Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-11, 12:40   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Jeg så bare halvparten (fordi jeg var flink og la meg tidlig ) og jeg må si jeg sitter igjen med en rar følelse som jeg ikke klarer å sette fingeren på.

Mulig hun er preget av fengselsoppholdet, men hun virket som ikke hadde helt bakkekontakt?

Mulig det kom frem i delen etter pausen hva hun gjorde i Norge nå, men noen som vet? Har hun husarrest?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 12:41   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Nei, jeg ville se den, men glemte det helt bort. Ligger den på nett?

Sånn som jeg har forstått det (uten å ha sett dokumentaren) er hun helt fri i Norge, og kan gjøre som hun vil.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 12:42   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Mulig det kom frem i delen etter pausen hva hun gjorde i Norge nå, men noen som vet? Har hun husarrest?


Jeg så den ikke, men mener jeg har lest at hun er fri, ettersom Norge ikke har utleveringsavtale med Bolivia.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 12:44   #4
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Som jeg sa til mannen min, jeg synes det er dumt av tv å sende en sånn dokumentar. Hun rømmer fra fengselet i Bolivia, kommer til Norge der hun "blir hyllet som en helt" og slipper unna mer straff?

Jeg er enig med deg i det jeg så, kokosbolle, hun virket ikke helt som om hun hadde bakkekontakt. Fikk det samme inntrykket av moren hennes.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 12:49   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Som jeg sa til mannen min, jeg synes det er dumt av tv å sende en sånn dokumentar. Hun rømmer fra fengselet i Bolivia, kommer til Norge der hun "blir hyllet som en helt" og slipper unna mer straff?

Jeg er enig med deg i det jeg så, kokosbolle, hun virket ikke helt som om hun hadde bakkekontakt. Fikk det samme inntrykket av moren hennes.

Enig.

Også så merkelig hun oppførte seg underveis i flukten? Gliste og lo? Hun snakket om og gjorde narr av politiet da de kjørte forbi. Mulig det er en overlevelsestaktikk, men det så veldig spesielt ut.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 12:50   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Av en eller anna grunn provoserte den meg. Det var noko med holdninga, med den påtatte naiviteten. Ho er tross alt dømt for ei svært alvorlig narkotikahandling.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 13:05   #7
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

En dokumenar som ikke tar opp skyldspørsmålet blir jo litt meningsløs, spør du meg. Og jeg tviler på at mor og datter hadde evnet å arrangere flukten uten betydelig hjelp fra journalisten. Jeg fikk vondt av gutten oppi det hele, tenk å være født inn i en sånn situasjon. Håper for hans del at ting roer seg og normaliseres rundt dem nå.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 14:17   #8
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som så dokumentaren om Stina Brendemo Hagen i går?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Også så merkelig hun oppførte seg underveis i flukten? Gliste og lo? Hun snakket om og gjorde narr av politiet da de kjørte forbi. Mulig det er en overlevelsestaktikk, men det så veldig spesielt ut.

Jeg så akkurat dette klippet på et annet program, og tenkte at det nok var en blanding av enorm lettelse for å ha unnsluppet fengsel i Bolivia (hvem ville ikke være lettet for det?) og nervøsitet for å bli tatt igjen og sendt tilbake.

Ellers er jeg enig i at det er suspekt å lage dokumentar om dette uten egentlig å diskutere saken, og jeg synes hun bør ha straffen for det hun har gjort. Men akkurat denne reaksjonen synes jeg ikke var så underlig. Altså med forbehold om at jeg ikke har sett resten av programmet.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no