Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 17:27   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Pokkers idiot. Jeg blir skikkelig lei meg, jeg. Burde jo blitt sint, og er egentlig slett ikke overrasket over at Sandberg velger å si noe slikt. Men dette er for drøyt, for grelt, for jævlig, selv fra den kanten.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 17:28   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Tror du det? Mange av deres tilhengere sluker alt rått og ser aldeles ikke ut til å ta innover seg den ene blemma etter den andre. Alle er ute etter FRP, alle er stygge med dem og buhuhuuuu! Hva som er sant, nei det er ikke så nøye.

Det er jo lov å håpe...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 17:33   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg er helt sjokkert, selv om jeg egentlig ikke burde vært det.
Først den fullstendig ukritiske sutringen til Hagen i forrige uke, så en ny overgrepssak og så nok et dustete utsagn fra nok en FrP'er. Ok, så har Sandberg beklaget, men hva med å tenke seg ørlite grann om før man uttaler seg til offentligheten istedet for å si den ene dustete tingen etter den andre, for så å beklage etterpå? Hva skal FrP med politiske motstandere, egentlig? De er jo suverent gode til å grave sin egen grav.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 17:37   #24
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Snart presterer Frp kunststykket å gjøre seg selv til offer i denne saken! Type: "(Sandberg): jeg lar meg ikke mobbe til taushet"

Det som er skremmende er igrunnen ikke Frp, men heller krefter i Høyre, som drømmer om en ren flertallsregjering med dette partiet.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 17:48   #25
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Det tok da i alle fall fokuset vekk fra den forrige skandalen.
Jeg mistenker at de gjør det med vilje. De får sagt det de egentlig mener og det går hjem hos de de vil nå og de får masse spalteplass og tid på tv.
Vi syns de er idioter, men det er jo heller ikke oss de snakker til.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 17:50   #26
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Dessverre sier han bare det en god del FrP-ere mener, tror dette var planlagt fra hans side. Offentliggjøre 'FrP-folkemeningen' for deretter å sørge for at meningsfellene synes synd på han fordi han får gjennomgå.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 17:51   #27
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Og der skrev Kitty det samme.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:03   #28
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg er dessverre ikke sjokkert, det var bare et spørsmål om tid.

Med kynisk hilsen,

safran

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:07   #29
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg løfter bare såvidt på det ene øyebrynet her, kjenner jeg. Er ikke spesielt overrasket.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:21   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Når jeg leser diskusjoner der ute, så ser støtten til AP ut til å være i et mindretall iallefall. Her er kommentarene jeg fant som perler på en snor (mer eller mindre uavbrutt) i en kommentartråd på TV2:

Sitat:

Hvis Frp skal unskylde seg for dette, så burde Ap unskylde seg for mer eller mindre å ha gitt Frp skylden for 22/7.

Sitat:

Fysj a meg. Nå må APENE slutte å spille videre på denne offerrollen sin. Skam dere.
Nok er nok.
Sandberg sier det ingen andre tør å si.

Respekt!

Sitat:

Dette er oppgaver er viktig for nasjonen å få dikutert. men hvis en opptrer så uproffesjonellt at en stanser slike diskusjoner med følelsesladede utbrudd og på denne måten stanse all kritikk mot sitt eget partis handlinger og holdninger.

De Ap-politikere ( eller andre ) som ikke kan diskutere denne saken uten å bli påvirket i en slik grad at de blir et hinder for å utføre hele den poltiske diskusjon fra alle mulige vinklinger bør permitere seg.

Sitat:

AP vil jeg hevde har utnyttet terrorhandlingen maksimalt på det politiske plan.
(..) Mye av talene i ettertid fremstår som ren partipolitikk og endog sørgetoget i Oslo ble partipolitisk kneblet av AP.

Sitat:

Stå på Sandberg & FRP. Dere har ingen ting å si unnskyld
for.

Sitat:

AP be om unnskyldning til det Norske folk for:nedbygging av:POLITI,MILLITÆRET,HELSEVESENET og resten av infrastrukturen i Norge dere har forsømt de siste åra i regjering og KANKSJE da skal jeg være med på AT SIV JENSEN SKAL BE OM UNNSKYLDNING men bare kanskje

Sitat:

"Helga Pedersen tok til tårene".
Hva så?

