbarnvagn.no?

De har en rekke supertilbud nå, ser jeg. Hva er deres erfaringer med denne nettbutikken?
Kom gjerne med erfaringer om Jollyroom også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 17-01-14 kl 21:53.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:36   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Utelukkende gode.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:43   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Positivt:
Kjapp levering, god pris.

Negativt:
"Kunne ikke finne oss i systemet" da vi tok kontakt for reparasjon. Ønsket at vi leverte vogn til Sverige fordi porto er dyrt. Er fortsatt i dialog (siden oktober) om en vogn som det er vanskelig å få reparert i Norge. Det er selvfølgelig vårt valg å kjøpe en ikke så vanlig vogn, men samtidig er det kjedelig å bli henvist til en sykkelreperatør som ikke kjenner bremsesystemet. Dette gjelder en håndbrems på en Mountain Buggy Terrain - hovedårsaken til at vi kjøpte denne vognen var håndbremsen - som nå ikke virker.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:50   #4
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Jeg har kjøpt to vogner derfra og ett bilsete. Har bare gode erfaringer med kjapp leveranse, og god kommunikasjon.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:59   #5
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:00   #6
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Jeg har også bestilt vogn hos dem, kjapp levering og ikke noe tull

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:00   #7
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Når det er sagt, så har jeg heller aldri hatt noe som har gitt problemer, verken på vogner eller bilstol. Så hvordan de er å forholde seg til i den situasjonen aner jeg ikke.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:02   #8
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Jeg har bare gode erfaringer derfra! Anbefales virkelig.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 00:00   #9
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Gode erfaringer med bilstolkjøp derfra.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 12:03   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Jeg har veldig gode erfaringer med dem. Har kjøpt bilstol, to vogner og litt småting som regntrekk derfra.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 08:56   #11
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Har kjøpt vogn, bilstol og en hel haug med utstyr derifra. Bare gode erfaringer, har reklamert på et litt dyrt regntrekk og da sende de meg bare ett nytt med en gang.

Har kjøpt vogn på jollyroom, den ble levert med et defekt hjul, sendte de en mail med problemet og de bestillte et nytt hjul til meg fra leverandør med en gang. Men det var kjipt å vente på det hjulet, tok vel en og en halv uke før jeg fikk det. Hadde solgt den andre vognen jeg hadde så stod uten vogn.

Synes faktisk det var så kjipt at jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe vogn på nett igjen.... Går man i butikk å handler så er jo alt i orden med engang, samt at skjer det noe så er det litt enklere å få det fikset.

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:47   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Har handlet der og syns de var kjappe og greie, men har ikke føesøkt meg på klager.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 14:03   #13
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med köpbarnvagn.no?

Meget fornøyd kopbarnvagn kunde her

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no