At fru Pedersen begynner å gråte av harde politiske utfall og bruker tårene som en slags argumentasjon, viser at landet styres av en følerisk uegnet elite.

Sitat:

Av og til gjør sannheten vondt.....

Sitat:

hm nå synes jeg AP går for langt

Sitat:

Siv Jensen må si unnskyld???

Utrolig hvor opptatt det dominerende regimets Islam-parti er av at opposisjonen, når det kommer med legitim kritikk av regimets skamløshet, skal be om unnskyldning.

Sosialistenes maktmonster og -demonstrasjon, er intet vakkert syn.

Og slik kunne jeg fortsatt. Men jeg orker ikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:25   #31
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg orket heller ikke, Irma.
Ble kvalm av å lese enkelte av kommentarene i nettdebattene ...

Empati er tydligvis et fremmedord for en ganske stor del av befolkningen, og det viste jo kommentarene i ukene etter 22. juli også. Det er mer skremmende for meg enn at politikere lirer av seg ugjennomtenkte ting fra talerstolen.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:38   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Men når vi leser sitatene fra Irma her, så håper jeg at en stakkar kan få pekele litt av FrP-ere og si domm og sånn ut fra et norsk rettskrivningsperspektiv?

(Jeg greier ikke si noe fornuftig. Jeg skulle oppriktig ønske at jeg greide å bli overrasket av FrP eller av kommentarene, men jeg greier det ikke.)

  Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:40   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Hvem er de nettdebattfolka, egentlig?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:47   #34
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Mulig empati må inn som eget skolefag, det blir jaggu mer og mer sant at vi har alt, men det er også alt vi har. Trist.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:48   #35
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Etter 22. juli har jeg tvunget meg til å lese litt der ute i ny og ne, tidligere gjorde jeg det aldri. :babysteps: Jeg får en følelse av å leve i en gal gal verden, rett og slett. Ok, så har kanskje folk med litt mindre hatske og litt mer reflekterte meninger mer eller mindre forduftet fra diskusjonene. Men det er allikevel sabla mange mennesker som sprer skiten sin. Og det også under fullt navn. Jeg startet jo denne tråden for litt siden, med spørsmål om nettavisene bør legge ned kommentarfelter, og om anonymitet bør forbys. Jeg synes fortsatt det er overveldende med sutrende, hatske, rasistiske og diskrimineringene meldinger. Siden jeg ikke orket å lese i det hele tatt tidligere, så kan jeg ikke si noe om det har vært en forbedring eller ei.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:59   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg vet ikke om det har blitt verre, men det har i hvertfall ikke blitt bedre, synes jeg. Jeg blir lei meg og føler meg ganske maktesløs, og angrer ofte på at jeg i det hele tatt leser kommentarene. Samtidig tenker jeg at det er viktig å vite hva som skjer der ute, selv om jeg blir desillusjonert og trist og sint.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 19:21   #37
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Det er bare å se på facebooksidene til Frp-politikere, så ser man velgerkveget deres lirer av seg under fullt navn. Det mange av dem skriver er jo fullstendig identisk med det ABB har lirt av seg. Han er slett ikke alene, og det er viktigere enn noengang at de øvrige partiene, og folk flest forøvrig (folk flest vil si flesteparten av folket) tar av seg silkehanskene og viser absolutt nulltoleranse overfor slikt bedritent oppgulp, det være seg på nettet, i lunsjrommet og i andre sammenhenger. Og så håper jeg inderlig at så mange som mulig av potensielle hjemmesittere bruker stemmeretten sin i fremtidige valg og bidrar til å minske Frps oppslutning. Hjemmesitterne sympatiserer gjerne med helt andre partier enn Frp.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 19:25   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Intet nytt fra Idiotfronten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 19:43   #39
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvem er de nettdebattfolka, egentlig?


Mulig jeg er fordomsfull nå men jeg tipper en majoritet av dem er unge, sinte menn som stemmer Frp.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 20:08   #40
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Mulig jeg er fordomsfull nå men jeg tipper en majoritet av dem er unge, sinte menn som stemmer Frp.

Det tror jeg også. Og er det noe jeg er redd for, er det sinna menn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no